Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Kjøper man i Januar er det som regel av større behov enn på sommeren, dermed lettere å presse pris. Supply and demand.

Tja, det kan diskuteres. Sommervinduet har "fordelen" med EM/VM/OL og evt et helt år som spilleren har overbevist. Dessuten har vi bosman-overgangene som presser ned prisene i vintervinduet ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er spennende ja, men vi trenger et rivjern mer enn Arshavin pdd.

Jeg er ikke lenger like hypp på et defensivt rivjern fordi jeg føler at våre defensive problemer bunner ut i våre offensive problemer. Vi er ikke giftige i angrep når vi spiller med Diaby, Denílson og Eboué på kantene. Henter vi en Arshavin-type som kan sette fart på kantene vil det føre til at motstanderen vil legge seg mer bakpå, og ha det for travelt med å forsvare til å angripe. Vi må bygge opp vårt rykte som et dødelig og angrepsvillig lag. Da vil mange mindre lag ha mer respekt for oss og angripe mye mindre. Man så det i sluttminuttene i Man Utd - Boro hvor United ledet 1-0 og Boro ikke engang forsøkte å angripe. Hadde vi vært i den situasjonen i stedet for United, tror jeg Boro hadde vært mer villige til å angripe.

 

Det er ikke gøy å bli overkjørt av Villa og City.

Lenke til kommentar
Er spennende ja, men vi trenger et rivjern mer enn Arshavin pdd.

Jeg er ikke lenger like hypp på et defensivt rivjern fordi jeg føler at våre defensive problemer bunner ut i våre offensive problemer. Vi er ikke giftige i angrep når vi spiller med Diaby, Denílson og Eboué på kantene. Henter vi en Arshavin-type som kan sette fart på kantene vil det føre til at motstanderen vil legge seg mer bakpå, og ha det for travelt med å forsvare til å angripe. Vi må bygge opp vårt rykte som et dødelig og angrepsvillig lag. Da vil mange mindre lag ha mer respekt for oss og angripe mye mindre. Man så det i sluttminuttene i Man Utd - Boro hvor United ledet 1-0 og Boro ikke engang forsøkte å angripe. Hadde vi vært i den situasjonen i stedet for United, tror jeg Boro hadde vært mer villige til å angripe.

 

Det er ikke gøy å bli overkjørt av Villa og City.

Ja, du har et poeng der.

Men jeg føler vi ikke har så mange gode avsluttere i klubben og da hadde jeg heller sett at Wenger hadde brukt pengene på en spiss.

Men snart er forhåpentligvis Eduardo tilbake og om vi får Arshavin og Nasri på hver sin kant kan det bli bra.

Uansett blir det bra med Arshavin(om han blir klar) nå som Cesc er langtidskadet.

Lenke til kommentar
Ja, du har et poeng der.

Men jeg føler vi ikke har så mange gode avsluttere i klubben og da hadde jeg heller sett at Wenger hadde brukt pengene på en spiss.

Men snart er forhåpentligvis Eduardo tilbake og om vi får Arshavin og Nasri på hver sin kant kan det bli bra.

Uansett blir det bra med Arshavin(om han blir klar) nå som Cesc er langtidskadet.

Spisser har vi nok av. Mange glemmer at Adebayor scoret 30 mål i fjor, og vi vet alle at han ikke er en verdensklasses avslutter. Det spissene våre trenger er gode tilretteleggere. Jeg ser på Arshavin som en kjappere og mer egoistisk Hleb-type, akkurat hva vi har manglet i år. Dessuten begynner van Persie å nå formen. Vil ikke si at han er en så dårlig avslutter og i tillegg har han en syk skuddfot.

Lenke til kommentar
Ja, du har et poeng der.

Men jeg føler vi ikke har så mange gode avsluttere i klubben og da hadde jeg heller sett at Wenger hadde brukt pengene på en spiss.

Men snart er forhåpentligvis Eduardo tilbake og om vi får Arshavin og Nasri på hver sin kant kan det bli bra.

Uansett blir det bra med Arshavin(om han blir klar) nå som Cesc er langtidskadet.

Spisser har vi nok av. Mange glemmer at Adebayor scoret 30 mål i fjor, og vi vet alle at han ikke er en verdensklasses avslutter. Det spissene våre trenger er gode tilretteleggere. Jeg ser på Arshavin som en kjappere og mer egoistisk Hleb-type, akkurat hva vi har manglet i år. Dessuten begynner van Persie å nå formen. Vil ikke si at han er en så dårlig avslutter og i tillegg har han en syk skuddfot.

Enig.

Grunnen til at spissene ikke scorer så mye i år tror jeg (som du selv har skrevet) for dårlige tilretteleggere og der vi har slitt mest med kreativiteten har vært på ving-plassene og med en Arshavin på høyre og Nasri på venstre kan vi få gode tider i vente.

Lenke til kommentar
Ja, du har et poeng der.

Men jeg føler vi ikke har så mange gode avsluttere i klubben og da hadde jeg heller sett at Wenger hadde brukt pengene på en spiss.

Men snart er forhåpentligvis Eduardo tilbake og om vi får Arshavin og Nasri på hver sin kant kan det bli bra.

Uansett blir det bra med Arshavin(om han blir klar) nå som Cesc er langtidskadet.

Er det en ting vi ikke trenger er det en spiss. Vi har 5 stk med forskjellige kvaliteter. Synes heller vi skal kvitte oss med en spiss i stedet for å kjøpe en ny, tror ikke vi har rom for å få alle til å blomstre. På spissplass er vi blant de best befestede i PL. Så jeg r helt enig med iRoman at det er en tilrettelegger vi mangler, en kreativ midtbanespiller med super pasningsfot. Ja takk Arshavin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...