Benbjo Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Tidenes ran i går, herregud. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Ingen ble ranet for noe i går, og kampen sett totalt sett var det greit at ble uavgjort. Den kunne like gjerne vippet begge veier. Herlig med Wilshere scoring, og få fortjente det mer enn han. Håper også Bellerin fikk litt selvtillit av å score, for det har vært noe han har manglet lenge nå. Spilte foruten målet nok en dårlig kamp med flere feil som kunne kostet oss. Foruten Niles så forsvaret vårt ut som bambi på glattisen, og spesielt Mustafi var helt ute å kjøre. Ozil viste igjen hvorfor vi må åpne sjekkheftet og få han til å signere ny kontrakt. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 (endret) Lacazette og Morata var taperne fra gårsdagens kamp. Lenge siden jeg har sett to spisser spilt så dårlig i en og samme kamp. Alexis viser hvorfor han er god for 90 mill+Özil har skjerpet seg siden han var ute å slang med leppa på Instagram...Vi har en keeper som aldri redder straffer, og vi har et forsvar som ikke ligner på et. Samtidig er jeg ikke kjempe happy med Xhaka sine prestasjoner så langt (bare god i enkelte kamper).Ser ikke hvordan Ramsey får plass på laget slik som Wilshere herjer. Året som kommer er vi preget med mye daukjøtt i klubben (inkl. manageren) og kontrakter som løper ut. Dette er skøy..Håper at vi får ny manager i 2018, to nye forsvarere, en ordentlig villbeist av en DM og en angriper som kan spille kant og slå ordentlig innlegg. Endret 4. januar 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Så lenge Wenger er manager så kommer de åpenbare problemområdene aldri til å fikses. Han har ikke gjort det før, hvorfor skulle han begynne nå. Wenger kommer til å sitte så lenge han vil. Styret er strålende fornøyd med tingenes tilstand. Kan vi snart kalle Lacazette for flopp? Vært helt grusom i månedsvis nå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Tipper vi aldri ser noe til ham utenom preseason. Nye Asano, Ryo, etc. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2018 Positiviteten din kommer til å drepe deg Benbjo 6 Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Han er 20år, best for Wenger at han er tiltenkt som en A-spiller og starter i neste kamp. Ellers er det bare bortkastet 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Nå har vi tre unge CBs i A-troppen. Holding, Chambers og han der. Når skal vi få inn verdensklasse? Wenger er krise. STIKK AV! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Er ikke det han unggutten som skal lånes ut til Werder Bremen med en gang? Mener jeg leste det her om dagen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Positiviteten din kommer til å drepe deg Benbjo Nja, jeg vet ikke det. Leste et sted at pessimistiske mennesker lever lengst. Vi får se Ellers ser jeg ingen grunn til å bli excited av denne signeringen. Sannsynligvis så slår han jo aldri til, spesielt siden han er såpass gammel. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Wenger utestengt i 3 kamper og 440k i bot. Meget fortjent. Burde nok fått mer og. All honnør til Pochettino btw som ikke sutret etter gårsdagens kamp. Class act. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Du er nærmere Wenger enn Poch, du 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Da får man i så fall prise seg lykkelig for at jeg ikke er manager i en "storklubb" Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Nei det ville jeg gjerne sett Wengern begynner å få noen kamper borte fra sidelinjen nå. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Har jo null å niks å si. Han er ikke akkurat så aktiv fra før. Auto bytter når det står igjen 15 minutter... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Nei det ville jeg gjerne sett Wengern begynner å få noen kamper borte fra sidelinjen nå. Ja, kunne nok neppe gjort det dårligere enn Wenger akkurat nå i alle fall Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 kommer det no nytt i januar da tro? Jeg trur øzil signerer. Så bruker vi hele vinduet på å prøve beholde sanchez, så stikker han så sent at vi ikke får in erstatter. noen som vedder imot? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 kommer det no nytt i januar da tro? Jeg trur øzil signerer. Så bruker vi hele vinduet på å prøve beholde sanchez, så stikker han så sent at vi ikke får in erstatter. noen som vedder imot? Ja, det tror jeg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå