Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har ikke vist noe denne sesongen som skulle tilsi han kan forvente en høyere lønn enn det han alt var tilbudt, og et sted må klubben sette grensen for hva de ønsker/må gjøre med situasjonen. Tipper om ryktene stemmer vi hører på evt. bud i januar, men i verste fall er villige til å la han gå gratis til sommeren. Vil uansett frigjøre mye lønnskostnader vi kan bruke på en mer trengt posisjon evt.

Lenke til kommentar

Ornacle has spoken!

Lurer på hva som har skjedd her. Ryktes at klubben ikke hadde råd til lønnen de tilbød allikevel.

Uansett historisk dårlig håndtert av klubben nok engang. Helt ufattelig at klubben har latt dette skje igjen. Ikke rart klubben ikke har penger i kassa til å handle skikkelig. Lar salgbare assets gå gratis eller for slikk og ingenting. Her har vi noe å lære av Liverpool.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Greit å være etterpåklok og at vi mener at de bør selges nå, men jeg synes det er faktisk direkte synd at vi selger alle som er en del av fundamentet i stallen vår. Ramsey er den som har vært lengst i skuta vår pdd. hele 10 år. Vi bør forbedre transferpolitikken vår under ny manager, synes nå jeg. På et tidspunkt bør disse selges (helst på topp) og ikke gå gratis eller gå fordi de er sure epler.. egentlig jævlig dårlig håndtert fra Arsenal sin side!

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Greit å være etterpåklok og at vi mener at de bør selges nå, men jeg synes det er faktisk direkte synd at vi selger alle som er en del av fundamentet i stallen vår. Ramsey er den som har vært lengst i skuta vår pdd. hele 10 år. Vi bør forbedre transferpolitikken vår under ny manager, synes nå jeg. På et tidspunkt bør disse selges (helst på topp) og ikke gå gratis eller gå fordi de er sure epler.. egentlig jævlig dårlig håndtert fra Arsenal sin side!

Dessverre er det ikke slik man vinner titler idag. Man kan ikke tviholde på lojale spillere som har vært i klubben i årevis. 

Synes selvfølgelig det er synd om Ramsey går men han har ikke vært på sitt beste på lang tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...