Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enten så må jeg saksøke Argus Syn for en dårlig laseroperasjon, for hvis ikke så tror jeg nesten at Benbjo her er - moderat?  :hmm:

EDIT: Forøvrig, syns Ferguson viste Wenger den respekten han fortjener etter så mange år, i motsetning til (altfor) mange her inne som omtrent åpnet sjampisen når han annonserte sin avgang. Nå som han har gjort det, så håper jeg at han gir seg for godt også, fordi han fortjener å for bli en Arsenal-ambassadør for den jobben han har gjort. Han ér og vil forbli et ikon innenfor fotballen

GG Wenger, måtte du endelig takke ja til et glass vin med Ferguson  :)

EDIT:

På Sky Sports - Wenger; "Next year, someone else (Old Trafford) will come here and get a very hostile reception, don´t worry" med et smil om munnen. Det er klasse! :D

Endret av bshagen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere har noen spennende unggutter med sjuke navn. Synes Reiss-Nelson og Maitland-Niles stort sett har gjort en bra figur de gangene jeg har sett dem. Mavropanos var veldig lovende!

Verste er at Nketiah er den mest spennende spilleren vi har som er nærmest førstelaget, men han har fått lite spilleminutter grunnet Aubameyang, Lacazette og Welbeck.

Niles håper jeg virkelig fortsetter å få sjansen. Fantastisk talent med ekstrem fart, god teknikk og som har evnen til å skru opp tempoet med hurtige pasninger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ville vel ikke vært noe mindre latterlig enn når Barcelona ansatte Pep etter bare 1 år som trener for b-laget til Barcelona. Han har vært trener siden 1998, Klopp sin høyre hånd siden 2001, er greit med erfaring det. Og en spillestil som ikke ville passet Arsenal dårlig akkurat.

Når det er sagt - mer troverdige kilder viser til at det er pga at faren er syk at han nå tar en pause ut sesongen. Noe som virker mye mer sannsynlig, enn at han plutselig takker for seg rett før en CL-semi - for en jobb som uansett ikke er tilgjengelig før Arsenal har spilt sin siste kamp for sesongen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...