archongamer Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Han har en herlig spirit og selvtillit for alderen. Var jo han som spilte Bellerin fri med en glimrende gjennombruddspasning som skapte denne sjansen, så forståelig at han skulle likt å se den gå inn, av flere årsaker. En juvel "in the making" vi har funnet der. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Har veldig sansen for han, men fortsatt tidlig. Husker jo Chambers virka knall god første 3-4 kampene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Jeg er ikke helt med på Guendouzi-hypen. Ja, spennende spiller og alt det der, men vil ha Torreira og Ramsey fra start på midten. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Fyren er 19 år og vil selvfølgelig variere i prestasjonene og trenge tid på å utvikle seg. Men han har vært den, eller blant våre beste i hver eneste kamp han har spilt så langt, og det alene er imponerende av en ung ukjent spiller som kom fra Ligue 2. Det må være lov å glede seg over at det virker som vi har funnet et utrolig stort talent, som nå om dagen går foran og viser de langt mer rutinerte hvilken innsats som kreves. Det er aldri noe som er garantert i fotball, men det han har vist så langt lover godt for fortsettelsen. Torreira er nok bankers så fort han er matchfit, men har enda et stykke igjen før han er der ut fra det han har vist så langt. Så blir det nok rotasjon rundt han hvem som kommer inn. Jeg tror nok vi får se både Xhaka og Guendouzi i sammspann med Torreira, mens Ramsey brukes lenger frem. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Guendozi gjør noe bra også gjør han noe middels eller passer ballen litt dårlig. Jeg syns det virker som om dette er litt for høyt nivå for han foreløpig. Så er det vel også de beste lagene som Arsenal har møtt også så langt da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 For all del, gi afroen sjansen i noen kamper, men å starte han mot fjorårets seriemester og Chelsea syns jeg er helt bak mål. Har satt seg selv i flere farlige situasjoner de siste to kampene. Syns ikke han har vært så god som mange vil ha det til. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 (endret) For all del, gi afroen sjansen i noen kamper, men å starte han mot fjorårets seriemester og Chelsea syns jeg er helt bak mål. Har satt seg selv i flere farlige situasjoner de siste to kampene. Syns ikke han har vært så god som mange vil ha det til. Alternativet er Elnenny eller en halvfit Torreira. Av de vi har stilt med på midtbanen har jo 19-åringen sett best ut. Hvis noen skal ut så er det Xhaka. Endret 21. august 2018 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 3 timer til avspark. Noen som har troen på seier? Håper på poeng. Tror dette fort kan være en match der ingen av lagene vil tape og tar dermed liten risiko. Typisk U altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Don't be daft, arsenal soleklare favoritter. Begge lag har tapt første to sure,men her trenger arsenal seier. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Selvfølgelig har jeg tro på en seier i dag. Vi har ikke spilt så dårlig mot to av ligaens beste lag, og selv om vi ikke har fått en seier, så har vi vist at vi kan være farlige. West Ham er ingen push-over, men det er en kamp vi uansett burde vinne på en normal dag. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Jeg tror vi tar denne, men regner med mål for begge lag. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Blir veldig overrasket om Arsenal ikke får 2-3 mål idag. Må i så fall være på grunn av en monsterkamp mot Fabianski. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Vi har jo ikke akkurat sett veldig farlige ut fremover i 3/4 omganger. Lekker mål gjør vi også. Dette blir nok en jevn kamp med to jevngode lag. Özil er visstnok "syk" forøvrig. Håper Xhaka også vrakes Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Antatt West Ham XI: Fabianski Fredericks - Balbuena - Diop - Masuaku Sanchez - Wilshere Snodgrass - Anderson - Antonio Arnautovic Er nok ikke jevngodt med Arsenal nei. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Kamptråd! https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=704 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 (endret) Fryktelig heldige i dag, men viktige 3 poeng. Borte mot Cardiff neste. Det skal jo være 3 poeng, men vi husker jo forrige sesong der vi knapt tok poeng borte. Emery sliter også historisk borte. Tok vel 0 poeng eller 0 seiere borte i sin siste sesong i Sevilla (husker ikke hvilken av de det var). Dagens karakterer: Cech - 5 OK i dag. Gjør ikke noe spesielt bra eller dårlig. Virker utrygg med ballen i beina Bellerin - 6 god fremover med 2 assist og flere gode innlegg. Grusom bakover. Mustafi - 3 Blir pisset på ved målet til WH. Ekstremt Shaky Sokratis - 4 Shaky og treg. Virker noe utilpass. Monreal - 6 viktig mål og er grei bakover. Xhaka - 4 fryktelig førsteomgang, litt bedre i andre. Guendouzi - 4 Noen gode gjenvinninger, men også noen fryktelige balltap. Så kjørt ut. Ramsey - 4 Noe av det dårligste jeg har sett noen sinne i første omgang. Mye bedre i andre. Flere lekre detaljer, men som vanlig gjør han ting vanskeligere enn det trenger å være. Mistet tellingen på antall balltap. Mkitharian - 5 mye involvert i første omgang offensivt. Grei også i andre omgang men blir litt usynlig utover i omgangen. Iwobi - 2 helt fryktelig. Får ikke til noe. Aubameyang - 2 fryktelig igjen. Bør benkes. Endret 25. august 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 ESPN Brasil er eneste som melder dette. Ta det med en neve salt... 4 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 njaa, trur det ligger no i det jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå