Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shamelessly stolen ifra tv2 sin artikkel. Ka tenker en om lista?

Ifølge engelske aviser vurderes også disse som potensielle etterfølgere for franskmannen på Emirates.

• Thierry Henry (assistenttrener Belgia)
  • Carlo Ancelotti (uten jobb for øyeblikket)
  • Maurizio Sarri (Napoli)
  • Joachim Löw (Tyskland)
  • Leonardo Jardim (Monaco)
  • Paulo Fonseca (Sjakthar)
  • Brendan Rodgers (Celtic)
  • Mikel Arteta (assistenttrener Manchester City)
  • Diego Simeone (Atletico Madrid)
Lenke til kommentar

Av disse vil jeg helst se at vi henter Sarri eller Jardim.

Å herregud nei... de har ikke en dritt å vise fram. Sarri som ble oppsagt i Sorrento. Jardim har vunnet gresk og fransk liga en gang, det er som å spille i Skotsk liga med Celtic.

Skjønner meg ikke på dere som ønsker å bytte manager men FAAN vil ha en NY Wenger. Vi MÅ ha noe ANNET!

Lenke til kommentar

Å herregud nei... de har ikke en dritt å vise fram. Sarri som ble oppsagt i Sorrento. Jardim har vunnet gresk og fransk liga en gang, det er som å spille i Skotsk liga med Celtic.

Skjønner meg ikke på dere som ønsker å bytte manager men FAAN vil ha en NY Wenger. Vi MÅ ha noe ANNET!

Hvem mener du er bra kandidater da?

Jeg liker måten lagene til begge de jeg nevner spiller fotball på. De klarer det med begrensede resurser i forhold til de som de konkurrerer mot, og de har vist de er gode på talentutvikling. Jeg ønsker ikke vi skal fullstendig endre filosofi og måte vi spiller fotball på. Vi trenger kun en bedre taktikker og man management trener enn hva Wenger har endt opp med å bli.

Lenke til kommentar

Hvem mener du er bra kandidater da?

Jeg liker måten lagene til begge de jeg nevner spiller fotball på. De klarer det med begrensede resurser i forhold til de som de konkurrerer mot, og de har vist de er gode på talentutvikling. Jeg ønsker ikke vi skal fullstendig endre filosofi og måte vi spiller fotball på. Vi trenger kun en bedre taktikker og man management trener enn hva Wenger har endt opp med å bli.

Hvis du skal ha et langtidsprosjekt kan du like så ta Heiko Herrlich (Bayern Leverkusen), skal du ha en annen, men øke kvaliteten tar du Luis Enrique.

Samtidig har du store navn som Allegri, Löw, Simeone og Mancini.

Alle disse UTENOM Heiko kan komme inn dørene på Emirates for meg. Blir bare glad vi tar grep, og om vi feiler bør terskelen være jævlig lav for å prøve noe annet. 

Prokrastinering eller utsettelsesatferd betegner å utsette eller forsinke noe man har bestemt seg for å gjøre. Utsettelsen gjøres selv om personen vet at dette er uheldig. Av denne grunn har prokrastineringnoe irrasjonelt over seg.

"Galskap er å gjøre det samme om og om igjen, og forvente et helt annet resultat".

Lenke til kommentar

Ser jo bare hva som skjer i Chelsea. Er Conte på vei ut eller ikke? Jeg synes det skal beholde Conte, men de lukter allerede på Luis Enrique. 

Det som plager meg er at vi sitter å ser på at alle de managerne med 50%+ vinningprosent blir tatt av andre lag. 

Lurer på om jeg noen gang kommer til å bli like fornøyd med Arsenal igjen som jeg var på 80-90 og tidlig 2000..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...