Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Nå fikk de Emery uansett. Grei ansettelse det, men han har ikke akkurat overbevist utenfor Spania. God jobb med Sevilla og Valencia dog, og han er litt no nonsense som kan komme i riktig tidspunkt for Arsenal.

 

Blir fort vekk kjemping om å komme inn i topp 4 og komme langt i EL. Business as usual.

Det er også det beste Arsenal kan håpe på når de har et overgangsbudsjett i nedre sjiktet i PL. Klubben kan gjøre det langt verre enn 5-6 plass og EL.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arsenal bare MÅ tydeligvis ha enten klubbnavnet eller stadionnavnet inni navnet til manageren!

 

Usikker på hva Emery kan bringe til Arsenal. Han gjorde hvertfall en god jobb i Valencia hvor han mistet de beste spillerne sine til andre klubber, men likevel bygde et solid fundament og lag som havna høyt på tabellen. Som falt voldsomt etter han dro.

 

I Sevilla ble det jo også stor suksess i EL.

Lenke til kommentar

Ganske interessant at Arsenal skriver "head coach" på nettsiden sin, ikke manager: https://www.arsenal.com/news/welcome-unai

 

Betyr nok at han får mindre ansvar enn Wenger, noe jeg mener er helt greit. Mislintat er jævlig flink på det han gjør med spillerlogistikk og jeg vil tro også han har ansvar for kontraktsforhandlinger.

Er det ikke denne Sky fyren som har ansvar for kontrakter? Huss Famy eller noe.

 

Så langt har denne Mislantat bare vist at han kan hente Dortmund-folk.

Lenke til kommentar

Virker som om de fleste Arsenal fans faktisk er positive og optimistiske over Emery. Får håpe det holder seg gående. Premier League trenger et sterkt Arsenal.

Ikke på AM. Der er plutselig Arteta verdensklasse og Emery søppel. Hysterisk morsomt i grunn.

 

Englesk media har også begynt å hylle Arteta. Hyper ham opp som den beste store osv. Latterlige saker.

 

Emery er sannsynligvis det beste vi kunne fått av tilgjengelige kandidater.

 

Registrerer også at Heggelund og Veland er skeptiske

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Er positiv til Emery ut fra det jeg hører om han. Han er tilpasningsdyktig til det mannskapet han har tilgjengelig og nøye taktisk. Han vil dra Arsenal spillerene ut av komfortsona si og sette krav til de som jeg tror er akkurat det de trenger. Han er også vant til og komfortabel med å jobbe under den strukturen Arsenal har bestemt seg å gå for, og har lykkes med det tidligere.

 

Heggelund er en vits.

Endret av archongamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Virker som om de fleste Arsenal fans faktisk er positive og optimistiske over Emery. Får håpe det holder seg gående. Premier League trenger et sterkt Arsenal.

Ikke på AM. Der er plutselig Arteta verdensklasse og Emery søppel. Hysterisk morsomt i grunn.

 

Englesk media har også begynt å hylle Arteta. Hyper ham opp som den beste store osv. Latterlige saker.

 

Emery er sannsynligvis det beste vi kunne fått av tilgjengelige kandidater.

 

Registrerer også at Heggelund og Veland er skeptiske

 

Jeg vet ikke om Emery har pondus nok til å utfordre styret i Arsenal, men fotballen som Emery står for skal vi være positive til. 

 

Mtp. kandidater som var tilgjengelige vet vi ikke nok om hvem som faktisk ble kontaktet og hvem som faktisk var tilgjengelig til å bedømme. 

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Hører det ryktes at Emery møtte til møtet med Arsenal med full analyse av hver enkelt spiller, deres styrker og svakheter og hvordan han mente han kunne forbedre hver enkelt. Dette skal ha overbevist styret i Arsenal om at han var rett mann for jobben. Om dette stemmer så har han gjort hjemmeleksa si i hvert fall, og jeg er spent på å se hva han kan få ut av spillere som har stagnert under Wenger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hører det ryktes at Emery møtte til møtet med Arsenal med full analyse av hver enkelt spiller, deres styrker og svakheter og hvordan han mente han kunne forbedre hver enkelt. Dette skal ha overbevist styret i Arsenal om at han var rett mann for jobben. Om dette stemmer så har han gjort hjemmeleksa si i hvert fall, og jeg er spent på å se hva han kan få ut av spillere som har stagnert under Wenger.

Veldig bra om det stemmer.

Lenke til kommentar

Hører det ryktes at Emery møtte til møtet med Arsenal med full analyse av hver enkelt spiller, deres styrker og svakheter og hvordan han mente han kunne forbedre hver enkelt. Dette skal ha overbevist styret i Arsenal om at han var rett mann for jobben. Om dette stemmer så har han gjort hjemmeleksa si i hvert fall, og jeg er spent på å se hva han kan få ut av spillere som har stagnert under Wenger.

Hentet inspirasjon fra Heimebane virker det som.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hører det ryktes at Emery møtte til møtet med Arsenal med full analyse av hver enkelt spiller, deres styrker og svakheter og hvordan han mente han kunne forbedre hver enkelt. Dette skal ha overbevist styret i Arsenal om at han var rett mann for jobben. Om dette stemmer så har han gjort hjemmeleksa si i hvert fall, og jeg er spent på å se hva han kan få ut av spillere som har stagnert under Wenger.

 

Det samme gjorde Tata Martino når han møtte Atlanta United før han ble ansatt der, men om alle lagene i MLS, siden Atlanta ikke hadde noen spillere. Elsker trenere som gjør hjemmeleksa si og ikke bare svever rundt på meritter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...