oOF Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg sender regning på den hundrelappen til deg, Benbjo. Vil ha den tilbake. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg sender regning på den hundrelappen til deg, Benbjo. Vil ha den tilbake. Tok ledelsen mot Swansea borte og tapte også. Det er ikke over! Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Denne gjengen med Auba klarte ikke skape noe mot Spurs. Med Welbeck i spissen så blir det jo ikke akkurat bedre. Tipper null skudd på mål. 2-0 til Østersund 12 minutter tok det, så røk din spådom Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2018 Verdens beste Monreal! Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Helt utrolig hvor mye han har puttet i år snart toppscorer! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 monreal toppscorer snart nå eller? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Likte ikke Monreal i det hele tatt før, men syns han begynte å komme seg i andre halvdel sist sesong og etter det syns jeg bare han har blitt bedre og bedre, scorer mål gjør han også. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 (endret) Har Özil truffet på en eneste pasning? Özil med ny kontrakt og har enda en marerittkamp Endret 15. februar 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 (endret) Har Mkhitaryan truffet på en eneste passning etter sin første kamp for Arsenal? Endret 15. februar 2018 av DårligNavn Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Har en mister her i forumet - sier ikke hvem, - truffet på noen spådommer? 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg sender regning på den hundrelappen til deg, Benbjo. Vil ha den tilbake. Tok ledelsen mot Swansea borte og tapte også. Det er ikke over! Vil du ha kontonummeret nå eller senere? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Finnes lag som er like håpløse som oss i forsvar altså?! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Monreal er 32 år om halvannen uke og har den beste sesongen i sin Arsenal-karriere. Ikke bare det at han scorer mål, men han har fått bedre fotballforståelse og overblikk. Jeg legger ikke skjul på at jeg hatet han for èn sesong siden. Da var han ubrukelig fremover og bakover og særdeles passiv med alle tilbakepassningene. Nå er han i det minste mye bedre fremover og er med å skape noe. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg sender regning på den hundrelappen til deg, Benbjo. Vil ha den tilbake.Tok ledelsen mot Swansea borte og tapte også. Det er ikke over! Vil du ha kontonummeret nå eller senere? Fortsatt ikke over. Det er Arsenal vi snakker om. Kan lede 4-0 og fortsatt ikke vinne. Skjer årlig Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Rekord i ballbesittelse? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Monreal er 32 år om halvannen uke og har den beste sesongen i sin Arsenal-karriere. Ikke bare det at han scorer mål, men han har fått bedre fotballforståelse og overblikk. Jeg legger ikke skjul på at jeg hatet han for èn sesong siden. Da var han ubrukelig fremover og bakover og særdeles passiv med alle tilbakepassningene. Nå er han i det minste mye bedre fremover og er med å skape noe. Sikkert snakket litt espanjol med Alonso Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Se der, nesten for Østersund! Katastrofalt forsvarsspill Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Se der, nesten for Østersund! Katastrofalt forsvarsspill Ospina i mål. Calm down. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Se nå, leder 2-0 så slipper man seg. Farlig, farlig. Nå er det Østersund som skaper! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Welbeck er så søppel han... Hvorfor får ikke Nketiah sjansen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå