Dagner Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Ryktes om at Iwobi var på fylla dagen før 4-2 tapet mot Nottingham. Ingenting sjokkerer lenger. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Ryktes om at Iwobi var på fylla dagen før 4-2 tapet mot Nottingham. Ingenting sjokkerer lenger. Nesten så jeg håper det stemmer så Iwobi kan få inndratt klippekortet sitt for en stund. Har fått alt for mange sjanser uten å vise til noe som helst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Bekreftet, Iwobi får en bot ifølge wenger. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Enda en unggutt som ikke er profesjonell nok. De har vi hatt mange av i klubben. Et kulturproblem? Ikke god nok. Få ham ut. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Jepp, helt enig. Har ikke noe behov for å se han. Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Sanchez til ManShitty for 20mill pund. Latterlig pris... Fuck Wenger, Pls gi ham sparken Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Wow. Burde beholdt han da, alt alt for billig. Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 (endret) 20 er ingenting mot plass til CL (enten det er fjerde plass eller UEFA-plass) Endret 10. januar 2018 av #Benbjo_Fox Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Greit å ta med kilder når man poster rykter, for det er foreløpig ikke mer enn det. https://www.theguardian.com/football/2018/jan/09/manchester-city-alexis-sanchez-arsenal-20m-offer Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Har vi en erstatter klar og derfor lar Alexis gå i januar er det egentlig samme for meg hva han selges for. Men det forutsetter at vi har erstatter klar. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 20 er ingenting mot plass til CL (enten det er fjerde plass eller UEFA-plass) 4.plass er sannsynligvis kjørt uansett. Her prøver ledelsen bare å sikre litt ekstra lommepenger Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Men når vi kunne ha fått 55mill £ i sommer, og nå som alle vet er 20mill £ verdt ingenting i fotballbusiness Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Har vi en erstatter klar og derfor lar Alexis gå i januar er det egentlig samme for meg hva han selges for. Men det forutsetter at vi har erstatter klar. Det har vi selvfølgelig ikke. 4.plass er sannsynligvis kjørt uansett. Eh. Du ER idiot du. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 (endret) Vi er 5 poeng bak, tar nesten ikke poeng borte, er i fritt fall og er det klart svakeste av topp 6 lagene. Sannsynligheten for å klare topp 4 har vel aldri vært mindre Endret 10. januar 2018 av Benbjo 4 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Synd og si men mannen har et godt poeng. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Arsenal har jo hatt meget gode vårsesonger tidligere, og fem poeng er ingenting. Å si at fjerdeplassen er kjørt er selvfølgelig bare tull. Men formen må så klart bedre seg, samtidig som de andre lagene må tape litt poeng. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Synd og si men mannen har et godt poeng. Det er FEM poeng. Fem poeng er ingenting. Selvfølgelig er ikke fjerdeplass "kjørt". Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 (endret) Har vi en erstatter klar og derfor lar Alexis gå i januar er det egentlig samme for meg hva han selges for. Men det forutsetter at vi har erstatter klar. Det har vi selvfølgelig ikke. Nei erfaringen tilsier at det nok stemmer. Men vi virker ivrige på å få en avgjørelse tidlig i det minste. Da unngår vi forhåpentlig en ny reprise av Lemar sagaen fra sommervinduet. Endret 10. januar 2018 av archongamer Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Synd og si men mannen har et godt poeng. Det er FEM poeng. Fem poeng er ingenting. Selvfølgelig er ikke fjerdeplass "kjørt". sant nok, jeg kommenterte egentlig ikke på uttrykket "kjørt", men at vi har særdeles svak borteform og er det desidert svakeste laget i topp 6 (til nå i år). Jeg vil også si at Arsenal gjennom 2017 har absolutt vært det svakeste Arsenal jeg har sett gjennom et år. Så er jo ikke urimelig å være enig i at vi har mindre sjanse enn tidligere år å knæbbe 4. plassen. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Synd og si men mannen har et godt poeng. Det er FEM poeng. Fem poeng er ingenting. Selvfølgelig er ikke fjerdeplass "kjørt". Og så? Fjerdeplass, tredjeplass eller andreplass betyr ikke en dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå