#Kroenkeout Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Hva må til for at Arsenal skal sette ballen i mål? Hente tilbake Alexis? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Hahaha, for en jævlig dårlig straffe. Auba vært en eneste stor skuffelse siden han kom. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Selvtilliten til auba ryker sakte men sikkert? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Håper Wenger får hjerteinfrakt i kveld. Sorry not sorry. Kreften må bort. NÅ. Fuck off. 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Hvorfor vil spillere til Arsenal? De blir jo ubrukelige så fort kontrakten er signert. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Det er grusomt å se gode spillere bare bli totalt ødelagt psykisk av å være i denne klubben. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Mjaaaaaa. Er egentlig den stallen der god nok syns du? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Iwobi kommer vel snart på for å redde kvelden........ 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Mjaaaaaa. Er egentlig den stallen der god nok syns du? Tenkte hovedsaklig på Auba.. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 (endret) Kan ikke være verre enn welbeck Edit: Noen som har sett özil!? Endret 1. mars 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Vet ikke hva som er verst av Iwobi og Welbeck Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Mjaaaaaa. Er egentlig den stallen der god nok syns du? Tenkte hovedsaklig på Auba.. Å ja, ok. Da skjønner jeg tankegangen. Men tror han i grunn lider av at resten av laget er svakt. Det kan være en sammenheng det også Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Haha snakker om dat guy ?????? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Hva med Øzil? Faen jeg hater den fyren. Så fucking treg med ballen og spiller så jævla passivt at jeg får vondt i meg. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Har Welbeck glemt å skru på knottene i kveld? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Welbeck har en ekstremt klønete spillestil. Sleiver seg rundt, tryner helt uten grunn og bommer på ballen. Mange av målene hans er jo reine sleivtreff på ballen. Ufattelig komisk. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Er det jeg sier. Å signere ny 3,5 års kontrakt med Øzil var en TABBE. 350k i uka og kløner vekk ballen slik? 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Er det jeg sier. Å signere ny 3,5 års kontrakt med Øzil var en TABBE. 350k i uka og kløner vekk ballen slik? Ikke tilfeldig at han sluttet å spille fotball rett etter kontrakten ble signert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå