Stefan_B Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Iwobi var veldig veldig god i dag. Hæ? Så du en annen kamp, eller er du bare blind? 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Du må ha sett en annen kamp. Bortsett fra den ene pasningen som tilslutt endte opp i beina til Ramsey på 3-0, så var han en vandrende katastrofe utpå der. Jeg fatter ikke hva Wenger ser i Iwobi. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Du må ha sett en annen kamp. Bortsett fra den ene pasningen som tilslutt endte opp i beina til Ramsey på 3-0, så var han en vandrende katastrofe utpå der. Jeg fatter ikke hva Wenger ser i Iwobi. Du er den eneste av folk jeg har snakket med som ikke synes Iwobi hadde en god kamp i dag, men ikke noe sjokk det. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Iwobi var ikke dårlig i dag. Problemet er at hans gode nivå ikke er godt nok, og det er veldig lite tegn til progresjon. Må si at Kolasinac viste ved flere anledninger hvorfor han varmer mer benk enn spiller fotball om dagen. Virker fullstendig ute av det. Uansett vanskelig å være kritisk etter en slik kamp, hvor begge våre nye spillere imponerte og vi vinner komfortabelt. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Iwobi hadde en helt OK match. Han kjører side til side som regel..Xhaka derimot er så fucking grusom å se på. Finner ikke løsninger og ender opp å sende ballen bakover. Ikke er han god bakover heller, og direkte involvert i baklengsmålet. Få han ut!Drømmer om en type som Kante.. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Iwobi var bedre enn på lenge, men fortsatt langt under resten. Det Wengerout skriver om Xhaka er spot on. HVER gang han fikk ballen rundt motstanderen sin 16 i dag så ser han ikke løsninger og sentrer bakover. Når jeg nevnte Wilshere for Xhaka på forige side så mente jeg at han skulle spille rollen hans også. Han spilte jo litt DM-ish for England en liten periode? Antar det ikke er optimalt, men personlig trur jeg det hadde fungert bedre enn xhaka som knapt fungerer Wilshere, Øzil og micki mye assists og hurtig kreativt pasningspill. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Synes ikke Xhaka var så håpløs i dag eller har vært det siste tiden. Noen DM er han ikke, og han virker ikke komfortabel i den rollen. Når Elneny hadde den rollen slik at Xhaka hadde en friere rolle synes jeg han fungerer mye bedre. Problemet med det var at Elneny var som en hodeløs kylling i den rollen. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Synes Kos ser litt klein ut jeg https://www.arsenal.com/news/rihannas-gooner-behind-scenes-emirates Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Aubameyang virker forresten som en kjempekar. Føles som vi har signert en fan. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 (endret) Tipper dere syns han er en hestekukk om to år. Nå skal det legges til at jeg syns han er en god spiller, forøvrig. Endret 5. februar 2018 av oOF 5 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Ja utrolig at han mister ballen så mye når han hele tiden prøver å spille den fremover og skape ting. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Må være uvant for united-gutta å se på, si! Vinn på lørdag nå da,gutter! Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Drit i å sammenligne og finne feil hos de to. Synd at Sanchez har gått bort fra oss, han er en verdensklasse spiller og jeg vil savne ham. Men vi får bare gå videre og håpe at Wenger klarer å skape noe nytt med Armeren og Auba Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Cech ute mot spuds, men det er kanskje like greit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Arsenal trenger å vinne den kampen Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Arsenal trenger å vinne alle kamper 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Uenig, men akkurat denne (og mot Chelsea og United) trenger dere å vinne Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 En U i dag hadde vært innafor for liverpool sin del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå