OhEasy Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Kan ikke klage på fakta rett og slett. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 https://www.facebook.com/SPORTbible/videos/1710720799001115/?hc_ref=ARQhtY5BmtrX49XOZ5atOHMIKJgLkUlnEKFuba8TCiCzilsKjbcLbR7VPABZiNHSDxk&fref=gs&dti=2309857795&hc_location=group Lenke til kommentar
polljen Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Lacazette er ikke noe annet enn en glorifisert Welbeck Lacazette har ikke vært noen umiddelbar suksess i Arsenal, det skal jeg vedgå, men det blir litt for enkelt å avskrive Lacazette allerede nå. Hvis vi ser på vårt andre hovedalternativ som spiss, Oliver Giroud, så har han brukbar suksess på det franske landslaget men har vel vært en enda større skuffelse i Arsenal dette kalenderåret. Betyr det at Giroud er blir dårlig? Nei! Det skyldes etter min mening at laget som helhet ikke fungerer rundt han og ikke spiller på hans styrker. Det at laget som helhet ikke fungerer er også en del av forklaringen på at Laca heller ikke har hatt den suksessen som vi må kunne forvente. Når du skriver at Lacazette ikke er noe annet enn en glorifisert Welbeck, så er jeg langt på vei enig. Men der du sannsynligvis bruker denne kommentaren for å nedgradere Lacazette som spiss, så ser jeg mer på det som noe positivt. Welbeck er egentlig en ganske god offensiv spiller, men han store svakhet er å være klinisk foran motstanders mål, den evnen har Lacazette i større grad enn Welbeck. Lacazette kan skape en del selv, men det er grenser for hva man skal klare når man ikke har et lag rundt seg som fungerer. Med en større kreativ kraft på vår midtbane, og med mer bruk av bredde i vår offensive lagdel, så er jeg overbevist om at vi i Giroud og Lacazette har to spisser som langt på vei kunne utfylt hver andre,. Men så lenge vi har en ledelse som er så fullstendig blind og ikke ser de svakhetene som er i laget så vil både Laca og Giroud sannsynligvis forsette å slite på topp. Det verste er vel at vi forsåvidt har spillere i laget til å bøte på disse problemene, hvis bare han på sidelinjen hadde evnet å skape et lag med tro å seg selv og med en spillstil som utnytter de styrkene vi har i troppen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Jeg ser litt likheter mellom lagene til Liverpool og Arsenal i den forstand at spillertypene man virkelig trenger blir ikke kjøpt og i stedet kjøpes det spillertyper man har nok av fra før. Og forøvrig: Vær glad dere fikk altfor mye for Ox. Han er virkelig ikke verd den summen Liverpool betalte. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Ozil er forbanna på klubben i følge Pires: http://metro.co.uk/2017/10/18/mesut-ozil-angry-with-arsenals-lack-of-spending-claims-robert-pires-7008700/ Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Jeg ser litt likheter mellom lagene til Liverpool og Arsenal i den forstand at spillertypene man virkelig trenger blir ikke kjøpt og i stedet kjøpes det spillertyper man har nok av fra før. Og forøvrig: Vær glad dere fikk altfor mye for Ox. Han er virkelig ikke verd den summen Liverpool betalte. Utrolig hva de ønsker å betale for å samle på enda en Southampton spiller Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Synes fotballspillere skal få lov å si akkurat det de mener, så får de selv ta konsekvensen av det om manageren velger å selge/låne spilleren ut. De blir tiet ihjel og får ikke lov å si noe i media. Gammel ukultur etter min mening. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Synes fotballspillere skal få lov å si akkurat det de mener, så får de selv ta konsekvensen av det om manageren velger å selge/låne spilleren ut. De blir tiet ihjel og får ikke lov å si noe i media. Gammel ukultur etter min mening. Kanskje de tier nettopp fordi de ikke vil ta konsekvensene? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Kanskje de også kan ett og annet om samhold, og ta ting internt i laget i stedet for å skape uro ved å si alt de mener utad. Det er jo ingen som nekter de å snakke, men det får konsekvenser fordi en manager hele tiden jobber med å holde laget samlet og trekkende i samme retning. Når enkeltspillere f.eks løper til media med sin agenda så ødelegger det ofte for dette, og igjen for resultatene på banen. Det handler vel til syvende og sist om å være lojal og profesjonell, og sette laget foran en selv. 1 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 (endret) Jeg er enig med archongamer i at spillere skal ta opp eventuelle problemer internt og ikke eksternt. Problemet kan samtidig være at eksisterende regime i en klubb ikke skaper et miljø for at slike eventuelle problemer kan taes opp internt. Så til en viss grad så kan jeg forstå enkelttilfeller der frustrasjonen blir så stor at spillerens "interne sikkerhetsventil" rett og slett ikke klarer å holde trykket tilbake. Som sagt slikt bør taes internt! Ett annet punkt som frustrere meg, og som så absolutt også gjelder Arsenal, er at spillere blir brukt utad til å fronte meninger som jeg i visse tilfeller sitter med en følelse av ikke nødvendigvis er spillerens reelle mening. Dette gjelder først og fremst når det fra media og fans blir reist kritikk mot manager, mot spillestil o.l. Jeg tror selvsagt ikke at noen spillere blir presset til å komme med slike uttalelser, men jeg mistenker at PR-apparatet i klubber kan være ganske pågående for å få spillere til å komme med slike (tildels meningsløse) uttalelser. Når en spiller ikke bør lufte ut sin frustrasjon i media, så mener jeg at man skal være like forsiktig med å bruke spillere som "sannhetsvitner" om at alt bare er fryd og gammen i en klubb. Endret 19. oktober 2017 av polljen Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Ingen kamptråd i dag heller. Shit. Et par måneder til nå så må jeg begynne ta ansvar. Liker nesten europa liga bedre enn pl nå (said no one ever) men her stiller vi hvertfall med et lag som ser ut til å ønske utrette noe. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Veldig svak første omgang. Heldig at vi ikke ligger under Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Hvem spiller vi mot? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 (endret) Borte mot den røde stjerna. Tar tilbake det jeg sa i første post. Wilshere er grei men ellers er det null liv i laget. Endret 19. oktober 2017 av barezell Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Rødt til de røde. 5 min etterpå kommer det magi fra wilshere, walcott og giroud. Youtube it! Walcott og Giroud har vært krise i dag men gjør heldigvis det litt godt igjen. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Når Giroud en gang legger fotballskoene på hylla vil han sitte igjen med verdens beste video med høydepunkter fra karrieren. Han er kanskje ikke den mest målfarlige spissen i verden, men han kan lage pene mål. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 https://twitter.com/th14Renato/status/921085899487760385 Wilshere og Giroud må være de eneste i Arsenal som faktisk spiller slik Wenger vil, og får det til. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Fornøyd med 3 poeng, men det finnes bare ett ord som oppsummerer denne forestillingen: søppel. 2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 En kamp veldig som forventet. Ingen enkel stadion å reise til, og et godt resultat av gutta. Giroud med nok en perle som det begynner å bli mange av fra den kanten. En ting som er klart etter kampen. Wilshere fortjener en PL start nå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Ozil visstnok klar for United: https://www.viasport.no/sport/fotball/nyheter/stjernen-skal-ha-fortalt-lagkamerater-at-han-stikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå