barezell Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Han Caglar som vi visstnok skulle kjøpe for £30-40 mill gikk til leicester for £19 mill. ? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 (endret) Auba Laca Mihki Ramsey Torreira ØzilMonreal Koschielny Sokratis BellerinCech-------------------------Iwobi Welbeck ?Xhaka Elneny/Guendouzi Nelson/AMNKolasniac Mustafi Holding/Mavropanos LichtsteinerLenoVærste dekningen i PL? JA Endret 10. august 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Glemmer Niles, men enig. Er ganske svakt. Spesielt at vi mangler Winger. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Cazorla har gjort entre i Villareal: 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 (endret) https://www.dagbladet.no/sport/overgangsvinduet-er-stengt-hvilken-storklubb-kommer-best-ut/70084146 Haha, terningkast 4 på Spurs som gjorde fuck all. 3 på Arsenal som i alle fall har forsøkt å rette på svakhetene. Jeg er enig i at vi har hatt et middels vindu med svært begrenset budsjett, men måtte la av denne artikkelen. Endret 10. august 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Er nærmest en kopi av Daily Mails artikkel det der. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Hvor jeg gleder meg til kamp i ettermiddag. Jeg har en veldig god følelse av at vi slår City idag og at Emery får en glimrende start i sin Arsenal karriere! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Hvor jeg gleder meg til kamp i ettermiddag. Jeg har en veldig god følelse av at vi slår City idag og at Emery får en glimrende start i sin Arsenal karriere! Super ambisiøst Håper uansett på en god kamp og vi har jo slått de før! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 AMN på backen, Gwen Doozy på midten. Lacazette og Torreira vrakes. Spenstig valg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Leno på benken Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 AMN på backen, Gwen Doozy på midten. Lacazette og Torreira vrakes. Spenstig valg. I alle dager. Lacazette og Auba sammen har fungert strålende i preseason. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Torreira har jo knapt spilt og vært mer laget kory tid. Matteo har vært god preseason så makes sense. Trur han får kjørt seg i dag da. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Ville sett lichtsteiner fremfor bellerin.,. Men har vel med treningsgrunnlag å gjøre. Mye bedre enn bellerin bakover, han må opp mange hakk! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 (endret) Leno på benkenSom forventet. Var aldri tiltenkt startplass. Langsiktig erstatter for Cech. Sterling, Mahrez og Aguero. Forsvaret skal få kjørt seg. Må for all del unngå kontringer i mot. Endret 12. august 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Cech - 2. Flere hjerneblødninger. Får litt pluss for noen gode redninger. Bellerin - 2. Hvor var han? Rundigsbøye. Mustafi - 4. Meh Sokratis - 5. Ok AMN - 1. Rundigsbøye. Måtte av med "skade“. Guendouzi - 3. Flere enorme tabber. Tar ikke dette nivået enda. Xhaka - 2. Søppel. Hvordan er denne fyren profesjonell fotballspiller? Özil - 2. Tok ikke 20 min engang før han begynte å syte. Få det vekk! Ramsey - 3. Gjorde vel ca fuck all før han ble byttet ut halvveis i andre omgang. Mkitharian - 3. Svak Aubameyang - 3. Fikk ikke til noe. Lacazette så mye farligere ut de få minuttene han fikk. Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Nå har jeg ikke sett kampen, men endringer hos laget vil jo ta en lang tid. Spesielt mentalitet og holdning blant spillerne. Jeg er ikke overrasket over resultatet, ei skuffet heller. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Vi er i uke 6 av Prosjekt Emery, ting tar LITT tid. Det er snakk om å endre en hel filosofi. Ingen forventet seier mot ligaens desidert beste lag. ‘I don’t think this is short term, the recruitment has been so bad there over this last three or four years. ‘It’s going to take basically two or three, four transfer windows to sort this out. ‘This is a great coach, Unai Emery, he needs three or four transfer windows. ‘I don’t care who the coach would be – you could bring Pep Guardiola in here. ‘It took Pep Guardiola three transfer windows at City, the first one in the summer, the January and then the summer after. ‘Pep Guardiola, the greatest coach in the world with the biggest budget, it’s going to take him [Emery] more than that.’ Gary Neville sier det mange tydeligvis ikke skjønner. Gi det tid for faen, det har nettopp begynt. 2 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Vi er i uke 6 av Prosjekt Emery, ting tar LITT tid. Det er snakk om å endre en hel filosofi. Ingen forventet seier mot ligaens desidert beste lag. ‘I don’t think this is short term, the recruitment has been so bad there over this last three or four years. ‘It’s going to take basically two or three, four transfer windows to sort this out. ‘This is a great coach, Unai Emery, he needs three or four transfer windows. ‘I don’t care who the coach would be – you could bring Pep Guardiola in here. ‘It took Pep Guardiola three transfer windows at City, the first one in the summer, the January and then the summer after. ‘Pep Guardiola, the greatest coach in the world with the biggest budget, it’s going to take him [Emery] more than that.’ Gary Neville sier det mange tydeligvis ikke skjønner. Gi det tid for faen, det har nettopp begynt. Kommer ikke til å ta tid. Kommer aldri til skje igjen. Begrenset budsjett + ikke en CL klubb + mangel på verdenstjerner Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Får vel sparken før han tar Arsenal til toppen igjen, sett likhetstrekk før. Men klart, en kamp mot City er ingen referanse - la oss se etter de første 10-15 kampene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå