Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir garantert slått ut. Sett hvordan Østersund har herjet eller?

Blir du ikke lei snart?

Nei, ikke når man ser det som skjer på banen.

Så du har sett alle Østersund sine kamper i år siden du er så skråsikker?

Du vet godt at Arsenal på en normal dag er favoritter i denne over 2 kamper, og at vi liksom garantert blir slått ut skjønner selv du er en tåpelig påstand.

Det kan selvsagt skje, fotballen er rund osv. Men at det er garantert er så dumt det får blitt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hvordan man skaffer seg billett?

Det blir ikke lett.

Arsenal har krav på 5% av setekapasiteten, dvs ca 420 billetter. Jeg antar at disse selges etter "Away membership scheme" som medfører at det er sesongbillettholdere med lang fartstid (mange bortekamper) som står fremst i køen og sannsynligvis drar avgårde med brorparten av billettene.

Det beste alternativet er vel å prøve seg på Östersunds egne billetter, men dette er vel klubbens største kamp gjennom tidene slik at det blir stor rift om billettene. Stadion har tross alt ikke større setekapasitet enn 8500. Ut i fra bilder av stadion så er det vel teoretisk mulig å øke kapasiteten litt gjennom provisoriske tribuner, men det øker ikke kapasiteten så veldig mye.

Lenke til kommentar

Blir garantert slått ut. Sett hvordan Østersund har herjet eller?

Blir du ikke lei snart?

Nei, ikke når man ser det som skjer på banen.

Jeg kan forstå frustrasjonen til Benbjo, men det kan jo bli vel mye svartmaling.

Det er ett punkt de fleste bør ha i tankene når det gjelder oppgjøret mellom Östersund og Arsenal. Arsenal er ca 2/3 gjennom sin sesong på det tidspunktet. Det å spille en slik kamp seks uker før sesongstart (1. april) som Östersund må gjøre er på ingen måte ideelt. Normalt så skulle vel  Östersund startet oppkjøringen rundt den tiden de skal møte Arsenal hjemme.

Lenke til kommentar

Hvilken frustrasjon er det egentlig EL laget har skapt som er så stor?

At vi er i EL er frustasjon nok for meg. Nå som vi ikke er i CL har rekord mange engelske lag klart å ta seg videre. De er også over oss på tabellen i PL. Samtidig har vi kunnet brukt nesten bare reserver i EL og likevel har jeg ikke noe gevinster av det. Må bare si at de andre gjør noe som er utrolig riktig..

Endret av #Wengerout
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At vi er i EL er frustasjon nok for meg. Nå som vi ikke er i CL har rekord mange engelske lag klart å ta seg videre. De er også over oss på tabellen i PL. Samtidig har vi kunnet brukt nesten bare reserver i EL og likevel har jeg ikke noe gevinster av det. Må bare si at de andre gjør noe som er utrolig riktig..

Hva slags gevinster er det du hadde forventet egentlig?

At du er frustrert over at vi spiller i EL er grei nok den, men jeg regner da ikke med en slik frustrasjon ligger bak at enkelte mener oss sjanseløse videre, som var tema.  

Lenke til kommentar

Mye ræl her nå. Faen dere babler i egentlig? 

Hadde lett tatt turen til Östersund om det ikke var så jævla lite billetter. Har spilt på Jämtkraft Arena ved flere anledninger, riktignok en del år siden, men hadde jo vært fett å spilt på samme matte som Özil. Den jæveln må signere ny kontrakt. sånn btw. Orker ikke å se han kuke i noen annen drittklubb. 

For øvrig trist om Giroud forsvinner i januar. Håper han starter i morgen. 

Lenke til kommentar

Tror hverken Ozil eller andre av førstelaget tar turen til Sverige. Blir nok reservene og unggutta som får muligheten der ettersom vi har hjemmekampen sist.

Håper vi klarer å overbevise Giroud om å bli, men forstår han godt at han ønsker fast spilletid. Han er for god til å varme benken uke etter uke, med korte innhopp.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Ikke så mye, men i PL-laget så er det til tider mye som skaper frustrasjon og når Arsenal nå er videre i EL og det henger en stor "gulrot" i det fjerne så må vi forvente at mot bedre motstandere så er det spillere fra PL-laget som i stor grad vil ta over

Tror hverken Ozil eller andre av førstelaget tar turen til Sverige. Blir nok reservene og unggutta som får muligheten der ettersom vi har hjemmekampen sist.

Håper vi klarer å overbevise Giroud om å bli, men forstår han godt at han ønsker fast spilletid. Han er for god til å varme benken uke etter uke, med korte innhopp.

Jeg er ikke så sikker på dette. Det blir nok ikke et fullt PL-lag som drar til kuldegradene, men jeg ser det som sannsynlig at det som har vært vårt EL-lag vil bli noe forsterket når vi kommer to måneder fram i tid.

Det er dog mange faktorer som spiller inn. Har vi to gode måneder nå før kampen i Östersund og ligger rimelig godt an til topp fire så blir det nok det samme gamle EL-laget, forsetter PL-laget å "frustrere" oss og topp fire virker mindre sannsynlig så antar jeg at Wenger  vil være på den sikre side og ikke satse alt på hjemmereturen.

Det blir uansett mye synsing på dette tidspunktet, men United viste oss sist sesong hvor viktig EL kan være for den etterfølgende sesong.

Lenke til kommentar

Når motstanden blir vanskeligere, eller om vi ryker i første kampen vil vi nok se mer lignende et førstelag som stilles. Men ser ingen grunn til å sende A laget til Sverige i kuldegrader når vi har kamp påfølgende helg. Det laget som har spilt i EL hittil er mer enn gode nok til å hente hjem et godkjent resultat fra den kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...