Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vært keeper trener antar jeg? :p

 

 

Gjort Leno til en mye bedre keeper? :p Mye Leno kunne lært av Lehmann. Men som sagt, de har vel en plan.

 

Det forutsetter at Lehmann er en keepertrener. Noe han selv har vært klar på at han ikke er, og heller ikke har noe ønske om å bli/være heller.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Nei det påsto jeg heller ikke. Men Leno har Lehmann som et forbilde, og de hadde nok jobbet sammen på et eller annet vis uansett hvilken stilling Lehmann ville hatt på førstelaget.

 

Jeg er også en stor fan av Lehmann fra "gamle" dager, så skulle gjerne hatt han i klubben.

Endret av OhEasy
Lenke til kommentar

Nei det påsto jeg heller ikke. Men Leno har Lehmann som et forbilde, og de hadde nok jobbet sammen på et eller annet vis uansett hvilken stilling Lehmann ville hatt på førstelaget.

 

Jeg er også en stor fan av Lehmann fra "gamle" dager, så skulle gjerne hatt han i klubben.

Ja har sansen for Lehmann, men skal ærlig si jeg har vært skuffet over at han ikke har fått inn litt vinnermentalitet i laget etter han kom inn. Så at Emery nå velger sine egne folk foran gamle Arsenal helter ser jeg bare på som et positivt kulturskifte i klubben.

Lenke til kommentar

Ja har sansen for Lehmann, men skal ærlig si jeg har vært skuffet over at han ikke har fått inn litt vinnermentalitet i laget etter han kom inn. Så at Emery nå velger sine egne folk foran gamle Arsenal helter ser jeg bare på som et positivt kulturskifte i klubben.

Absolutt, enig i at forandring er positivt for klubben.

Lenke til kommentar

Hvordan klarer du å lire av deg alt dette pisset og dritet i omtrent 95% av alle innleggene dine, Benbjo?

 

Går du ikke lei eller tom for materiale som du kan slenge ut? Det er ofte så usaklig og bak mål mye det du skriver, og kjenner jeg blir irritert - Men kanskje det er formålet ditt?

 

Husker vi hadde en Mr.Brightside her for noen år siden, enten har han tatt over kontoen din eller så går du hardt inn for å duplikere alt drittet han postet.

 

Du prøver kanskje ikke å være partisk og se det hele med nøytralt syn. Du treffer bullseye i blant, det er bare så synd at det sjeldent forekommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...