archongamer Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Chambers kan hentes tilbake. Monreal kan spille stopper om vi fortsetter med tre bak. Vi har et par lovende unggutter som kan benyttes i enkelte kamper. I tillegg er Kos på vei tilbake og det er snart januar. Et stykke unna krise enda. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 (endret) Veldig synd med Holding Vi burde vel muligens ha inn en stopper i januar da uansett? Kos er på viste verset og Mustafi er til tider krise uansett. Mustafi er fortsatt den stopperen som får flest minutter av alle stopperne hos oss, så noe må han gjøre rett :S Vet at han har mange personlige feil, så det er litt uforståelig for meg også. Enig, men da hadde man vel gjort det i sommer? Evt ikke lånt ut Chambers. Har vært tynt på stopperplass, nå er det nært krise Krisemaksimering. Vi har bedre backup enn hva vi har noen gang hatt. Kampprogrammet ser også overkommelig ut mot jul og nyttår. Ligger 10 poeng bak City som liksom skal være kandidaten til å vinne PL og det kommer de sikkert til å gjøre også, og det er jeg forsonet med. Anbefaler alle å gjøre det samme. Det er mange på matta som har første ordentlig sesong for Arsenal, treneren også. Målet mitt er at vi spiller i finalen i EL og topp fire i ligaen (ønsker selvfølgelig å vinne, og det vil kanskje komme en tid der vi er utfordrer i begge). Endret 7. desember 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Chambers kan hentes tilbake. Monreal kan spille stopper om vi fortsetter med tre bak. Vi har et par lovende unggutter som kan benyttes i enkelte kamper. I tillegg er Kos på vei tilbake og det er snart januar. Et stykke unna krise enda. Monreal er skadet, Mavrapanos er skadet. Kos har ikke spilt ball på 9 mnd. Skeptisk til å kaste inn f.eks Pleguezuelo eller Medley i PL. Kan alltids dytte inn Jenkinson eller Lichtsteiner i suppose, men det er jo ikke optimalt. La oss si Sokratis eller Mustafi skader seg nå eller blir utestengt. Da har man et lite problem med bare 1 frisk seniorstopper. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Så tydelig mot united at Litch ikke var optimalt. Han og mustafi surra no jævlig. Jenks i midten håper jeg vi slipper se. Hadde følt meg tryggere med en stopper til. Det er helt sikkert! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Både Mustafi og Sokratis mangler et gult før de må stå over. Så at en av de er utilgjengelige i en kamp fremover er nærmest garantert. Heldigvis er kampprogrammet fremover overkommelig, og vi kan gå tilbake til en firer bak om Monreal blir klar. Jeg mener vi bør handle i januar om mulig, og hvis ikke hente Chambers tilbake fra lån. Jeg anser det dog ikke som noen krise for oss enda. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2018 Synes vi bør aktivere wildcardet korporalen! Fra spøk til alvor må det hentes inn noe i januar. Synes ikke Chambers er spesielt god, så ser gjerne et kjøp av noen. Trenger ikke å kjøpe Koulibaly liksom, men en solid stopper fra kontinentet hadde vært smud. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 (endret) Er ikke så lett å finne en stopper som A) forbedrer oss B) ikke koster skjorta C) Arsenal er et steg opp for spilleren. Edit: Glemte D) er under 30 Endret 7. desember 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 6-9 måneder på Rob. Vi trenger faktisk å kjøpe Koulibaly. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Det er nok enklerer å finne i sommervinduet enn nå i januar. Derfor er det nok mer sannsynlig at Chambers hentes tilbake, eller man benytter de man alt har i klubben enn at det handles i januar. Om det står mellom en nødløsning i januar som ikke er det steget opp i kvalitet som vi trenger, eller å vente til sommervinduet for å finne rette kandidaten, mener jeg det er fornuftig å vente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Lacazette har blitt så klønete. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Huddersfield spiller skittent for å sette Arsenal ute av spillet, svak dommer idag... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) Både auba og laca burde satt! Hva gult på sokratis. Cb problem neste kamp. Edit 12 fouls fra huddersfield på 40 min. Edit2: lekkert runda keeper. Offside or not? Endret 8. desember 2018 av barezell Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Haha, elendig dømt! Ikke offside! Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Edit2: lekkert runda keeper. Offside or not? Forsvarsspilleren tok den og ga en dårlig pasning, ikke offside Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Nå m0 både mustafi og sokratis stå over. Ingen krise? ? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Blir noen røde i 2. Omgang. Det er nesten garantert. Svakt av mustafi og falle lile lett som Son. Helt greit med gult imo. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Loool Mustafi også ute neste match nå. Ingen krise i forsvar. Neida Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Hva er det med PL og produsere så håpløse dommere. Er da aldri offside det der. Virker som dommeren ønsker å markere seg siden det er hans første kamp på Emirates. 2 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) Utrolig at vi ikke leder. 3 mål i andreomgang tror jeg. Latterlig dommer Endret 8. desember 2018 av ChopperReid Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Dommeren er utrolig elendig, til og med verre enn Jon Moss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå