archongamer Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Synes det virker rart at han skal ha takket ja til Arsenal etter at Sven Mislintat er i klubben, en mann han var i åpen konflikt med i BVB. Det var min første tanke også, men hva som egentlig foregikk i BVB på den tiden der kjenner jeg ikke godt nok. SKulle dette vise seg å være hold i er det nok oppe og avgjort de problemene skulle man tro. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Fatter ikke hvorfor folk er så høy på Tuchel. Hva har han egentlig gjort i Dortmund? Vunnet cupen en gang? 3. plass bak RBL i fjor, i år er han nummer tre bak Schalke som var middelhavsfarer i fjor. Ryker ut av CL i år etter å ha blitt voldtatt av Spurs og Real Madrid. Ja, spiller til tider bra fotball, men jeg vil ikke ha en erstatter til Wenger som er en dårlig replika av Klopp... Change my mind, plz. Tuchel virker jævlig uinteressant for min del. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Har ikke no forhold til han selv. Hadde håpet på Allegri jeg ass Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Fatter ikke hvorfor folk er så høy på Tuchel. Hva har han egentlig gjort i Dortmund? Vunnet cupen en gang? 3. plass bak RBL i fjor, i år er han nummer tre bak Schalke som var middelhavsfarer i fjor. Ryker ut av CL i år etter å ha blitt voldtatt av Spurs og Real Madrid. Ja, spiller til tider bra fotball, men jeg vil ikke ha en erstatter til Wenger som er en dårlig replika av Klopp... Change my mind, plz. Tuchel virker jævlig uinteressant for min del. Tuchel er ikke manager i år, han trakk seg etter forrige sesong! Men ja, halvveis enig. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 (endret) Hmm, ok... Så han har bare to sesonger i en toppklubb bak seg? Endret 25. mars 2018 av MartinF Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Det går jo en del rykter om Brendan Rodgers. Hva synes Arsenal-fans om det? Kan jo trenges å få inn litt charrrrracter i laget igjen. Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Ville heller tatt Tuchel enn Rodgers. Ikke at jeg ville hatt noen av dem da Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Der trur jeg alle er enig Mange av oss har skreket etter forandring så lenge at vi burde vel ikke klage uansett så lenge Wenger går, men det hadde jo vært ålreit om klubben viste litt ambisjoner.. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Rodgers ja, trasig valg isåfall. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Synes det virker rart at han skal ha takket ja til Arsenal etter at Sven Mislintat er i klubben, en mann han var i åpen konflikt med i BVB. Det var min første tanke også, men hva som egentlig foregikk i BVB på den tiden der kjenner jeg ikke godt nok. SKulle dette vise seg å være hold i er det nok oppe og avgjort de problemene skulle man tro. Var i stor grad mest krig mellom Zorc, Watzke og Tuchel. Tuchel skal visstnok være en jævla dick og vanskelig å arbeide med. MEN, på den tiden var Mislintat sjefsspeider i BVB og han anbefalte klubben å signere noen spillere, men Tuchel nektet å gå med på anbefalingene som Mislintat gjorde. Det var der deres konflikt lå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 https://www.arsenal.com/news/mo-elneny-signs-contract-extension Jaha. Blir vel Ramseys erstatter Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 https://www.arsenal.com/news/mo-elneny-signs-contract-extension Jaha. Blir vel Ramseys erstatter Hvor er det Ramsey er på vei? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Han er ikke på vei noe sted. Det er bare Benbjo som overreagerer, as per usual. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/arsene-wenger-ready-accept-consequences-12250125 “The older you get, the more it becomes age discrimination. I accept if the results are not good enough then you have to take the consequences. “But overall that perpetual thing how long you been at a club, how old you are, I find that a bit difficult to take. But all the rest i have to accept because I am in a public job and have to make results and I accept I will be judged on results.” Han tror han blir diskriminert pga. alderen. Ikke fordi han ikke har vunnet ligaen på over 14 år. For en jævla idiot.... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Han er ikke på vei noe sted. Det er bare Benbjo som overreagerer, as per usual. Det er sannsynlig at han forsvinner til sommeren. Vil visst ikke signere ny kontrakt og jeg tviler på at klubben ønsker en ny Alexis-fadese Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Nei. Det er veldig lite sannsynlig at han forsvinner til sommeren. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Match day! føles ut som en evighet siden sist! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 det er en evighet, landslags pause sucks Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Mustafi med en god kamp så langt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå