Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 (endret) Oppdaterte førsteposten. Skrik ut om det er noen feil!Manager kanskje? Ser bra ut forøvrig. ? Endret 12. juli 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 (endret) Blir nok en del spillere ut døra fremover. Er vel 7 seniorspillere som må utelates fra EL-troppen. Tror også Ramsey blir solgt dette vinduet. Emery sier jo at man må spørre spilleren og klubben om hvorfor han ikke har signert. Tydelig at partene er et stykke fra hverandre. Endret 12. juli 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Hvor er Leno? Har jo vært med på preseason-treningene så langt. Null interesse for å se Cech... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Tror nok alle keeperne får sine sjanser i pre season. Aldri gledet meg så mye til å se en pre season kamp som i dag. En ny tid Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Mulig, men når vi har en ny keeper som ikke har vært i VM, så syns jeg han skal få sjansen nå. Hvis Emery ser på Cech som førstevalg enda, så blir jeg jævlig skuffa. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Mulig, men når vi har en ny keeper som ikke har vært i VM, så syns jeg han skal få sjansen nå. Hvis Emery ser på Cech som førstevalg enda, så blir jeg jævlig skuffa. Tror Cech er førstevalg i starten og får PL, mens Leno får cup, og så er det nok bare et spørsmål om tid om Leno tar nivået før rollene er byttet. Jeg tror Leno er førstevalg innen slutten av sesongen, men tror han har godt av å få tid til å tilpasse seg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Meh, vil se Cech minst mulig fremover. Var grusom forrige sesong, og vi hentet Leno av en grunn. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Meh, vil se Cech minst mulig fremover. Var grusom forrige sesong, og vi hentet Leno av en grunn. Helt enig i det. Men det er er også mulig å forstå om de gir Leno tid til å tilpasse seg. Er han god nok tror jeg ikke det tar lang tid før Leno er førstevalget. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Håhåhhå! For en goll av Auba!! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Kremmerhus det der. Auba er i gang! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Aubaaa!! Lekent angrepsspill så langt og. Er "bare" Boreham Wood, men ser allerede endringer fra boring boring Wengerball! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Bra av Maitland Niles der. Auba x2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Hattrick av Auba etter 15 min. Lover godt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Aubameyang 〉 Harry KaneBlir spennende å se fra sesongstart Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Blir spennende å se fra sesongstart Joa, men var mest straffen jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Joa, men var mest straffen jeg tenkte på. Haha, trodde det var ment generelt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Haha, trodde det var ment generelt. Nei, så hæslig er jeg ikke. Hadde tatt Harry Kane til Arsenal any day of the week. Men den straffen til Auba var drøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå