Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wenger <3

Wenger added: “I don’t see it as a big problem. To play in the middle, if you are a defensive midfielder, it is exactly the same.”

Reagerte på den jeg også. Og at selv om Alexis spilte kanskje sin mest ræva kamp siden han signerte (har aldri mistet ballen så mye før) ble han rost. Men, han må no nesten gjøre det eksternt. Hva som skjer internt er noe helt annet..

Lenke til kommentar

Det er helt greit, men han hadde ikke trengt til å si at det å spille som midtstopper er det samme som å spille på midtbanen. Det blir for dumt, og alle kan se det. 

Ja, det er mange skader i forsvar, men dette visste vi fra før sesongen var i gang. Wengers egen skyld som ikke kjøpte en midtstopper. Per og Kos kan ikke spille hver kamp, Chambers og Holding er unge (og førstnevnte er enda en vandrene skade). Mustafi ønsket seg bort, og vi solgte Gabriel. 

Han valgte også å starte Alexis som helt åpenbart allerede mentalt er i City. Var helt krise, som forventet. Hvorfor skulle han ønske å ta poeng fra sin neste arbeidsgiver og gjøre sitt første PL gull litt vanskeligere? 

Han valgte også å starte Ozil, som IGJEN var ræva. 

Han valgte å benke Lacazette, selv om jeg kan forstå det egentlig, men da burde Giroud ha startet. 

Som om ikke en bortekamp mot City var vanskelig nok, så gjorde Wenger det enda vanskeligere. 

Lenke til kommentar

"Mangelen på Champions League-spill". Vi er ute av CL for første gang på 20 år. Nå får du gi deg.

javel, men stagnasjon fra 2005 er ikke akkurat en sukse. Å være med i CL samtidig å være så langt unna å vinne er ikke ok..

Føler jeg mangler et argument tilbake fra deg her på denne...

Lenke til kommentar

"Mangelen på Champions League-spill". Vi er ute av CL for første gang på 20 år. Nå får du gi deg.

javel, men stagnasjon fra 2005 er ikke akkurat en sukse. Å være med i CL samtidig å være så langt unna å vinne er ikke ok..

Huh? Det er ikke Champions League-spill eller ikke i en sesong som bestemmer hva slags spillere du får hente. Ambisjonsnivå (Vårt er "topp 4") og lønnsnivå (Vårt er helst under 100k i uka) og hva slags omdømme klubben har i fotballverden (Her har vi vært blant de største klubbene i England og Europa i 20 år).

Jeg er helt enig i at vi har stagnert de siste ti årene, men det er bare tull å si at vi ikke er en stor klubb lenger, og at vi ikke kan tiltrekke oss spillere. Det handler om å satse, og det vil vi aldri gjøre så lenge Wenger er manager, og Stan fucking Kroenke er majoritetseier i klubben.

Lenke til kommentar

Huh? Det er ikke Champions League-spill eller ikke i en sesong som bestemmer hva slags spillere du får hente. Ambisjonsnivå (Vårt er "topp 4") og lønnsnivå (Vårt er helst under 100k i uka) og hva slags omdømme klubben har i fotballverden (Her har vi vært blant de største klubbene i England og Europa i 20 år).

Jeg er helt enig i at vi har stagnert de siste ti årene, men det er bare tull å si at vi ikke er en stor klubb lenger, og at vi ikke kan tiltrekke oss spillere. Det handler om å satse, og det vil vi aldri gjøre så lenge Wenger er manager, og Stan fucking Kroenke er majoritetseier i klubben.

Satser vi ikke når vi henter Øzil, Alexis og Lacasette? Jeg synes det er bare rart hele greiene. De sa at Wenger fikk de til Arsenal, men nå ønsker de to førstnevnte å ikke forlenge. Her er det mye bak teppet som ikke blir sagt..

Lenke til kommentar

Satser vi ikke når vi henter Øzil, Alexis og Lacasette? Jeg synes det er bare rart hele greiene. De sa at Wenger fikk de til Arsenal, men nå ønsker de to førstnevnte å ikke forlenge. Her er det mye bak teppet som ikke blir sagt..

Selvfølgelig ønsker de ikke å forlenge. De ble lovet ting som Wenger ikke har klart å innfri. Da drar de videre til noen som kan nå ambisjonsnivået deres, og betale dem det de ønsker.

Var akkurat samme regla med van Persie. Han var klar til å skrive ny kontrakt med Arsenal, om Wenger viste ambisjoner ved å styrke de posisjonene som vi åpenbart var svake på. Hva gjør Wenger? Sier nei, og selger han til vår største rival de siste 15-20 årene. Fullstendig idioti.

Lenke til kommentar

Özil har spilt med nummer elleve på ryggen siden han kom fra Real Madrid i august 2013, men nå ønsker han nummer ti for å bli værende i Arsenal. Det er bare ett problem: Jack Wilshere har allerede nummeret. Det er imidlertid usikkert hva som skjer med midtbanespilleren, for også han har en kontrakt som går ut neste år.

En av årsakene til at Özil ønsker nummerbyttet er at han bruker ti-tallet i sin merkevare. Wilshere har hatt nummeret siden Robin van Persie gikk til Manchester United i 2012, men det er høyst usikkert om Wilshere får ny avtale med Arsenal, og Özils ønske øker ikke sjansen. Da Wilshere var utlånt til Bournemouth forrige sesong, var drakt nummer ti ledig.

Kanskje konsentrere deg om å vinne fotballkamper Özil...

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Ozil og nr 10 er et gammelt rykte som blusser opp av og til når det ikke er så mye å skrive om (som nå i landslagpausen) . En bør ta slike rykter med en usedvanlig stor del skepsis.

Özil har stagnert denne sesongen og selv om jeg har hatt stor sans for han som spiller så må jeg innrømme at jeg er usikker på hvor mye jeg vil savne han hvis han forsvinner. Problemet er kanskje det at en del av stagnasjonen (som med flere spillere) like mye kan skyldes sportslig ledelse og spillestil som kontraktsforhandlinger (penger), så jeg frykter at Özil kan få en ny vår når/hvis han forsvinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...