#TeamBenbjo Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Våre neste 5 kamper: City borte Burnley borte Man Utd hjemme Tottenham hjemme Huddersfield hjemme Hvor mange poeng tar vi? Vi si 7 poeng er maks. Burnley borte er den optimale snublekampen. Det kan vi lett tape poeng i. City borte er 100% tap. United kommer til å gå for 0-0. Tottenham har vi ikke slått på 4 år. Huddersfield hjemme bør være 3 poeng, men de har bitt veldig bra fra seg så langt. 15 er maks. 7 anser jeg som realistisk. City er sterke, men en gang må det ta slutt. De har dessuten kun slått oss én gang de siste ni. Vi har ikke slått Tottenham på 3,5 år i PL-sammenheng, men de har kun slått oss én gang på vårt gress siden 1993. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Jeg skal være i godt humør å si 10 poeng. 2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 November blir en avgjørende periode for oss, der vi enten kan vært for fullt med i toppen, eller hengt av en gang for alle. Spesielt kampene mot City og Spurs vil vise hva som bor i laget, og om vi har det som skal til for å konkurrere. Tror vi kommer fra City kampen med et poeng, mens det venter stryk i Tottenham kampen. Klarer vi 10 poeng om man tar med United kampen i desember skal man være godt fornøyde, mens noe mindre ikke er godt nok. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Brunley, Huddersfield, Spurs skal være kamper vi vinner. United håper jeg blir uavgjort, mens City blir blytungt å få poeng fra. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Brunley, Huddersfield, Spurs skal være kamper vi vinner. United håper jeg blir uavgjort, mens City blir blytungt å få poeng fra. Burnley har vi faktisk slått i samtlige møter siden 2009, men siden 2014 med minst mulig margin. Borte så har vi ikke scoret mer enn 1 mål mot de i samme kamp siden 2008. De er ekstremt gjerrige og gode bakover. Måten Arsenal spiller på passer de perfekt. Her skal vi ikke ta noe for gitt. Spurs skal være en kamp vi skal vinne? For 10 år siden kanskje. De siste sesongene har Spurs vært et langt bedre fotballag enn Arsenal, dessverre. Har som sagt ikke slått de på 4 år. Dog som nevnte over her, ikke tapt mot de hjemme på lenge heller. U er et godt tips her. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Om Kane er tilbake så får vi juling! hehe Men om vi kan endelig finne formen og få litt flyt i spillet så kan vi absolutt bite fra oss vi også. Nå er jo ikke november en god måned for oss historisk så jeg har ikke helt troa. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Brunley, Huddersfield, Spurs skal være kamper vi vinner. United håper jeg blir uavgjort, mens City blir blytungt å få poeng fra. Burnley har vi faktisk slått i samtlige møter siden 2009, men siden 2014 med minst mulig margin. Borte så har vi ikke scoret mer enn 1 mål mot de i samme kamp siden 2008. De er ekstremt gjerrige og gode bakover. Måten Arsenal spiller på passer de perfekt. Her skal vi ikke ta noe for gitt. Spurs skal være en kamp vi skal vinne? For 10 år siden kanskje. De siste sesongene har Spurs vært et langt bedre fotballag enn Arsenal, dessverre. Har som sagt ikke slått de på 4 år. Dog som nevnte over her, ikke tapt mot de hjemme på lenge heller. U er et godt tips her. De NLD lever sitt eget liv. Her skal vi ikke ta noe for gitt.. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Kamp i kveld! Regner med at samtlige viktige spillere hviles mtp på kampen på søndag. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Herrrefred. Når jeg ser hvor dårlig real madrid var i går og hvor god spurs var så blir jeg bare irritert. Vi kan klappe oss selv på skuldra å si ihvertfall at vi gjorde det bra mot Bayern i 2013 og 2015, men da betydde det ingenting vi var jo ute uansett. Slik er det ikke for spurs de stormer frem! Det kan de likegodt gjøre også så lenge de ikke vinner, men må spille i flest mulige turneringer. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Burde være en lett seier i kveld, hadde vert moro å sitt mer av Nketiah. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Elneny tilbake i forsvar, det gikk jo veldig bra sist. Satser på å få se litt av Nketiah ut i kampen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Elneny har vel spilt i forsvar samtlige av EL kampene. Håper Coq får den defensive jobben på midten mens Willock kan gå litt fremover og ikke som sist da det var omvendt. Walcott må vise seg fra en helt annen side denne kampen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Fatter ikke hvorfor vi spiller med tre bak når vi har èn midtstopper på banen. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Ganske tamt så langt. Blir ikke overrasket om vi får et mål mot oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Arsenal er vel så godt som videre læll Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Zzzz kjedelig passivt tilnærmet null sjanser. Walcott må erstattes.. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) Elnenys passningsfot er bare grusom. Det er forsåvidt Debuchy sin og. Endret 2. november 2017 av Adrax Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Heldige som ikke ligger under etter 1. Omgang Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Wilshere er en drøm å se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå