Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Fy faen så deilig og ikke minst fette viktig scoring!!

 

HAAha lol, Latias, Manu er de siste som skal kommentere ufortjente mål. Så du Stoke-manu i dag eller?

 

Vi så kampen vi, men jeg tviler sterk på at du så den jmfr. den kommentaren. Da var du i såfall ruset på sopp.

 

Åja, men da så.

Lenke til kommentar
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Fy faen så deilig og ikke minst fette viktig scoring!!

 

HAAha lol, Latias, Manu er de siste som skal kommentere ufortjente mål. Så du Stoke-manu i dag eller?

 

Vi så kampen vi, men jeg tviler sterk på at du så den jmfr. den kommentaren. Da var du i såfall ruset på sopp.

 

Åja, men da så.

 

Forklar meg hvorfor United-seieren var ufortjent da...

 

Tevez ble snytt for scoring. Rooney skulle vært utvist, men det skulle også Fuller (?) også tidlig i andre omgang med to gule kort.

Lenke til kommentar
Forklar meg hvorfor United-seieren var ufortjent da...

 

Tevez ble snytt for scoring. Rooney skulle vært utvist, men det skulle også Fuller (?) også tidlig i andre omgang med to gule kort.

Ta det et annet sted, da. Stoke- United kunne endt med seier begge veier, begge lag hadde sjanser, Fuller og Rooney burde blitt utvist.

 

La oss hanke inn tre VIKTIGE poeng, nå. Go Gunners!

Lenke til kommentar
Forklar meg hvorfor United-seieren var ufortjent da...

 

Tevez ble snytt for scoring. Rooney skulle vært utvist, men det skulle også Fuller (?) også tidlig i andre omgang med to gule kort.

Ta det et annet sted, da. Stoke- United kunne endt med seier begge veier, begge lag hadde sjanser, Fuller og Rooney burde blitt utvist.

 

Jeg tar det hvor enn det passer meg. Fyren skriver det i denne tråden, ergo, jeg svarer i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...