Mr Walrus Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Slavia Praha trener Karel Jarolim ser faktisk etter et lite mirakel mot Arsenal. Endret 23. oktober 2007 av Noobish Geek Lenke til kommentar
Teds Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Endelig har jeg fått meg Canal+ og skal se kampen på TV. Endelig slipper jeg streams. Håper på denne oppstillingen: Manuel Bac - Kolo - Willy - Gaël Ebu - Cesc - Gattuso - Hleb Dudu - Ade Gattuso?? Flamini, fått kallenavnet av lagspillerne. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Blir bra med kamp igjen nå. Tipper Wenger kommer til å stille med litt redusert mannskap for å spare noen menn til Liverpoolkampen. Det skal likevel være 3 poeng hjemme mot Slavia, og jeg tror dette laget vinner 3-1: Almunia Sagna - Touré - Gallas - Clichy Eboué - Diarra - Flamini? - Rosicky Dudu - Walcott Med Hleb, Cesc og Bendtner på benken om vi skulle trenge dem. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Enig med han over, selv ser jeg ikke helt sparemomentet i laget du setter opp. Vi vinner 2-0 (Almunia har ikke sluppet inn på 7 kamper eller?) med mål fra Little Beethoven og Bendtner. Almunia Hoyte - Touré - Gallas - Traore Diarra - Diaby - Hleb - Rosicky Dudu - Bendtner Da kjører vi på sparebluss! Endret 23. oktober 2007 av Teds Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Traoré som høyreback? Diaby som høyreving? Hleb i midten? Og har vi to Diarra'er? Lenke til kommentar
Teds Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Okei, beklager! Gikk altfor fort, litt dårlig tid, får skylde på det! Almunia Hoyte - Touré - Gallas - Traore Diarra - Diaby - Hleb - Rosicky Dudu - Bendtner Dette laget kan jeg forsvare. Traore over på riktig side, én Diarra og Diaby inn i midten. Hleb var midtbane før så han kan spille der. Dog litt offensiv. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Lehman slår til igjen^^ Nå har han kommet med en uttalelse der han sier at Wenger ikke burde "ydmyke" han ved å sette han på sidelinja altfor lenge. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Arsenals lag: Almunia Sagna - Touré - Gallas - Clichy Rosicky - Cesc - Flamini - Diaby Hleb Adebayor Kjempeskuffet at Walcott ikke får sjansen fra start! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Derimot konge at Hleb får prøve seg i yndlingsposisjonen sin, hvor han virkelig briljerte i pre-season kampene. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Ja, veldig synd. Hadde håpet på å se mer Walcott Så vist en liten walcott på banen jeg Endret 23. oktober 2007 av Noobish Geek Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 W00t, lagoppstillingen på SkySports var feil, dette er laget: Almunia Sagna - Kolo - Gallas - Clichy Eboué - Cesc - Flamini - Hleb Adebayor - Walcott Positivt: Walcott fra start og ingen Diaby utpå vingen! Negativt: Hleb på venstrekant. Skulle faktisk likt å sett han i midten i fri rolle. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 hvilken kanal? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 LoL, fikk akkurat melding av VG. Arsenal 1 - 0 .. Mål av cesc vist Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Fabregaaaaaaaas! Genialt! Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nydelig ja,, Likte at Hleb viser seg godt fram. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nice Nice.. -.- streamen min er treg Fint spill på gang, men noen unødvendige feilpassninger Lenke til kommentar
Teds Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Herlig! 3-0 Walcott!!! *Kommentaren på streamen jeg ser* This is the first englishman who scores a goal home in Europe, since Campbell in the final! :!: Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 3 - 0 vist Walcott Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Wow, for noen skills Eboué viser der ute! Innlegget var crap, men ballen var faktisk ikke langt unna målet der. Eller var det faktisk et skudd? Endelig fikk Theo en goal på Emirates. Fantastisk tabbe av Slavia, men likevel en god avslutning. Endret 23. oktober 2007 av iRoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå