Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det skjer da kan man stille Kroenke og styret langs en mur å gi de en skuddsalve.

 

Han gjorde jævlig mye bra i Barcelona og Bayern, men mannen har mistet det. Som Wenger så er han ferdig.

 

Jardim, Enrique, Tuchel eller Allegri er de kandidatene vi burde ha fokus på å få inn.

 

De mest troverdige ryktene så langt tyder jo på at det er blant disse, samt mulig Conte og Rodgers fokuset ligger. Selv tror jeg ikke egentlig vi er ute etter Rodgers, men navnet dukker opp igjen og igjen, så aldri godt å si sikkert. Kan aldri tenke meg at Arsenal ønsker en gammel stabeis til å erstatte en gammel stabeis som lot staheten gå utover klubben så lenge som den har gjort med Wenger. Da tror jeg heller de ser etter unge lovende managere om noe.  

Lenke til kommentar

No er ikkje Rodgers meir enn 45. Berre sånn fotnote til ung/gammal.

 

Rodgers er ikke blant de eldre kandidatene nei. Grunnen til at jeg tror han ikke er aktuell er fordi klubben ser han vil få vanskelige arbeidsvilkår med en fanbase som i all hovedsak ikke ønsker å ha han der. At han selv også har uttalt han ikke ønsker jobben til media bidrar nok også naturligvis.

Lenke til kommentar

Har blitt mer og mer overbevist om at Leonardo Jardim kan være den rette kandidaten for oss.

 

Han har kanskje ikke sånn super mye erfaring da han bare har vært manager for Olympiakos og Monaco på toppnivå, men han har vist en utmerket evne til å gjøre lagene sine konkurransedyktig for å hevde seg med de aller beste.

 

Jardim er bare 43 (blir 44). Det han har vist med Monaco er jo veldig imponerende mtp. at han har bygget opp lag etter lag som kan konkurrere med PSG (pluss gjort det bra i CL) på tross av et veldig begrenset budsjett og at han har mistet sine beste spillere hver sommer. Han har også jobbet mye med å få opp talenter og gi de en sjanse.

 

Han er en taktisk god manager som er flink på både det defensive og det offensive. Tilpasser seg godt taktikk/spillestil ut i fra motstander, men viktigst av alt så er han en "ung" mann fortsatt når det gjelder å være manager og som virker å ha en sunn fotball filosofi.

Lenke til kommentar

Nei, det er jeg nok uenig med deg i. Er ikke keen på en ny fyr som godtar det å klare seg med det lille han får til på begrenset budsjett, dessverre er jeg redd for at det er slik utfallet blir likevel. Jardim er heller ingen anerkjent fyr og det innebærer ingen forutsetninger for at gode fotballspillere blir å komme til oss med han som manager. 

Vi vet nok ikke helt hva som kommer og hvilken kanin som kommer ut av hatten. MEN, det vi vet er at unnskyldningene kommer til å renne ned på oss. Ser for meg lignende unnskyldninger som da "ny stadion" ble brukt og misbrukt. 

Jeg vil ha inn en konkurransedyktig manager som kan gå rett inn i rollen, IKKE et langtidsprosjekt. Er IKKE interessert i en ny Wenger eller det Wenger er/var god på. En klubb skal liksom utvikle seg, og dette mener jeg bør gjøres hvis vi skal hevde oss med City, Spurs, Liverpool, United og resten av stor lagene i Europa. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...