Kose Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Takk for svar! Fått tilbud for 2900 biletten på langsiden fra http://reisetsted.no siden ser jo greit shaky ut. Noen som har erfaringer med dem? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 (endret) 2900kr for bare kampbilletten er dyrt! I 2016 betalte jeg 900kr privat for billetten til en premium kamp på Emirates. Endret 12. desember 2018 av #Wengerout 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 I dag burde vi kunne stille med en begrenset tropp.. Vil ikke se Auba på topp.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 I dag burde vi kunne stille med en begrenset tropp.. Vil ikke se Auba på topp.. Blir nok veldig likt laget som spilte i Ukraina sist foruten at Kos og Monreal nok får noen minutter. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Blir nok kraftig rotert stall. Kos bør absolutt få noen minutter for å se hvordan ståa er. Vi har vel vunnet gruppa uansett? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Blir nok kraftig rotert stall. Kos bør absolutt få noen minutter for å se hvordan ståa er. Vi har vel vunnet gruppa uansett? Ja gruppeseieren er sikret og resultatet i dag er betydningsløst. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Da tenker jeg kjør på med Nketiah, Willock, Smith-Rowe, Pleguezuelo, osv! 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 enig. Gutta fortjener en hvile etter sist uke. Bare å kjøre fringe og junior lag. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Helt klart en kamp for ungguttene dette her ja. Kan jo tenkes at Ozil får noen minutter for å komme i gang igjen, men tipper han blir på benken fra start i hvertfall. Ryktes om rekordlavt oppmøte på Emirates i dag også. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Nervepirrende om Koscielny og Özil skulle bli skadet igjen. Trenger sårt rotasjonsspillere på midten og bakover. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 smith rowe er skadet Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Laca! Ozil assist. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Litt for sterkt lagguttak etter min mening. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Joa. Men ser greia med å kjøre sokratis sammen med kos. Ozil får en soft start etter skade og laca starta jo ikke alle kampene sist uke. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Ingen grunn til å spille han, men igjen så har vi ingen CB's på benken som forteller egentlig alt om ståa for øyeblikket. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 (endret) Arsenals 18 år gamle stortalent Emile Smith Rowe sier han takket nei til å signere for Barcelona fordi han ville holde seg i sin barndomsklubb. Det hevder Sky Sports. Blir utrolig glad hvis dette stemmer! Samtidig kan jeg anbefale å lese dette og kan si meg enig ang. diskusjon Ramsey vs. Özilhttps://paininthearsenal.com/2018/08/21/arsenal-remember-two-wingers/ Dog, burde vi se framover og se i markedet hvilke muligheter som ligger der. Worst-case til det er at vi får kanskje ikke det vi ønsker oss, fordi det blir for dyrt eller at "riktig" spiller blir værende eller går til noen andre og vi gå for noe annet bare for å kompensere spillerne som vi lot gå evt. dekke behov for bredde. Noen som kjenner seg igjen? JA. Kim Kallstrom, Santos, Elneny, Podolski, Arshavin, Chamakh, Denilson, Gervinho, Squillaci.. herregud så mange drittkjøp...Når det er sagt så ønsker jeg meg en venstreving! Endret 14. desember 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 (endret) Klok vurdering av Smith Rowe. Gå fra Arsenal akkurat når han er i ferd med å slå gjennom for å spille på Barca sitt B lag i overskuelig fremtid virker som en dårlig deal for han. Tror vi har mye å glede oss til fra han i årene som kommer. Dog kan nok en lån være aktuelt da han er et nivå over U23 laget, men fortsatt ikke god nok til en fast plass i førstelaget. Tar gjerne en ving, men ser helst at vi ordner forsvaret før vi bruker de begrensede midlene vi har fremover på banen. Endret 14. desember 2018 av archongamer Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Klok vurdering av Smith Rowe. Gå fra Arsenal akkurat når han er i ferd med å slå gjennom for å spille på Barca sitt B lag i overskuelig fremtid virker som en dårlig deal for han. Tror vi har mye å glede oss til fra han i årene som kommer. Dog kan nok en lån være aktuelt da han er et nivå over U23 laget, men fortsatt ikke god nok til en fast plass i førstelaget. Tar gjerne en ving, men ser helst at vi ordner forsvaret før vi bruker de begrensede midlene vi har fremover på banen. Artig at vi har nettopp brukt 71mill (+ fått inn Lichensteiner og Kolasniac gratis) i forsvar og defensiv midtbane, også må vi bruke mer. I tillegg har ingen nevneverdig forlatt oss. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Artig at vi har nettopp brukt 71mill (+ fått inn Lichensteiner og Kolasniac gratis) i forsvar og defensiv midtbane, også må vi bruke mer. I tillegg har ingen nevneverdig forlatt oss. Artig eller ei. Vi trenger to backer minimum. Helst tre da hele venstresiden bør fornyes asap. Monreal sin kontrakt går ut, Kolasniac holder ikke nivået defensivt, samt en backup til Bellerin. Alderen på midtforsvaret samt hvordan flere der har prestert gjør at det også her må fornyes. Dette er mer kritisk at blir gjort noe med enn fremover på banen slik jeg ser det, selv om jeg som sagt gjerne ser at vi handler en ving skulle mulighten by seg. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Artig eller ei. Vi trenger to backer minimum. Helst tre da hele venstresiden bør fornyes asap. Monreal sin kontrakt går ut, Kolasniac holder ikke nivået defensivt, samt en backup til Bellerin. Alderen på midtforsvaret samt hvordan flere der har prestert gjør at det også her må fornyes. Dette er mer kritisk at blir gjort noe med enn fremover på banen slik jeg ser det, selv om jeg som sagt gjerne ser at vi handler en ving skulle mulighten by seg. Enig, men jeg tror ikke alle i Arsenal FC er enige med oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå