Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leser veldig mange steder at vi har lagt inn et bud på Shay Given. Budet skal være på £8m og vi kjemper visst mot Spurs om å få ham. Hvis dette stemmer så syns jeg det er veldig utypisk for Wenger, han har jo alltid støttet Almunia, og har til og med gitt ham kapteins-båndet i Cescs fravær. Og sist gang vi agivelig kjempet mot Spurs, kjøpte de Woodgate. Wenger avkreftet i ettertid at det var noen interesse for han.

MEN, om det stemmer så sier jeg løp og kjøp, selv om det sannsynligvis betyr at den sympatiske spanieren blir solgt. Given er jo også temmelig skadeutsatt til å være keeper, og Arsenal er et veldig skadeutsatt lag, så jeg vet ikke om det er noen god kombinasjon. Når det er sagt så har Newcastle også slitt med skader de siste årene. Alderen hans er en annen ting, han er vel snart 33 år? Uansett tror jeg han kan holde koken i 4-5 år til, og han er mye bedre enn Almunia.

Nei, hent Given for min del, og selg Almunia. Er sikkert mange klubber i Spania som vil ha han. Tipper vi kan få £5-6m for han, og da høres ikke £8m for Given så ille ut. Bah, hvofor gadd jeg å skrive så mye om en så usannsynlig signing..? :p

Lenke til kommentar

Nå skal vi i følge ryktene hente Arshavin, Chiellini, Yaya Toure, Hangeland, Given og Tevez, så hvis vi skal gå ut fra at alle rykter stemmer, så får vi en knalltropp i januar. Men jeg sier ikke nei takk til Shay Given, han er definitivt en bedre keeper enn Almunia, og han kan tilføre litt rutine til vår unge tropp. Så spørs det om Wenger bryter barrieren med å kjøpe en spiller over 30 da. Jeg tviler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...