Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ARSENAL-fan, jeg vil at dere (MAN UTD) skal få LIVERPOOL til å se ut som fulle speiderjenter på bærplukking.

MANCHESTER UNITED - LIVERPOOL OLDT TRAFFORD 14 MARS.

Ble ting klarere nå?

And we will

Morsomt, vi (United og Arsenal supportere) glemmer våre uoverensstemmelser og hater Liverpool sammen. I can feel the love tonight. :love:

Ser frem mot å mislike dere igjen neste sesong. Å tape et evt gull til Arsenal kan jeg faktisk overleve.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Jeg er ARSENAL-fan, jeg vil at dere (MAN UTD) skal få LIVERPOOL til å se ut som fulle speiderjenter på bærplukking.

Ble ting klarere nå?

And we will

Morsomt, vi (United og Arsenal supportere) glemmer våre uoverensstemmelser og hater Liverpool sammen. I can feel the love tonight. :love:

Ser frem mot å mislike dere igjen neste sesong. Å tape et evt gull til Arsenal kan jeg faktisk overleve.

Som Arsenal fan må jeg bare si at jeg håper Liverpool tar gullet foran Man U hver sesong, så ingen love feeling til dere her ;)

Selvsagt håper jeg Arsenal vinner alt, men bortsett fra scoums er det ikke en verre vinner jeg kan tenke meg enn Man U.

Lenke til kommentar

Ble ting klarere nå?

And we will

Som Arsenal fan må jeg bare si at jeg håper Liverpool tar gullet foran Man U hver sesong, så ingen love feeling til dere her ;)

Selvsagt håper jeg Arsenal vinner alt, men bortsett fra scoums er det ikke en verre vinner jeg kan tenke meg enn Man U.

"Here you will get love back". Har alltid håpt på Arsenal-gull over Chelsea/Man Utd gull. Men det beste er såklart Liverpool gull. :)

Lenke til kommentar

Æsj, her strekker jeg ut en vennskapelig hånd i en vanskelig tid for dere, for å så bli slått på rista.

"Man U" ? Frekkeste! Skam deg

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Æsj, her strekker jeg ut en vennskapelig hånd i en vanskelig tid for dere, for å så bli slått på rista.

Hehe, ikke ta det personlig du :p

Jeg bare har flest Man U supportere som venner og et eget lite "hat" har vokst seg frem.

Så mener jeg vel også at om noen Liverpool fortjener å vinne mer enn Man U nå som det er så lenge siden sist.

Men, i nest siste serierunde tar vi dere alle igjen og surfer inn ligagullet i siste runde :p

Lenke til kommentar

Takk for den Hegland. Her er jeg så snill mot dere i en vond tid og alt jeg får tilbake er ufinheter som "Man U" ect.

Denne skrev jeg tidligere i dag, i United tråden.

"Klarer ikke å ha noe til felles med en Liverpool supporter jeg, så foretrekker å hate Chelsea sammens med gutta i denne tråden og ignorere deres forsøk på å leke med the big boys. I sandkassa er det bare plass til tre og det er oss, Chelsea og Arsenal. Selv om sistnevnte er syk for tida, blir det rett inn i "hats-varmen" når de kommer tilbake. Dere kan få leke med Aston Villa ved huskestativet.

Man er ikke topplag før man har vunnet PL. "

Satan så ålright jeg er. Siden dere ikke setter pris på det, så setter jeg pris på meg selv. Klapper meg litt på skuldra her jeg sitter. I steden for å spytte på dere som ligger nede, noe jeg burde gjort, er jeg snill som et lam. Points også, han har til og med gitt sin dypeste sympati. United gjengen er faen meg en fin gjeng, synd man ikke kan si det samme om Poolsa

:cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...