Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott resultat til slutt. Bare to uker til sesongstart og fremdeles mye å jobbe med. Forsvaret skremmer meg. Angrepet ser greit ut, men fremdeles sløses det enormt med sjanser. Både på torsdag og i dag. Midtbanen vet jeg ikke hva jeg skal tro om. Xhaka og Torreira er jo ikke tilbake. Elnenny og Ramsey har vært svake. Guendouzi er den som har imponert mest av midtbanespillerne.

Spennende at vi har et par unge spillere som er nære førstelaget; Guendouzi, Smith-Rowe og Nketiah. Tror nok desverre sistnevnte vil få begrensede muligheter med Lacazette, Aubemeyang og Welbeck foran i køen.

Lenke til kommentar

Håper Guendouzi får spille foran Elneny. Kolasniac har jeg enda til gode å se hvordan Arsenal kom frem til var et passende kjøp. Virker som Leno er førstekeeper da han får spille i hver kamp nå mens de andre roterer. Hvordan vi skal holde både Auba og Lacazette fornøyde blir spennende å se, for vi fremstår best når de begge brukes som enslig spiss så langt. Auba på kant er ok, men ser i dag at han er mye mer i sitt rette element i midten.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...