Liquidkey Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 "16.26 Zenit St Petersburg have confirmed to Sky Sports News that talks are taking place with Arsenal regarding a deal for Andrei Arshavin." Sykt hvis denne overgangen faktisk skjer! Yeah! Digg å lese! Håper virkelig denne overgangen skjer. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Tror ikke på det før jeg leser det på arsenal.com. Uansett, mener jeg Wenger bør bruke penger på andre posisjoner Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hvis vi ikke kjøper en eneste spiller i dette overgangsvinduet synes jeg det er veldig, veldig merkelig. Med tanke på situasjonen vi er i, så må jo Wenger skjønne at det trengs forsterkninger. Og nå som Cesc er skadet, hadde Arshavin vært konge. Og bare tenk hvis Wenger handlet både Arshavin og en defensiv sentral midtbanespiller, da tror jeg at jeg hadde kommet i buksa. Men vi kan vel bare drømme Endret 6. januar 2009 av Gersh L Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Fra ryktebørsen til nettavisen: Tirsdagens Premier League rykter: * Arsène Wenger er ikke en tålmodig mann. Det viser seg å være vrient å sikre seg både Mikel Arteta og Stephen Ireland. Derfor forsøker franskmannen nå å finne ut om 10 millioner pund er nok til å sikre seg Niko Kranjcar fra Portsmouth. (The Sun) * Wenger er også interessert i å sende Nicklas Bendtner og 5 millioner pund til Øst-London og West Ham, mot at han får Matthew Upson tilbake. (The Sun) * Andrej Arshavin er klar for Premier League – i hvert fall oppe i sitt eget hode. Nå vurderer han enten å kjøpe seg ut av kontrakten med Zenit St. Petersburg eller å sultestreike. (Daily Express) Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hahah! Fantastiske rykter. Arshavin sultestreiker? Bendtner kan gjerne selges for min del. Endret 6. januar 2009 av Hegland Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Får håpe han har noen krefter igjen når de kommer for å hente han da Og Bendtner kan ryke og reise for alt jeg bryr meg, og Upson kunne jo vært spennende. Endret 6. januar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hahah! Fantastiske rykter. Arshavin sultestreiker? Bendtner kan gjerne selges for min del. Jeg stiller meg litt tvilende til det. Han har absolutt ikke prestert som antatt i år, men alikevel vet man at gutten kan spille god fotball, og at han fremdeles er ung. Men som sagt, hittil i år har det vært fattige prestasjoner og får han ikke spilletid drar han til en annen klubb uansett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hahah! Fantastiske rykter. Arshavin sultestreiker? Bendtner kan gjerne selges for min del. Jeg stiller meg litt tvilende til det. Han har absolutt ikke prestert som antatt i år, men alikevel vet man at gutten kan spille god fotball, og at han fremdeles er ung. Men som sagt, hittil i år har det vært fattige prestasjoner og får han ikke spilletid drar han til en annen klubb uansett. Tror ikke det er mange som har prestert så mye i år. Har jo kun gått seks dager av året! Arshavin vil bort fra Zenit, og dere vil kjøpe han. Hva er problemet da? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hahah! Fantastiske rykter. Arshavin sultestreiker? Bendtner kan gjerne selges for min del. Jeg stiller meg litt tvilende til det. Han har absolutt ikke prestert som antatt i år, men alikevel vet man at gutten kan spille god fotball, og at han fremdeles er ung. Men som sagt, hittil i år har det vært fattige prestasjoner og får han ikke spilletid drar han til en annen klubb uansett. Tror ikke det er mange som har prestert så mye i år. Har jo kun gått seks dager av året! Arshavin vil bort fra Zenit, og dere vil kjøpe han. Hva er problemet da? Mente jo selvsagt sesongen, men det skjønte du vel. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Håper egentlig ikke at Bendtner blir solgt. Tross dårlige prestasjoner hittil i år, har han jo stort potensiale og er fortsatt ung. MEN hvis han kan være med å finansiere et kjøp av en ny, bedre spiller vi trenger mer, så er det greit å la han gå. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Så absolutt, om Bendtner kan finansiere nytt kjøtt, er jeg med på den. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 http://goonertalk.com/2009/01/07/sky-sport...s-gunners-move/ Mye fram og tilbake her nå. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kjære Wenger, gi oss Arshavin! Laget vårt skriker etter en spiller med x-faktoren! Søren at jeg har begynt å tro på dette, vi får ham aldri ... Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg prøver å ikke få for høye forhåpninger om at vi signer han, for da blir jeg bare så skuffet hvis vi ikke gjør det Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg prøver å ikke få for høye forhåpninger om at vi signer han, for da blir jeg bare så skuffet hvis vi ikke gjør det Trur faktisk at Arsenal signerer Arsjavin, Wenger burde jo skjønne at han er den rette mannen for klubben nå Med Van Persie som ikke presterer i det hele tatt og adebayor som ikke er i sin aller beste form, så jeg trur at viss Arsenal signerer Arsjavin vill dette gi alle Arsenal supportere ett stort løft, og vi vill antagelig melde oss på i toppen Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Van Persie som ikke presterer... Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg prøver å ikke få for høye forhåpninger om at vi signer han, for da blir jeg bare så skuffet hvis vi ikke gjør det Trur faktisk at Arsenal signerer Arsjavin, Wenger burde jo skjønne at han er den rette mannen for klubben nå Med Van Persie som ikke presterer i det hele tatt og adebayor som ikke er i sin aller beste form, så jeg trur at viss Arsenal signerer Arsjavin vill dette gi alle Arsenal supportere ett stort løft, og vi vill antagelig melde oss på i toppen Si meg, har du sett noen av Arsenal kampene i det siste? RVP er jo på vei tilbake i toppform! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ikke i toppform, men han er på vei. Formen hans er vel også svekket av hele lagets prestasjoner. Og han ble jo player of the month på Arsenal.com. Og hvis Arshavin i det hele tatt blir kjøpt så blir det for å ersatte Hleb. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ade holder iallfall motet oppe og tror vi kan ta igjen luka til lagene foran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå