Taxmannen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Nei, fy faen. Villa vinner med tre minutter igjen av ordinær tid. På et selvmål. For et drittlag. (neida, jeg liker Villa, jeg.) Endret 30. desember 2008 av Faces Down Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jævlig ufortjent og hvilket klovne-mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har de vunnet? Nope,not yet. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Selvfølgelig vinner de. Men tipper Hull slenger et skudd i stolpen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvor vil du? At du er teit. Hull har straffe. Eller kanskje ikke? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Keeper opp på corner... Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Fyyy faen. Det SKAL jo ikke være mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Den var ny. Men rett var det. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Leser veldig mange steder at vi har lagt inn et bud på Shay Given. Budet skal være på £8m og vi kjemper visst mot Spurs om å få ham. Hvis dette stemmer så syns jeg det er veldig utypisk for Wenger, han har jo alltid støttet Almunia, og har til og med gitt ham kapteins-båndet i Cescs fravær. Og sist gang vi agivelig kjempet mot Spurs, kjøpte de Woodgate. Wenger avkreftet i ettertid at det var noen interesse for han. MEN, om det stemmer så sier jeg løp og kjøp, selv om det sannsynligvis betyr at den sympatiske spanieren blir solgt. Given er jo også temmelig skadeutsatt til å være keeper, og Arsenal er et veldig skadeutsatt lag, så jeg vet ikke om det er noen god kombinasjon. Når det er sagt så har Newcastle også slitt med skader de siste årene. Alderen hans er en annen ting, han er vel snart 33 år? Uansett tror jeg han kan holde koken i 4-5 år til, og han er mye bedre enn Almunia. Nei, hent Given for min del, og selg Almunia. Er sikkert mange klubber i Spania som vil ha han. Tipper vi kan få £5-6m for han, og da høres ikke £8m for Given så ille ut. Bah, hvofor gadd jeg å skrive så mye om en så usannsynlig signing..? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nå skal vi i følge ryktene hente Arshavin, Chiellini, Yaya Toure, Hangeland, Given og Tevez, så hvis vi skal gå ut fra at alle rykter stemmer, så får vi en knalltropp i januar. Men jeg sier ikke nei takk til Shay Given, han er definitivt en bedre keeper enn Almunia, og han kan tilføre litt rutine til vår unge tropp. Så spørs det om Wenger bryter barrieren med å kjøpe en spiller over 30 da. Jeg tviler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Du kan jo drømme om 6 knallsigneringer. Om dere er heldige så hoster Wenger opp penger til en av spillerene. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Haha, som om Wenger kjøper så mange og så etablerte spillere. Dream on. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jada jada. La meg drømme om disse spillerne i fred. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Drømmer du om Hangeland? Chiellini og Tevez er det bare å glemme tror jeg. Det samme gjelder nok Given. Uansett så er keeper det siste dere trenger for øyeblikket, Almunia holder ålright standar. Det dere trenger i første rekke er midtbanespillere og vinger. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg drømmer om Chiellini, Arshavin og Senna. Resten har jeg ikke lyst på. Det siste vi trenger er en spiss. Hangeland er bare overhypet av manager og norsk presse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Er ikke Senna rundt 30? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hahaha, synd det, Hegland! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå