Henrik™ Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Welbeck har også scora flere ganger der for Arsenal, så der er det håp. Men det hjelper vel lite hvis Cech må plukke ut 3 elle fler fra eget nett da. Uten at jeg bryr meg så veldig mye om akkurat det nå. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Vi spiller så rotete at jeg vet ikke om jeg skal flire eller gråte Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Så lenge vi spiller vårt beste på torsdag er jeg happy. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Kan ikke være får kritisk etter kampen i dag. OK utført. Tapte med langt mindre enn forventet. Synd det glipper mot slutten. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 (endret) Enten så må jeg saksøke Argus Syn for en dårlig laseroperasjon, for hvis ikke så tror jeg nesten at Benbjo her er - moderat? EDIT: Forøvrig, syns Ferguson viste Wenger den respekten han fortjener etter så mange år, i motsetning til (altfor) mange her inne som omtrent åpnet sjampisen når han annonserte sin avgang. Nå som han har gjort det, så håper jeg at han gir seg for godt også, fordi han fortjener å for bli en Arsenal-ambassadør for den jobben han har gjort. Han ér og vil forbli et ikon innenfor fotballenGG Wenger, måtte du endelig takke ja til et glass vin med Ferguson EDIT:På Sky Sports - Wenger; "Next year, someone else (Old Trafford) will come here and get a very hostile reception, don´t worry" med et smil om munnen. Det er klasse! Endret 29. april 2018 av bshagen 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Snakker om? Wenger or Ferguson har ikke et så anspent forhold som du skal ha det til. Spist en del middager sammen har de for eksempel gjort.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Du? Han nevner jo ingenting om det i innlegget sitt. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 synes Niles gjorde god figur i dag. Sovnet fra siste 15 og våknet til tap, det var litt kjedelig Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Sikkert ikke tilfellet, men hvis dette er den nye drakta så kan det umulig bli mye inntekter på draktsalg. Verste jeg har sett. Selv om det er en treningsdrakt så er den skammelig. Endret 30. april 2018 av Liquidkey Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Så den ble retweetet på Twitter. What the actual fuck har folka borte hos PUMA røyka? Skjønner at broren hans (Adidas sin skaper) hatet broren sin. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Dødsimponert over Mavropanos sin debut. Beist som hadde bra kontroll på beistet Lukaku. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Dere har noen spennende unggutter med sjuke navn. Synes Reiss-Nelson og Maitland-Niles stort sett har gjort en bra figur de gangene jeg har sett dem. Mavropanos var veldig lovende! 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Dere har noen spennende unggutter med sjuke navn. Synes Reiss-Nelson og Maitland-Niles stort sett har gjort en bra figur de gangene jeg har sett dem. Mavropanos var veldig lovende! Verste er at Nketiah er den mest spennende spilleren vi har som er nærmest førstelaget, men han har fått lite spilleminutter grunnet Aubameyang, Lacazette og Welbeck. Niles håper jeg virkelig fortsetter å få sjansen. Fantastisk talent med ekstrem fart, god teknikk og som har evnen til å skru opp tempoet med hurtige pasninger. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 (endret) https://twitter.com/FromTStands/status/991259305222574080?s=20 Thoughts if correct?(forøvrig samme media som broke Klopp til Liverpool-saken først.) Endret 1. mai 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Slutter aldri å le om det er tilfellet 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Ville vel ikke vært noe mindre latterlig enn når Barcelona ansatte Pep etter bare 1 år som trener for b-laget til Barcelona. Han har vært trener siden 1998, Klopp sin høyre hånd siden 2001, er greit med erfaring det. Og en spillestil som ikke ville passet Arsenal dårlig akkurat. Når det er sagt - mer troverdige kilder viser til at det er pga at faren er syk at han nå tar en pause ut sesongen. Noe som virker mye mer sannsynlig, enn at han plutselig takker for seg rett før en CL-semi - for en jobb som uansett ikke er tilgjengelig før Arsenal har spilt sin siste kamp for sesongen. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Det er tydeligvis assistentenes dag å være i søkelyset for Arsenal jobben. Ser både Klopp og Mourinho sin assistent blir nevnt i dag. Tror like lite på de ryktene som alle andre om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå