Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

En kamp veldig som forventet. Ingen enkel stadion å reise til, og et godt resultat av gutta. Giroud med nok en perle som det begynner å bli mange av fra den kanten.

En ting som er klart etter kampen. Wilshere fortjener en PL start nå.

Det er jeg enig i, men Wilshere starter ikke mot Everton. To tøffe kamper på fire dager for en skadeutsatt Wilshere, det tar ikke Wenger sjansen på. Selv om jeg gjerne skulle sett jack på banen på søndag, så forstår jeg det hvis han ikke starter kampen etter å ha nitt minutter i bena mot Røde Stjerne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenk på alle de spillerne som er til en hver tid er klare for diverse klubber, når vi leser tabloidpressen. Går Özil til ManU? Godt mulig! Er han klar nå? Neppe!

Nå skal det sies at norske mediajournalister har en stor evne til å leser uverifiserbare rykter som sannheter!!

Endret av polljen
Lenke til kommentar

En kamp veldig som forventet. Ingen enkel stadion å reise til, og et godt resultat av gutta. Giroud med nok en perle som det begynner å bli mange av fra den kanten.

En ting som er klart etter kampen. Wilshere fortjener en PL start nå.

Det er jeg enig i, men Wilshere starter ikke mot Everton. To tøffe kamper på fire dager for en skadeutsatt Wilshere, det tar ikke Wenger sjansen på. Selv om jeg gjerne skulle sett jack på banen på søndag, så forstår jeg det hvis han ikke starter kampen etter å ha nitt minutter i bena mot Røde Stjerne.

Nei jeg tror heller ikke han starter mot Everton. Men han har fortjent det ut fra form den siste tiden, og et innhopp bør han i det minste få.

Vi trenger kreativiteten hans nå når det virker som Ozil er plassert på sidelinjen av Wenger.

Lenke til kommentar

Jeg er fullstendig uenig i at Xhaka er et feilkjøp, problemet er først og fremst at han spiller i en rolle han ikke burde spille i. Xhaka er ikke og kommer aldri til å bli en naturlig DM, men han har mange offensive kvaliteter som han ikke får vise nå. Det er noe som er fullstendig galt i Wengers prioriteringer når vi i enkelte tidligere kamper har startet med Coq og Xhaka på midten, der Coq blir satt til å være den mest offensive av de to.

Nei, behold Xhaka. Kjøp en ny solid DM. Bruk Xhaka i Cazorlarollen. La Wilshere erstatte Özil. Og vi har en ganske bra midtbane.

Endret av polljen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er fullstendig uenig i at Xhaka er et feilkjøp, problemet er først og fremst at han spiller i en rolle han ikke burde spille i. Xhaka er ikke og kommer aldri til å bli en naturlig DM, men han har mange offensive kvaliteter som han ikke får vise nå. Det er noe som er fullstendig galt i Wengers prioriteringer når vi i enkelte tidligere kamper har startet med Coq og Xhaka på midten, der Coq blir satt til å være den mest offensive av de to.

Nei, behold Xhaka. Kjøp en ny solid DM. Bruk Xhaka i Cazorlarollen. La Wilshere erstatte Özil. Og vi har en ganske bra midtbane.

Så lenge Xhaka er main man på midten kommer vi aldri til å konkurrere. Han er for treg, både med ballen i beina og uten. Det går for sakte med ham. Gang på gang er det treghet som gjør at vi slipper inn mål. I dag intent unntak

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...