Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I forhold til hvor tilgjengelige de har vært de siste sesongene så regner jeg de som en halv spiller, tilsammen.

Vi solgte vel også Coquelin i vinter. Midtbanen er nokså tynn. Kan ikke selge noen der hvis det ikke kommer noen inn. Hvis man ikke har tenkt til å gi plassen til Elnenny til Willock

Lenke til kommentar

Kunne ikke vært mer uenig.

Greit. Kan gjerne få lov til å utdype den. Jeg ble nysgjerrig hvordan du mener Ramsey/Elneny/Xhaka/Torreira av disse bedre individuelt eller bedre i par sammenlignet med City, Manu, Liverpool og Chelsea. Samt har alle disse forutnom city (de holder på) OPPGRADERT midtbanen voldsomt i dette vinduet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Har du en egen definisjon på hva en midtbanespiller er, eller bare glemte du å nevne Ozil?

Torreira vet vi ikke hvordan kommer til å prestere. Syns han var et beist i VM.

Resten av midtbanen kan gå litt begge veier. Har Ramsey en sesongen ala 2014(og unngår skader) har vi en av PL beste midtbanespillere. Xhaka syns jeg har blitt brukt urettferdig. Han har ikke kvalitetene til å ta den defansive midtbanejobben mot bedre lag. Vet ikke hvordan de kommer til å prestere sammen, men tror på ingen måte den er for dårlig til å heve seg i toppen. Krever selvsagt at Emery får det beste utav dem.

Mangel på backup kan jeg dog si meg enig i.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Antar de ikke regner wing/CAM som midtbane i dette tilfellet. For fremover er vi jo meget godt rustet.

Det er vel snakk om de 2-3 plassene sentralt på midten, type defensiv, box to box etc.

I forhold til topp 4-6 så skal jeg være enig vi er dårligere på papiret, men ikke så stor forskjell at vi ikke skulle klare bite fra oss i kamp. Det hadde uansett ikke vært dumt med en N Zonzi inn så vi har muligheten til å kjøre 2 DM med han og Torreira de kampene det trengs.

Gikk vel rykter om at chambers skulle skoleres til DM? men det burde uansett være et 3. valg.  (edit: evt 4. etter elneny)

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...