Benbjo Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Sanchez til United, ingen i bytte. Hva får vi for 35mill pund? Hva får vi ut fra en salg av en stjernespiller til en konkurrent? Søtt at man ser på City/United som konkurrenter. De er desverre milevis foran Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Burde fått en pokal for å være så ræva. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Trost syn utpå der nå... Gleder meg til AFT Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) Visste at det ble tap i dag. Latterlig lag. Lukter nedrykk om ikke mange sesonger med det greiene her Endret 14. januar 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Når Ibe scorer mot deg, bør alarmen gå Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Visste at det ble tap i dag. Latterlig lag. Lukter nedrykk om ikke mange sesonger med det greiene her Normalt vil jeg si du overdramatiserer. Men det er jo ingen positive tegn. Om noe så har vi bare blitt dårligere og dårligere. Mest frustrerende er jo at der virker som klubben gir faen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Potensielt åtte poeng opp til fjerdeplassen nå, hvis Liverpool skulle slå City etterpå. Da begynner det å bli vanskelig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Potensielt åtte poeng opp til fjerdeplassen nå, hvis Liverpool skulle slå City etterpå. Da begynner det å bli vanskelig. Jaja, topp 4 er kjørt for lenge siden. Det er Burnley, Everton, Soton etc vi må pass oss for nå. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Like greit å bare havne på nedre halvdel nå. Vi får ikke cl neste år heller. Og mest positive som kan skje nå er vel at vi gjør det så ræva at klubben blir tvunget til å gjøre forandring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Vi taper og Chamberlain scorer mot ligslederen ? Wenger må føle seg dum nå. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Yay, dritkult å spille kvalik til EL nå òg. Noen burde gjøre et palace coup i AFC. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Ved slutten våren 2017 tror jeg, jeg insisterte på at det å ha AW som manager ville bety en sakte men sikker nedadgående trend med skuta Arsenal. Jeg tok ikke helt feil, laget ligger trygt i middelhavsområdet, imens det kanskje trengs en "revolusjon"/krise i klubben for å få til en *endring*. I disse Trump-tider der en gruppe leger ønsker en helt seriøs demens-test (rett og slett pga Donalds beslutningsevne/dømmekraft og dermed landets sikkerhet..) ... så lurer jeg på hva i huleste har en egentlig skjedd med den råe treneren fra 2000tallet? Surfet han på en bølge slik at han eeegentlig ikke har det samme trenertalentet som visse andre?? Ble svakhetene til AW avslørt, eller er det spillerne sin skyld i hovedsak? Har treneren Arsene rett og slett degenerert i sitt yrke fram til nå, rett og slett?? Hadde vært spennende å få deres synspunkter. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 (endret) Det var en helt annen spillergruppe. De hadde naturlige ledere på banen. Han kom til et bord som var nermest ferdig dekket.. Eneste som kommer fram i det jeg har lest i bio var at han endret treningene til å være mer intensive, de fikk nye regler mtp mat, søvn, etc. Endret 15. januar 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Han gjorde vel mye bra når han kom. Endret mye på spillet i PL mener jeg å ha hørt flere ganger? Problemet er at han knapt har fornøyet seg på 20 år. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 At det ble Wenger og ikke Cruyff etter Graham kan dere prise dere lykkelige over. Wenger er det beste som noensinne har skjedd klubben deres. Å komme til en spillergruppe med naturlige ledere og mer erfarne spillere gjør ikke nødvendigvis ting enklere å håndtere. Det er jo kjent at det var en sterk drikkekultur i Arsenal som Wenger gradvis røsket opp i - og han klarte det uten noen sure miner. Wenger var en fantastisk manager da han kom til England og i mange, mange år etterpå. Han introduserte helt nye treningsmetoder, kosthold og ernæring som han var en pionér på og var en av de første managerne i England til å få full kontroll både over transfers, kontrakter og treninger. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 At det ble Wenger og ikke Cruyff etter Graham kan dere prise dere lykkelige over. Wenger er det beste som noensinne har skjedd klubben deres. Å komme til en spillergruppe med naturlige ledere og mer erfarne spillere gjør ikke nødvendigvis ting enklere å håndtere. Det er jo kjent at det var en sterk drikkekultur i Arsenal som Wenger gradvis røsket opp i - og han klarte det uten noen sure miner. Wenger var en fantastisk manager da han kom til England og i mange, mange år etterpå. Han introduserte helt nye treningsmetoder, kosthold og ernæring som han var en pionér på og var en av de første managerne i England til å få full kontroll både over transfers, kontrakter og treninger. At han hadde full kontroll på transfer, kontrakter og treninger kan jo være en ulempe også. Slik vi har sett til nå er at det blir for mye til gamlingen og ting blir gjort halvgodt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Ja, nå ja. Han har vel strengt tatt ikke det lenger heller. Men fra han kom inn i klubben til hvertfall sånn 2005-06 hadde Wenger beinkontroll på det aller meste. Tilfeldigvis var det også Arsenals beste periode ever. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 (endret) OK, OK, OK, Wenger bør gå, nå er jeg enig. Først Oxlade, så Sanchez og så Øzil? Spillere som forlater klubben bortimot gratis. Spillere som tydeligvis ikke er interessert i å spille for Arsenal lenger, så mye at det var umulig å få ny kontrakt med dem. Så kan man jo spørre seg om Wengers nye vane vil bli at klubben havner utenfor topp4 hvert år? Oxlade begynner nå å utvikle seg til å bli en svært god sentral midtbanespiller for Liverpool. Sentral eller sentral offensiv til og med. Et langskudd mot Man City, viser hva slags type spiller Oxlade egentlig er. Han kan sikkert bli en skummel bomber i fremtiden, en som kan perle inn gode harde langskudd og score. Sanchez trenger man ikke si så mye om, man kan vel egentlig se på statistikken. Øzil det samme vil jeg tro. Han bør si opp jobben til sommeren, og sikre en myk og lang overgang til ny manager, som egentlig bør besøke klubben snarest mulig. Endret 15. januar 2018 av zeebra Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 35 millioner pund for Oxlade-Chamberlain er milevis fra bortimot gratis. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå