archongamer Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Andre omgang ble litt uryddig og flere spillere som virket litt av. Guendouzi ser mobil og spennende ut. At Perez får en ny mulgihet er gledelig. Resultatet alt i alt meget godkjent selv om det ikke var all verden motstand, Spent på fortsettelsen! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Artig med mye mål. Trur aldri jeg har gledet meg så mye til en sesong. blir døds spennende å se utviklingen i år. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Blir veldig spennende ja. Spent på hva lag som Burnley, Everton, West Ham etc kan få til. Sistnevnte har virkelig hentet inn noe spennende navn. Tror nok at det blir for langt opp til topp 4. Langt opp til nivået til Manchester-klubbene, Liverpool og Spurs. Blir interessant å se hva Chelsea finner på også. Målet for Arsenal blir antagelig igjen å klare å kvalifisere seg til EL. Så får man se til neste sesong hvordan det går og hva Emery kan få til. Må nok en del bedre spillere til enn Sokratis, Leno og Torreira får å gapet opp til toppklubbene mindre. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Blir veldig spennende ja. Spent på hva lag som Burnley, Everton, West Ham etc kan få til. Sistnevnte har virkelig hentet inn noe spennende navn. Tror nok at det blir for langt opp til topp 4. Langt opp til nivået til Manchester-klubbene, Liverpool og Spurs. Blir interessant å se hva Chelsea finner på også. Målet for Arsenal blir antagelig igjen å klare å kvalifisere seg til EL. Så får man se til neste sesong hvordan det går og hva Emery kan få til. Må nok en del bedre spillere til enn Sokratis, Leno og Torreira får å gapet opp til toppklubbene mindre. Du er hilarious ???????????????? jeg ler så jeg skriker. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Går an å komme med motargumenter. Ser foreløpig ingen grunn til at klubben skal klare topp 4 med det man har hentet. Kanskje noen poeng nærmere, men nesten garantert et stykke bak. Selvsagt, skulle f.eks Kane og Salah bli langtidsskadet så har man kanskje en mulighet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Du er hilarious ???????????????? jeg ler så jeg skriker.Ta bort Everton (selv med ny trener) så ser jeg ikke humoren. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Går an å komme med motargumenter. Ser foreløpig ingen grunn til at klubben skal klare topp 4 med det man har hentet. Kanskje noen poeng nærmere, men nesten garantert et stykke bak. Selvsagt, skulle f.eks Kane og Salah bli langtidsskadet så har man kanskje en mulighet Ser ingen grunn til at vi IKKE skal bli topp fire. Forrige sesong tok vi omtrent ikke poeng på bortebane. Det skjer ikke igjen. Vi blir topp fire, garantert. Chelsea og Man Utd havner bak oss. 2 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Eneste jeg er spent på i Chelsea er hvem som forlater den synkende skuta. Morata, Kante, Hazard og Courtois forlater kanskje alle sammen nå i sommer. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Jeg aner faktisk ikke hvordan vi gjør det denne sesongen. Det som er så fett. Jeg trur vi kan være med å kjempe om topp 4, men for all del vi kan kjempe om høyere plassering også. Vi har ikke i nærheten av beste troppen spiller for spiller, men vi har kvalitet nok til å slå alle lag i ligaen. Spørsmålet er bare om Emery fungerer og ikke minst om spillerne møter opp. Noe de ikke gjorde store deler av sist sesong. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Enig i at vi ikke har den beste troppen sett over ett, MEN jeg tror bestemt at den troppen og de spillerne som vi har hatt de siste årene under Wenger, er bedre enn det vi fikk se de siste par årene. Jeg gleder meg til å se hva Emery kan få ut av dem. Spillere som Özil, Bellerin, Xhaka osv. Jeg tror de fort kan få en ny vår under Emery. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Eneste jeg er spent på i Chelsea er hvem som forlater den synkende skuta. Morata, Kante, Hazard og Courtois forlater kanskje alle sammen nå i sommer. Tja, ny manager som sannsynligvis er en bedre match enn Conte, samt Jorginho og Higuain inn så tror jeg ikke tapet av Morata blir så stort. Verre å erstatte Hazard. Er Kante ryktet vekk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Psg lyster etter Kante Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Ta bort Everton (selv med ny trener) så ser jeg ikke humoren. Ler av at det aldri er et fnugg av positive tanker om Arsenal fra denne karen ? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Trengte ikke vi en venstrekant? Pung ut for Ivan Perišić! 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Han driver jo bare å tar ballen med henda. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Trengte ikke vi en venstrekant? Pung ut for Ivan Perišić! Synd han stort sett bare er god i mesterskap. For Inter har han ikke vært annet enn middels. Kan like greie kjøre Perez på kant. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2018 Leon Bailey er mannen dette laget mangler, men det har vi nok ikke råd til. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Da er jeg mer gira på Julian Brandt. Uansett så er nok begge uaktuelle. Bayern har first dips og Ribery/Robben begynner å dra på åra Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Dette er ganske gøy https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/arsenal-caught-up-suspected-fraud-12929772 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå