Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5 innlegg er slettet. Om noe hører hjemme i en tråd eller ei, det bestemmer MODERATOR. Om andre forsøker å leke moderator, og forsøple tråder med sine meninger rundt hvor noe bør postes, så gir de seg selv ferie fra forumet.

Fortsatt god jul.

(Ikke kommenter dette, send meg heller en pm om man har synspunkter)

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig ikke ufortjent at Villa får poeng, men som Arsenalfan skulle jeg selvfølgelig ønske at også laget vårt kunne flakse inn full pott, noe mange andre topplag gjør uanstanselig. Likevel ser jeg meg godt fornøyd med det ene poenget og gleder meg allerede til å se i neste kamp hvilke krumspring Sagna kan utrette.

Satt og lo for meg selv da han gikk opp i brassesparket på streken.. :p

Lenke til kommentar

Ser meg også lei av de mange utspillene hans, men svært ofte er det noe i det han sier.

F. eks. Stoke-kampen. Det var tydelig at Stoke-spillerne var ute etter å skade våre spillere, jeg tror nok United vil si seg enig i det etter deres kamp på Britannia.

Og jeg mener det er klart at en dommer blir påvirket om et lag går og snakker med dommeren og ha forklaringer på ting som har skjedd i første omgang. Hvorfor skal de absolutt ha disse forklaringene i pausen? Er det lov til å gå og snakke med dommeren i pausen? I så fall, hvorfor gjør ikke Wenger eller Rice dette under hver kamp, det vil jo skaffe oss fordeler.

Lenke til kommentar

Kvarter til kamp nå folkens. Førstemann å finne en stream som krever SopCast og har ENGELSKE/BRITISKE/AMERIKANSKE kommentatorer. Faen er så PISSELEI av Asiatisk commentary på absolutt alt annet jeg finner. Er lei Asiatisk fordi jeg forstår ca. 0.

Endret av Sattern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...