Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, morsomme greier, TW. Er jo ingen hemmelighet at Manu er lagets gledespreder, synd han har et så dårlig rykte på banen. Har også hørt at han er dypt religiøs, men ante ikke at han var såpass jordnær (velger å tro på det denne yiden skrev, skjønner ikke hvem som gidder å finne på noe sånt). Og når det kommer fra en scum-supporter så sier det litt. ^^

 

Fox: har du noen kilder?

Lenke til kommentar

Reports: Arshavin’s Agent ‘confirms’ Arsenal move

 

Russia hotshot Andrei Arshavin will be an Arsenal player in the coming days, according to his agent Dennis Lachter.

 

Italian daily TuttoMercato says 27-year-old Arshavin will sign a 5-year deal at the Emirates with Zenit pocketing £18m from the transfer fee.

 

Gunners boss Arsene Wenger, who is a known admirer of the highly-rated star, beat off competition from Premier League rivals Tottenham and Liverpool.

 

Arshavin’s representitive Dennis Lachter commented on the transfer, saying:

 

“Andrei is rated by Wenger who wanted him to sign [for Arsenal] last summer. This transfer would please everyone but we must wait a few days for confirmation.”

 

French tactician Wenger refused to say whether or not Arshavin could be an Arsenal player earlier last week, but replied with a cheeky smile - typical of the coy Alsatian.

 

Gooner Talk will keep you updated in the coming days on the Gunners transfer news, rumours and much more.

Lenke til kommentar

To ting jeg stusser på:

 

- Prislappen på £18m for en veletablert spiller på 27, virker lite typisk Wenger. Selv i disse krise tider for Arsenal, kan jeg ikke se at Arsene skulle være desperat, selv om han absolutt burde være det. Dessuten er en 5års kontrakt lenge for en på 27, jeg trodde ikke Wenger gav mer en ett års kontrakter til de over 30? Skal han plutselig fire på disse kravene? Franskmannen er som kjent ganske sta.

 

- "... beat off competition from Premier League rivals Tottenham and Liverpool." Jeg tviler på at dette stemmer og det kan fort være en indikasjon på at artikkelen er spøryt?

 

http://www.skysports.com/video/clips/0,237...2&ssvPage=3

 

Wenger om overganger.

 

Hadde vært morro å se Arshavin i Premier Leauge.

Endret av Don Vito Corleone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...