Benbjo Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Tipper han kommer til å eksplodere om et halvt års tid men dette er litt gøy: http://www.givemesport.com/1150637-liverpool-fans-on-twitter-destroy-40m-alex-oxladechamberlain-after-20-loss?autoplay=on Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Pft. Ox er et fordømt tabbekjøp. Mer er det ikke å si om det. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Han har et enormt potensiale. Må bare få det ut og få opp selvtilliten. Lite tvil om at Wenger har ødelagt ham. Under Klopp kommer han til å blomstre. Spørsmålet er bare hvor lang tid det tar og hvor god han kan bli. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Enig. Spørsmålet er om han får nok sjanser til at det snur. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Eneste som har ødelagt ox er han selv og hans manglende intelligens på banen. Helt blottet for fotballforståelse til tider. Og er det noe wenger har lært unge spillere er det det å blomstre, finnes utallige eksempler. 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Finnes utallige eksempler på at Wenger en god manager også, men what has he done lately? Er vel bare Bellerin og evt Iwobi(som egentlig ikke har bevist noe enda) om tenker siste 5ish årene? edit: husker ikke når Ramsey etablerte seg, men han kan vel telles. Endret 20. september 2017 av barezell Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Cupkamp i dag folkens! Wenger har alt bekreftet at det blir et mix-lag ala det vi så mot Köln. Disse kampene er det ofte litt vanskelig å få sett, men Betsson skal visstnok streame kampen - gratis - for de som har konto/penger hos de. Jeg har veldig sansen for ligacupen, selv om jeg vet at andre synes den er tullete. Alltid gøy å se unggutter få sjansen og de som trenger spilletid får muligheten til å vise seg frem. Laget tror jeg blir noe slikt som dette: Ospina/Macey Chambers - Per - Holding Reiss-Nelson - Wilshere - Elnenny - AMN Walcott - Iwobi Giroud 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Ettersom førstelaget ikke er i fyr og flammer om dagen så er jo liga cupen enda morsommere enn normalt. Gleder meg til å se Nelson og Wilshere edit: kanal 136 på SS for de som har det. Endret 20. september 2017 av barezell Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Vises den noen andre plasser på TV? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Vises den noen andre plasser på TV? Nei, i følge denne siden: http://www.tvkampen.com/fotball/ Lenke til kommentar
polljen Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Vises på Viaplay for de som abonnerer på den tjenesten Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Alexis starter over Iwobi, ellers var laget mitt spot on. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Snytt for straffe tidlig... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Håhåhå, Giroud! Den hadde fortjent å gå inn! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Kul start på kampen! Snytt for klar straffe dog. Dommeren føler vel at Giroud faller litt lett. Deilige pasninger fra Wilshere i dag Endret 20. september 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Walcott! Morsom første omgang. Dominerer fullstendig, men skaper litt lite synes jeg. Mange som vil gjøre alt på egenhånd Endret 20. september 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Leder fullt fortjent 1-0 til pause, men burde kanskje vært 2 eller 3. Regner med Doncaster rakner i andre når de må frem for å score. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Skade på Chambers eller? Reiss-Nelson har ikke vært bra i dag. Arsenal henger i tauene nå! Endret 20. september 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå