Snikpellik Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Fargen er fin, drakta øvrig er ikke så fin synes jeg. Men bra Puma styrer unna det tighte, fæle greiene! Bortedrakta deres i år er en av de fineste synes jeg Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Tror jeg er motsatt av alle andre. Synes den blå ser fæl og synes den mørkegrønne oppvarmingsdrakten ser tøff ut. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 (endret) Så godt som toppet lag mot PSG nå. Mangler bare Laca, Ramsey og Torreira, men sistnevnte er jo ikke med. Endret 28. juli 2018 av MartinF Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Gode løp! Grei tap in. Meget svakt PSG lag på papiret. Burde vinne ganske lett her egentlig. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Meget svakt er vel kanskje å ta litt hardt i. Mye kvalitet utpå der, selv om mange av førstelagsspillerne mangler.Herlig kontring av Auba og Ozil. Håper vi får se mye av det denne sesongen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Hva har skjedd med Bellerin? Grusom spiller blitt Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Guendouzi ser ikke ut som en 19 åring i måten han spiller på. Imponerer! 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Guendouzi er ett vanvittig talent, enorm modenhet til alderen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Blir spennende å se hvordan han gjør det mot motstand som ikke er PSG C. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Blir spennende å se hvordan han gjør det mot motstand som ikke er PSG C. Du dør ikke av å prøve å være positiv en gang i blant vet du. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Skuffende omgang mot C-laget til PSG. Guendouzi den eneste som har imponert. Forsvaret ser shaky ut, Elnenny er waste of space. Iwobi svak. Ozil og Auba ok. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Du dør ikke av å prøve å være positiv en gang i blant vet du. Hvordan var det negativt? Jeg er enig i at han ser bra ut, men ser ikke poenget med å kaste seg på hype-toget når vi spiller mot såpass svak motstand. Derfor blir det spennende å se ham mot et lag og en midtbane som er god. PL-motstand. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Hvordan var det negativt? Jeg er enig i at han ser bra ut, men ser ikke poenget med å kaste seg på hype-toget når vi spiller mot såpass svak motstand. Derfor blir det spennende å se ham mot et lag og en midtbane som er god. PL-motstand. Det er en mellomting mellom hype toget og kun lete etter feil med i pre-season kampene. Fyren er 19 år, og ganske sikkert ikke tiltenkt mye spilletid når alvoret drar seg til i PL enda. At man da velger å glede seg over det man ser fra de unge som får en mulighet til å vise seg frem i disse kampene er da ganske naturlig. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Jaja.. burde punktert dette for lenge siden, mange dårlige avslutninger midt på Buffon. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Klarte ikke se av reprisen, traff han med skuddet eller traff ballen den andre foten og gulla i mål? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 (endret) Apropos unge talenter vi har i klubben. Smith-Rowe er om mulig enda mer imponerende. For et talent vi har der! Endret 28. juli 2018 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå