Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult med storkamp på San Siro da. Tror det kan bli spennende jeg :)

Får håpe de ikke ødelegger banen, slik de gjorde sist vi var der...

Bra at det ikke ble Viktoria Plzen eller Kyiv.

Plzen er det desidert dårligste laget av de som er igjen. Jeg ville helst ha dem nå.

Lenke til kommentar

Moralen må være all time low eller? Laget møter ikke opp til finale en gang?

Har vanskeligheter med å se no lys i tunnelen her. Vært downward spiral i flere sesonger men spesielt krise i hele 2017 og det virker fortsette i 2018.

Virker ikke være noe ønske fra spillerne eller wenger om å gjøre det bra.

Lenke til kommentar

Moralen må være all time low eller? Laget møter ikke opp til finale en gang?

Har vanskeligheter med å se no lys i tunnelen her. Vært downward spiral i flere sesonger men spesielt krise i hele 2017 og det virker fortsette i 2018.

Virker ikke være noe ønske fra spillerne eller wenger om å gjøre det bra.

Wenger sa etter kampen at det var game over etter 0-2... der måtte jeg tenke med meg selv. Har fotballag liksom aldri snudd en kamp hvor de har ligget under med to mål? Når manageren gir opp av å ligge under med to mål, så kan jeg godt skjønne hvorfor spillerne henger med hodet i hele 2. omgang.

Wenger og folka rundt han må ut av klubben. Det er hovedsaklig taktikken som er totalt ræv. Høyt press og sentre rundt 16-meteren, dette har pågått i flere sesonger. Den taktikken må VEKK fra klubben. Deretter kan man begynne å kvitte seg med daukjøtt som Iwobi, Welbeck osv. Tror vi hadde hatt godt av en ny høyreback, for det er noe med Bellerìn som ikke stemmer. Mangel på innleggsfot kan være èn ting. Hvis vi absolutt skal stå som en saueflokk i og rundt motstanderens box, bør vi hvertfall ha backer med en dugelig innleggsfot.

Rett og slett en skam at Øzil sitter med 300k per uke. Han er totalt usynlig i 9/10 kamper. Sinnsykt overvurdert spiller som jeg helst hadde sett blitt solgt til fordel for f.eks. Fekir i Lyon.

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke at ekspert-studioer både i England, USA og Norge ikke retter kritikk mot spillestilen til Arsenal. De skylder på at forsvaret er dårlig, Øzil møtte ikke opp, Wenger må gå, ingen hadde vilje, Aubameyang var isolert...

Men det er INGEN som påpeker at spillestilen og taktikken er totalt ræv? Hvor er de profesjonelle analysene som viser hvor elendig spillestilen til Arsenal faktisk er? Man ser det jo hver eneste kamp. De stiller seg høyt i banen og triller ball på tvers til hverandre, de lar motstanderen få tid til å ta hele laget tilbake til sin egen box. Så blir de stående der å lete etter hull i en mur av 11 spillere som har hver eneste Arsenal-spiller nær boksen markert. Spillerne bruker for lang tid med ballen, spesielt Øzil. Arsenal har definitivt den mest forutsigbare fotballstilen i hele Premier League.

Savner å se noen faktisk påpeke hva som EGENTLIG er galt på banen. Ikke bare skylde på Wenger og spillerne. Grunnen til at vi sliter med å score mål er først og fremst pågrunn av elendig taktikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...