Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

?

Må være en lidelse å se at Manchester United er i samme båt som Arsenal. Blir ikke bedre når forskjellen på pengebruken på de to lagene er så ujevn som det kan bli.. 

Siden når handlet denne tråden eller innlegget mitt om Manchester United og hvordan er disse klubbene på noen som helst måte i samme båt?

Jesus kristus. Må da kunne gå an å unngå å dra inn andre klubber selv om vi som skriver innlegg ikke heier på de samme.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Forsvarsmekanisme deluxe enkelte ganger på dette forumet. (samtlige klubbtråder, ikke bare arsenal) er ganske tedious

Lenke til kommentar

Blablabla, vent til neste sesong er over før man kommer med noen form for dom. Jeg skulle selv ønske at klubben gikk for en mye mer profilert manager enn Arteta, men nå virker det jo å ikke være tilfelle, så la oss gi ham en sjangse iallefall før man tar helt av.

Dessverre har alle supporterforum blitt overtatt av en gjeng som ikke kan annet enn å klage. Godt hjulpet av den forferdelige AFTV. Sålenge de får fortsette å dominere diskusjonen rundt Arsenal er enhver ny manager dømt til å mislykkes. Sjelden jeg gidder å lese disse forumene lenger.

Lenke til kommentar

De som roper høyest blir hørt som det heter. 

Det sagt så er det innafor å kritisere når klubben/managern gjør idiotiske ting  :) 

Synes ikke drakta var så ille jeg, men vil gjerne bort fra Puma syns ikke de er spesielt gode på design. 

Lenke til kommentar

Det sagt så er det innafor å kritisere når klubben/managern gjør idiotiske ting :)

Synes ikke drakta var så ille jeg, men vil gjerne bort fra Puma syns ikke de er spesielt gode på design.

Vi har vel Nike fra neste sesong tror jeg

Lenke til kommentar

Det sagt så er det innafor å kritisere når klubben/managern gjør idiotiske ting :)

Adidas. Ryktes at avtalen er verdt 90 millioner pund per sesong.

Lenke til kommentar

Adidas. Ryktes at avtalen er verdt 90 millioner pund per sesong.

Ja, riktig. Ikke Puma i hvertfall :p

Lenke til kommentar

Det sagt så er det innafor å kritisere når klubben/managern gjør idiotiske ting  :)

Helt klart, men den endeløse klaginga og negativiteten blir bare dritkjedelig etterhvert. Hjelper ikke med en gjeng som bare er ute etter å slenge dritt etter alle spillerne og manageren hele tiden. I lang tid har det virket som om halvparten av supporterne mest av alt ønsker at laget skal tape så de har en større unnskyldning til å klage.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Burde nok blitt ryddet vekk mer enn kun Wenger når man først var i gang, sikkert mye mer gammelt skrot som henger igjen

Den prosessen ble jo startet lenge før wenger slutta.

Hva med at du går ut bakveien slik at vi slipper å høre på klaginga di.

Lenke til kommentar

Burde nok blitt ryddet vekk mer enn kun Wenger når man først var i gang, sikkert mye mer gammelt skrot som henger igjen

Den prosessen ble jo startet lenge før wenger slutta.

Hva med at du går ut bakveien slik at vi slipper å høre på klaginga di.

Topp holdning. Sier mye om denne tråden.

• Liker 2
Lenke til kommentar

?

Må være en lidelse å se at Manchester United er i samme båt som Arsenal. Blir ikke bedre når forskjellen på pengebruken på de to lagene er så ujevn som det kan bli..

Siden når handlet denne tråden eller innlegget mitt om Manchester United og hvordan er disse klubbene på noen som helst måte i samme båt?

Jesus kristus. Må da kunne gå an å unngå å dra inn andre klubber selv om vi som skriver innlegg ikke heier på de samme.

Hvis du ikke liker det du ser hva gjør du her da? Du som kom med et random innlegg «å se hvor de syter i denne tråden» når vi var midt i en diskusjon Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Skjer med at det kommer masse randoms her inne og pisser på oss? Har enda ikke klart å vaske syren som wenger har kasta i øya mine i alle disse år og nå kommer dette? Klubben vår er i en heftig omstilling og vi har nettopp valgt en uerfaren leder, sesongen har vært en stor vits og mere til.. La oss til helvete få klage, gråte og le.

Endret av #Wengerout
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...