barezell Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Kos ut med skade etter 10 min. Flere som har svært positive europa minner når kos går av banen? ?? Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Noen som har en bra link til kampen i kveld?Den går på Max hvis du har den kanalen. Jeg har kanalen, men alt jeg får opp er bare lyd ;( Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Fint mål av Milan. Fin dive? Av welbs. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Skal aldri ta straffe selv når man skaffer straffe heter det. Var sikker på han skulle bomme! Men cech redda straffe i helga så at welbz er ice cold hører vel med ? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Pinlig pinlig pinlig av Welbeck. Tidenes billigste straffe. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 (endret) Pinlig pinlig pinlig av Welbeck. Tidenes billigste straffe.Nå overdriver du igjen. Young har gjort langt verre ? Edit: evt fått langt billigere. Endret 15. mars 2018 av barezell Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Alt i alt synes jeg dette var en ok omgang av oss. Grei kontroll, glipper bare et par ganger. Elendig keeperspill på scoringen. Arsenal skaper ikke allverden, men har hatt et par gode muligheter. 1-1 til pause er således greit nok Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Pinlig pinlig pinlig av Welbeck. Tidenes billigste straffe.Nå overdriver du igjen. Young har gjort langt verre ? Edit: evt fått langt billigere. Tja, dette er på grensen til etter min mening en av tidenes latterligste dives. Gamst Pedersen sin mot oss Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Straffen er latterlig billig. Klarer ikke bry meg når det er et italiensk lag det er mot:p Grei omgang, selv om forsvaret vårt som vanlig ikke henger sammen når det blir utfordret. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Spot on i studio. Håper Welbeck blir hardt straffet. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Welbeck er ikke god nok til å gjøre en forskjell innenfor regelverket. Det begynner han selv å forstå. Sett bort i fra den situasjonen synes jeg omgangen er godkjent. God kontroll, og mye godt spill selv om det siste mangler. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Haha. Er jo ikke i nærheten av gamst flauhet det her da. Milevis unna! Det sagt så støtter jeg ikke slik mongo oppførsel, men må gå ann å ikke overdrive alt mot arsenal hele tiden ? 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Arsenal blir så til de grader rundspilt nå. Milan produserer enorm sjanse på enorm sjanse. Arsenal knapt over midtstreken denne omgangen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Arsenal blir så til de grader rundspilt nå. Milan produserer enorm sjanse på enorm sjanse. Arsenal knapt over midtstreken denne omgangen Benbjo slår til igjen... Den timingen din på Arsenal-hat er episk. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Hahaha. Wenger har høyere makter på laget sitt. Nekter få fyken. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Herre min hatt for en tabbe av Donnarumma! Totalt mot spillets gang. Der er det vel over Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Blir så imponert av Ramsey! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå