Dagner Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Kan Østersund ta med seg Iwobi hjem? Fyren burde ikke vert på benken engang...... 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Værste er at vi er så jævlig dårlig fremover. Fotballen vi spiller er helt jævlig fram-bak-side-side-bak-side-side. Ser bellerin peker til elneny flere ganger at han ska spille til siden. Denne fotballspillingen er så død! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Denne Kenzema er sykt god. Burde kjøpe ham. Bedre enn rasket Arsenal har Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Med Iwobi og Welbeck vil jeg ikke si vi har så mye å spille frem til. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Dette oppgjøret fortjener Østersund å ta. Får to uheldige mål mot seg på hjemmebane og pisser fullstendig på Arsenal på Emirates. Får et uheldig mål mot seg også der. 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Arsenal kan kjøpe så mye de bare vil, så lenge vi har Wenger får vi ikke til noe. Nå snakker jeg ikke om denne kampen her, men når vi stiller fra start med spillere som Mkhitaryan, Øzil, Wilshere og Aubameyang så skulle en jo tro at vi fikk til litt mer enn vi gjør. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Tror Welbeck er verdens dårligste spiss Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Hvor mye vinner du på Östersund-seier, Benbjo? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Hvor mye vinner du på Östersund-seier, Benbjo? Spilte ikke i dag. Hadde ikke trodd i mine villeste fantasier at Østersund skulle vinne her Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Ah, det var bortekampen du spilte på ja. Husker bare at jeg leste at du hadde spilt på en kamp. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Mistenker Wenger må ha besøk av Iwobi på kveldstid... Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 EL-trekning klokken 13:00 idag. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 (endret) Mulige motstandere Arsenal kan få: AC Milan Borussia Dortmund Athletic Club Atletico Madrid Marseille CSKA Moskva Dynamo Kyiv Lazio Lokomotiv Moskva Leipzig Plzen Salzburg Sporting CP Lyon Zenit St. Petersburg Hvem ønsker dere som motstander av disse? Endret 23. februar 2018 av OhEasy Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Ikke mange lag vi har sjanse mot der om dagen, dessverre. Vi får håpe på Plzen eller Salzburg. Lag som i utgangspunktet er på nivå med Østersund. Noen av de russiske, evt Kiev kan også gå. Vi får håpe at lag som Lyon, Milan, de spanske og Dortmund møter hverandre. 2 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Atletico, Zenit, Dortmund eller AC Milan. Hvis Arsenal er gode nok for å vinne EL, kan vi like gjerne slå storlagene først som sist. Dessuten er jeg piss lei av å se Arsenal spille mot drittlag som Østersund. Vil se oss prøve å hamle opp med Atletico. Består vi den prøven kan vi gå ut av turneringen med hevet hode. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 (endret) På et eller annet tidspunkt så møter vi et godt lag. Dette er EL og ikke FA cup.Når det skal sies tror jeg vi kommer til å slite noe jævlig mot Italiensk, spansk og russisk motstand. Endret 23. februar 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Møter man ikke gode lag i FA-cupen mot slutten? 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 (endret) 12/13 Wigan - Manchester City12/14 Arsenal - Hull14/15 Arsenal - Aston Villa15/16 Manchester united - Crystal PalaceNei, var det ikke Arsenal som surfet seg til og med gjennom FA cupen et år? Endret 23. februar 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Så vidt jeg husker så har vi møtt Liverpool, Tottenham, United, City og Chelsea de årene vi vant. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Han ser på enkeltkamper i de første rundene. Akkurat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå