polljen Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 En kamp veldig som forventet. Ingen enkel stadion å reise til, og et godt resultat av gutta. Giroud med nok en perle som det begynner å bli mange av fra den kanten. En ting som er klart etter kampen. Wilshere fortjener en PL start nå. Det er jeg enig i, men Wilshere starter ikke mot Everton. To tøffe kamper på fire dager for en skadeutsatt Wilshere, det tar ikke Wenger sjansen på. Selv om jeg gjerne skulle sett jack på banen på søndag, så forstår jeg det hvis han ikke starter kampen etter å ha nitt minutter i bena mot Røde Stjerne. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 (endret) Ozil visstnok klar for United: https://www.viasport.no/sport/fotball/nyheter/stjernen-skal-ha-fortalt-lagkamerater-at-han-stikker Tenk på alle de spillerne som er til en hver tid er klare for diverse klubber, når vi leser tabloidpressen. Går Özil til ManU? Godt mulig! Er han klar nå? Neppe! Nå skal det sies at norske mediajournalister har en stor evne til å leser uverifiserbare rykter som sannheter!! Endret 20. oktober 2017 av polljen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 En kamp veldig som forventet. Ingen enkel stadion å reise til, og et godt resultat av gutta. Giroud med nok en perle som det begynner å bli mange av fra den kanten. En ting som er klart etter kampen. Wilshere fortjener en PL start nå. Det er jeg enig i, men Wilshere starter ikke mot Everton. To tøffe kamper på fire dager for en skadeutsatt Wilshere, det tar ikke Wenger sjansen på. Selv om jeg gjerne skulle sett jack på banen på søndag, så forstår jeg det hvis han ikke starter kampen etter å ha nitt minutter i bena mot Røde Stjerne. Nei jeg tror heller ikke han starter mot Everton. Men han har fortjent det ut fra form den siste tiden, og et innhopp bør han i det minste få. Vi trenger kreativiteten hans nå når det virker som Ozil er plassert på sidelinjen av Wenger. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 (endret) Jeg er fullstendig uenig i at Xhaka er et feilkjøp, problemet er først og fremst at han spiller i en rolle han ikke burde spille i. Xhaka er ikke og kommer aldri til å bli en naturlig DM, men han har mange offensive kvaliteter som han ikke får vise nå. Det er noe som er fullstendig galt i Wengers prioriteringer når vi i enkelte tidligere kamper har startet med Coq og Xhaka på midten, der Coq blir satt til å være den mest offensive av de to. Nei, behold Xhaka. Kjøp en ny solid DM. Bruk Xhaka i Cazorlarollen. La Wilshere erstatte Özil. Og vi har en ganske bra midtbane. Endret 22. oktober 2017 av polljen 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jeg er fullstendig uenig i at Xhaka er et feilkjøp, problemet er først og fremst at han spiller i en rolle han ikke burde spille i. Xhaka er ikke og kommer aldri til å bli en naturlig DM, men han har mange offensive kvaliteter som han ikke får vise nå. Det er noe som er fullstendig galt i Wengers prioriteringer når vi i enkelte tidligere kamper har startet med Coq og Xhaka på midten, der Coq blir satt til å være den mest offensive av de to. Nei, behold Xhaka. Kjøp en ny solid DM. Bruk Xhaka i Cazorlarollen. La Wilshere erstatte Özil. Og vi har en ganske bra midtbane. Så lenge Xhaka er main man på midten kommer vi aldri til å konkurrere. Han er for treg, både med ballen i beina og uten. Det går for sakte med ham. Gang på gang er det treghet som gjør at vi slipper inn mål. I dag intent unntak Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jupp. Xhaka er for dårlig teknisk med ball. Er ikke årvåken nok heller. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Giroud vant årets mål med skorpionsparket sitt mot Palace. Meget spesielt i og med at målet ikke engang var månedens mål i PL og dermed ikke engang nominert for årets mål i PL sesongen 2016/2017. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Fortjent!, men jeg trodde ikke det var nominert (noe du også sier!) ?! Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Giroud vant årets mål med skorpionsparket sitt mot Palace. Meget spesielt i og med at målet ikke engang var månedens mål i PL og dermed ikke engang nominert for årets mål i PL sesongen 2016/2017. Det sier vel mer om PL enn målet til Giroud. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Hmmm hvordan det ikke bli nominert? hva var liksom mer spektakulært? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Andy fucking Carroll Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Kontringen først er jo også nydelig før målet til Giroud. Et helt unikt mål. Synes det er finere enn Can sitt, og fortjente å vinne 3 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Det Caroll målet er jo ikke i nærheten en gang.. 5 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Noen som vet hvor kampen går idag? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Noen som vet hvor kampen går idag? Viaplay og viasat 3. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Har en dårlig følelse. Tror vi ryker i dag Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Skrudde på Arsenal nå, siden jeg har tid. Kjeder meg ihjel av det laget her. Skjønner godt hvorfor jeg nesten ikke har sett en match på snart to måneder. Waste of my time. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 oh, nesten fra Holding. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 (endret) Oooh, verdens beste redning fra Norwich-keeperen. Er så lei av at Giroud legger seg ned med en gang han får en liten lillefinger på skulderen Endret 24. oktober 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Hvordan spille mot Arsenal for dummies 1. Få tak i ballen 2. Spring mot Arsenal sitt mål 3. Fortsett å spring mens Arsenal sine spillere fortsetter å rygge 4. Spring litt til 5. Skyt når du er nærme nok mål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå