MartinF Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Dagens dommer er svak. VELDIG svak. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Der ja. Giroud-skade. Da står vi igjen med kun Lacazette som ren spiss. FML! EDIT: Nvm, ser ut som han skal inn igjen. Endret 20. september 2017 av MartinF Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Doncaster har styrt denne omgangen. Arsenal helt ute av det! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Det har de ikke... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Det har de ikke... Jo. Arsenal har ikke gjort noe som helst her i andre. Heldige som fortsatt leder Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Ikke spesielt imponerende i 2. nei. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) 1-0 slutt. Burde vunnet denne med langt flere mål, men andreomgangen var langt under pari. Heldigvis er Doncaster udugelige. Vår beste var uten tvil Wilshere. Banens dårligste var dommeren. Endret 20. september 2017 av MartinF Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) 1-0 slutt. Grusom kamp alt i alt. God første omgang, men andre omgang var helt forferdelig. Vinner nok fortjent i og med at Arsenal dominerte såpass mye i første, men Doncaster var klart best i andre. Uheldige som ikke putter. Ospina - 6 OK match. Redder det han skal og holder 0en. Holding - 6 OK. Ingen store feil Per - 6 Ditto på Per. Chambers - 5 Byttet ut i pausen. Får nesten håpe det er skade. Reiss-Nelson - 3 Ikke wingback og ikke klar for nivået. Feil på feil. AMN - 4 Som Nelson i grunn. Redder seg inn flere ganger pga farten sin. Elnenny - 5 Going through the motions som man sier. Wilshere - 6 meget frisk i først omgang, var nesten den eneste som prøvde noe i andre. Walcott - 4 Putter, men er søppel resten av matchen Alexis - 3 Annet enn assist på målet gjør han ikke annet enn å tråkle seg inn i trøbbel Giroud - 3 Får +1 for det spektakulære saksesparket i første omgang. Ellers fullstendig kledd av av Doncaster. DONCASTER der altså. Endret 20. september 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Vi kunne ha spilt i dag.. Fått litt lengre oppladning til torsdag! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Det er sant. Men det burde holde med mandag? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Uansett så vil B-laget spille på torsdag, så det er av mindre konsekvens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Ryktes at ozil vil til United etter sesongen, tanker? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Ryktes at ozil vil til United etter sesongen, tanker? Good riddance. Fyren har vært en enorm skuffelse. Frykter dog at han kan blomstre i United 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Han vil jo blomstre i et hvert godt lag som har forsvaret på stell Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Noe sier meg at Ozil sin karriere kommer til å dale nedover hvis han forlater Arsenal neste sesong. Ender kanskje med ett par dårlige sesonger i United, og etterhvert går han tilbake til Tyskland. Ikke at jeg tror at det er noe hold i United-ryktet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Tror nok Mourinho kunne fått jævelig mye ut av Ozil, var vel ganske rå for ham i Real-drakta? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Kamptråd hvis det fortsatt finnes interesse for denne klubben: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1789199 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Tror nok Mourinho kunne fått jævelig mye ut av Ozil, var vel ganske rå for ham i Real-drakta? Helt klart. Perfekt klubb og manager for ham. Ozil trenger en som stiller litt krav, med kontringssterke spillere rundt seg. Stikk motsatt av Arsenal altså Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 (endret) Ramsey blir spurt om sanchez i intervju og skryter masse, men merker meg han begynner klø i ansiktet. Det betyr han juger sant?! Endret 25. september 2017 av barezell 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Nå har jeg sett høydepunkter av kampen nå nettopp, jeg synes at Ramseys straffesituasjon er helt grei den? Men jeg er enig i at WBA har blitt snytt for en i første omgang. Det er virkelig kjipt at man blir ikke belønnet når man prøver å ikke falle lett! Det skal han ha for og det burde han bli belønnet for!!! Det irriterer meg. Det er jo grunnen til at folk faller lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå