MartinF Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Ender vi sesongen med 100% tap borte? Nei. Vi har vunnet tre bortekamper denne sesongen så det er ikke fysisk mulig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1813462 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Agenten til Øzil med comeback til Keown. Snakk om virkelig slakte noen. http://www.goal.com/en/news/ozil-agent-destroys-jealous-keown-over-stupid-comments/1javhtwzz72q113dnonn24mnr1 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Minner om noen som har blitt tatt i løgn og prøver å snu fokus. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Jævla rar sesong, skjønner ikke hvordan det er mulig å være så akutt ræva på bortebane, samt fenomenal på hjemmebane? Hadde vi bare hatt 50% bedre bortestatistikk ville vi vært sikret topp 4 for lenge siden. Helt merkelig. Gir ikke mening Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Må jo nesten bare bli enda en repost av denne. 7 Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Minner om noen som har blitt tatt i løgn og prøver å snu fokus. Mmm niks. Øzil er ingen idiot selv om han ikke tåler motgang så bra. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Ryktes at flere førstelagstrenere har fått sparken i dag Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Ryktes at flere førstelagstrenere har fått sparken i dag Det var vel ventet og ganske naturlig om så er tilfelle. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Jeg fatter og begriper ikke hvorfor Arteta er en ledende kandidat. Det Arsenal trenger er en erfaren manager. En som kan stoppe et synkende skip. Så kan vi se om 2-3 år hvordan ståa er til å ta sjansen på en slik figur. Ikke har jeg lyst på Arteta eller Vieira noen gang. De er City-folk nå. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Jeg fatter og begriper ikke hvorfor Arteta er en ledende kandidat. Det Arsenal trenger er en erfaren manager. En som kan stoppe et synkende skip. Så kan vi se om 2-3 år hvordan ståa er til å ta sjansen på en slik figur. Ikke har jeg lyst på Arteta eller Vieira noen gang. De er City-folk nå. Hvordan vet du at Arteta er en ledende kandidat? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 *Enklest å få tak i? *Karriere i arsenal? *Cheap? *Fans like him? Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Uhm, absolutt ikke en ledende kandidat selvom. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Jeg fatter og begriper ikke hvorfor Arteta er en ledende kandidat. Det Arsenal trenger er en erfaren manager. En som kan stoppe et synkende skip. Så kan vi se om 2-3 år hvordan ståa er til å ta sjansen på en slik figur. Ikke har jeg lyst på Arteta eller Vieira noen gang. De er City-folk nå. Hvordan vet du at Arteta er en ledende kandidat? Ornstein sa det i tweeten over forrige innlegget mitt? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Ornstein skrev vel egentlig ikke det? Det står vel bare at Arteta er blant kandidatene, ikke at han er en ledende kandidat. Men det er vel ikke noe nytt at du velger å skrive din egen tolkning av noe. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Jeg er ikke uenig at han ofte har egne tolkninger, men har vært mye rykter om Arteta er en av 3-5. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Jeg fatter og begriper ikke hvorfor Arteta er en ledende kandidat. Det Arsenal trenger er en erfaren manager. En som kan stoppe et synkende skip. Så kan vi se om 2-3 år hvordan ståa er til å ta sjansen på en slik figur. Ikke har jeg lyst på Arteta eller Vieira noen gang. De er City-folk nå. Hvordan vet du at Arteta er en ledende kandidat?Ornstein sa det i tweeten over forrige innlegget mitt? Du altså... tror du skal lese nøye igjennom den tweeten ? 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 (endret) Altså, det er selvsagt mange kandidater til å ta over for Wenger. Ikke alle er ledende, men når de vurderes av styret som en seriøs mulighet er de jo nettopp det. Endret 13. mai 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 https://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/arsenal-news-next-manager-mikel-arteta-arsene-wenger-max-allegri-latest-update-a8349261.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå