barezell Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Laca ser betydelig mer komfertabel ut nå enn tidligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Haha, fikk dere med dere at dommeren kastet et kredittkort istedenfor en mynt foran kampen? Lolz Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Haha, fikk dere med dere at dommeren kastet et kredittkort istedenfor en mynt foran kampen? Lolz Sikkert noe sponsor greier. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Ifølge grafikken på tv’en så har ikke Laca scoret noen av målene... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Jojo, men gøy likevel. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 (endret) Ifølge grafikken på tv’en så har ikke Laca scoret noen av målene... Hvordan han ikke får det andre er merkelig i såfall. Første er innom PSG spilleren. Endret 28. juli 2018 av archongamer Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Strøkent av Holding. Har tydeligvis målteft som han også viste på ene treningsvideoen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Nydelig scoring av Nketiah!! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Bra gjennomført kamp og mange som viser seg frem. Liker det jeg ser! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Fin kamp! Forventet selvfølgelig storseier når jeg så laget til PSG, burde hatt 3-4 til i førsteomgang. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Er Guendouzi det største talentet i PL siden Januzaj? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Han kan å slå langballer ihvertfall: https://twitter.com/AFCPressWatch2/status/1023181442258558977 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Flott resultat til slutt. Bare to uker til sesongstart og fremdeles mye å jobbe med. Forsvaret skremmer meg. Angrepet ser greit ut, men fremdeles sløses det enormt med sjanser. Både på torsdag og i dag. Midtbanen vet jeg ikke hva jeg skal tro om. Xhaka og Torreira er jo ikke tilbake. Elnenny og Ramsey har vært svake. Guendouzi er den som har imponert mest av midtbanespillerne. Spennende at vi har et par unge spillere som er nære førstelaget; Guendouzi, Smith-Rowe og Nketiah. Tror nok desverre sistnevnte vil få begrensede muligheter med Lacazette, Aubemeyang og Welbeck foran i køen. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Jeg synes kolasinac virker litt ute av form, håper det kommer seg. Bellerin er som han har vært en stund, jeg synes han er jævla nonchalant. Rare pasninger. Sokratis blir bra, solid i dag. Mustafi blir jeg aldri helt trygg på Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Elneny må gjerne bli solgt, hvis vi skal være en toppklubb da kan vi ikke ha en spiller i dette kaliberet. Han var ræva under VM, likeså for Arsenal siden han kom til oss Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2018 Elneny skrev nettopp ny kontrakt så det er ikke en gang vits å diskutere. Er ikke trygg på Kolasinac i det hele tatt. Gleder meg til Monreal er tilbake, han blir viktig bakider. Håper Leno blir testet mer de neste treningskampene. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 (endret) Håper Guendouzi får spille foran Elneny. Kolasniac har jeg enda til gode å se hvordan Arsenal kom frem til var et passende kjøp. Virker som Leno er førstekeeper da han får spille i hver kamp nå mens de andre roterer. Hvordan vi skal holde både Auba og Lacazette fornøyde blir spennende å se, for vi fremstår best når de begge brukes som enslig spiss så langt. Auba på kant er ok, men ser i dag at han er mye mer i sitt rette element i midten. Endret 28. juli 2018 av archongamer Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Elneny skrev nettopp ny kontrakt så det er ikke en gang vits å diskutere. Det var dumme wenger som gjorde det. Jeg håper bare at Unai vil selge ham Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå