atwater Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Wilshere bekrefter på Instagram at han forlater Arsenal ved utgangen av sin kontrakt: https://instagram.com/p/BkOCXr9B43r/ Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2018 Er nok det beste for begge parter. Ønsker han lykke til i sitt nye eventyr. Hadde vært kult å se han teste seg i f. eks. Serie A! 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Like fort ble dagen trist Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Liker at Emery forsterker der det trengs og samtidig rydder opp i stallen. Good luck Jackieboy! Synd skader ødela 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Var på tide rett og slett. Håper han slår til et annet sted! Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Håper han kommer til Liverpool og at Klopp får sving på han. Kult om både Ox og Wilshere hadde blomstret i Liverpool Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Huff, stort tap for Arsenal. Synd at skadene tok all oppmerksomhet. Synd at du havnet i Arsenal der alle som har talent får skader. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Skjønner ikke helt hvorfor Lehmann ikke fikk bli som en del av førstelaget, spesielt nå som vi har kjøpt landsmannen hans Leno i tillegg. Men de har vel en plan. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Hva skulle Lehmann gjort da? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 vært keeper trener antar jeg? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 (endret) Gjort Leno til en mye bedre keeper? Mye Leno kunne lært av Lehmann. Men som sagt, de har vel en plan. Endret 20. juni 2018 av OhEasy Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 (endret) vært keeper trener antar jeg? Gjort Leno til en mye bedre keeper? Mye Leno kunne lært av Lehmann. Men som sagt, de har vel en plan. Det forutsetter at Lehmann er en keepertrener. Noe han selv har vært klar på at han ikke er, og heller ikke har noe ønske om å bli/være heller. Endret 20. juni 2018 av archongamer Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 (endret) Nei det påsto jeg heller ikke. Men Leno har Lehmann som et forbilde, og de hadde nok jobbet sammen på et eller annet vis uansett hvilken stilling Lehmann ville hatt på førstelaget. Jeg er også en stor fan av Lehmann fra "gamle" dager, så skulle gjerne hatt han i klubben. Endret 20. juni 2018 av OhEasy Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Nei det påsto jeg heller ikke. Men Leno har Lehmann som et forbilde, og de hadde nok jobbet sammen på et eller annet vis uansett hvilken stilling Lehmann ville hatt på førstelaget. Jeg er også en stor fan av Lehmann fra "gamle" dager, så skulle gjerne hatt han i klubben. Ja har sansen for Lehmann, men skal ærlig si jeg har vært skuffet over at han ikke har fått inn litt vinnermentalitet i laget etter han kom inn. Så at Emery nå velger sine egne folk foran gamle Arsenal helter ser jeg bare på som et positivt kulturskifte i klubben. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Ja har sansen for Lehmann, men skal ærlig si jeg har vært skuffet over at han ikke har fått inn litt vinnermentalitet i laget etter han kom inn. Så at Emery nå velger sine egne folk foran gamle Arsenal helter ser jeg bare på som et positivt kulturskifte i klubben. Absolutt, enig i at forandring er positivt for klubben. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Özil vraket i går og har fått masse kritikk i hjemlandet den siste uken. Endelig er det ikke bare Arsenal-fansen som ser hva han er. Oppskrytt og en passasjer. 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Hvordan klarer du å lire av deg alt dette pisset og dritet i omtrent 95% av alle innleggene dine, Benbjo? Går du ikke lei eller tom for materiale som du kan slenge ut? Det er ofte så usaklig og bak mål mye det du skriver, og kjenner jeg blir irritert - Men kanskje det er formålet ditt? Husker vi hadde en Mr.Brightside her for noen år siden, enten har han tatt over kontoen din eller så går du hardt inn for å duplikere alt drittet han postet. Du prøver kanskje ikke å være partisk og se det hele med nøytralt syn. Du treffer bullseye i blant, det er bare så synd at det sjeldent forekommer. 1 Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Og Joachim Low sier følgende etter gårdagens vraking; "We will still need his creativity in the tournament" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå