#Kroenkeout Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 (endret) For å være helt ærlig må dette være den mest taktiske ræva kampen til Wenger jeg har sett på lenge. På stillingen 2-1 burde du ikke ta av en spiss som faen meg får masse dager hvile i forhold til andre på laget og har fysikken til å fortsette.. Man burde jo prøve å få et mål til og sette en punktum for kampen. Rareste jeg har sett..Welbeck hadde en god kamp i dag på papiret, men seriøst fyren har jo null fotballforståelse eller hva det er. Han er heldig som har så mange involveringer i dag! Dessverre bør vi selge Mustafi og Cech. De holder ikke ønsket nivå og i en så voksen alder forventer jeg ikke at de utvikler seg... Endret 8. april 2018 av #Wengerout 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Tuchel skal visstnok til PSG etter sesongen. Unai Emery hadde vært en spennende erstatter for Wenger Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Hva er det som gjør at Tuchel kan velge å vrake mellom Bayern, PSG og Arsenal? (om man skal tro ryktene) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Mangel på reel konkurranse? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 FA har fjernet det røde kortet Elneny fikk mot Soton. Good. https://www.arsenal.com/news/fa-statement-mohamed-elneny Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Bra de har bittelitt vett i skallen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1810591 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 hvem vil vi møte? tysk, fransk eller spansk? Fransk burde være greiest tenker jeg? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 hvem vil vi møte? tysk, fransk eller spansk? Fransk burde være greiest tenker jeg? Østerrisk. Salzburg er utvilsomt det dårligste laget som er igjen imo. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 (endret) Oi shit. Blanda de med leipzig? Både de og Marseille burde jo være overkommelig. Endret 12. april 2018 av barezell Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Kunne egentlig tenkt meg å møte atletico. Tror det kan være lettere å slå over 2 kamper enn i en finale. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 At Ramsey kom ut på banen OG scorer etter dette kuttet må applauderes! https://www.tv2.no/sport/9796898/ Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Kunne egentlig tenkt meg å møte atletico. Tror det kan være lettere å slå over 2 kamper enn i en finale. fikk vilja di du! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Over en kamp ville jeg sagt vi fint kunne klare å slå Atletico. Over to kamper blir det langt vanskeligere. Er ikke veldig optimistisk og den verst mulige motstanderen vi kunne trekke. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 0% sjanse vil jeg si. Må ned på promillenivå. Arsenal er dårligere i alle ledd enn Atlético. Spesielt midtbanen er det flere divisjoner i forskjell. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Blir tøft, men er jo absolutt ikke umulig. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Utfordringen blir å score mål, simeone har en destruktiv og kjedelig fotball som fører til lite mål. Til gjengjeld slipper de inn jævla lite også. Tror det er en fordel for oss å møte ett lag som ikke konstant dundrer fremover mtp vårt kamikazeforsvar Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 INGEN i hele verden klarer forutse hva Danny Welbeck klarer med ballen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå