#Kroenkeout Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Tror ikke han havner i Chelski. Kan fort havne i Bayern. Jeg tror Diego går til Chelski. Vi får... ja hvem vet med dette styret... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Tror det er mer og mer sannsynlig at vi ender opp med Rodgers. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Diego passer jo rett inn i chelsea da Men som noen pekte ut så har vel Wengern temmelig syk lønn, så vi skulle jo potensielt kunne betale Allegri eller hvem enn mer enn godt nok. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) Deilig mål! Kjipt med offsiden på "målet" før. Var lekkert satt opp. Edit: snakkassss Endret 5. april 2018 av barezell Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Åh fyfaen for et mål! Synd det er bare jeg som ser på ?? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Får desverre ikke sett pga drittjobben min 1 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Fy faen for et mål av Ramsey. Så jævlig deilig. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Får desverre ikke sett pga drittjobben min rett inn på insta/youtube å finn målet ? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 I will ? hvordan er svensken pontus wernbloom? Hørt han skal være eksepsjonelt ekkel Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Fy faen vi herjer virkelig Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Lekestue der nå. Tar gjerne i mot flere mål ettersom turen til Russland kommer til å bli blytung. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Laca! Godt for selvtilliten straffa mot stoke. Gg auba! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 2 stk som ligger an til hat-trick atm. Så vidt halvspilt kamp. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) I will ? hvordan er svensken pontus wernbloom? Hørt han skal være eksepsjonelt ekkelSyti masse til dommeren, fikk gult og må stå over kampen i russland sa kommentatorene. Endret 5. april 2018 av barezell Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Er det flere folk tilstede enn mot stoke? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Er det flere folk tilstede enn mot stoke?Ikke mange tomme seter etter hva jeg kan se på streamen min. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Bedre stemning også håper jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå