Mr. President™ Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Større mirakel å rykke ned med arsenal enn Leicester-gull der alle "storlag" underpresterte Hvis de antatt dårligste lagene overpresterer så trenger det ikke å være å mer urealistisk (enn Leicester sitt gull) at et storlag som Arsenal ender opp med å kjempe mot nedrykk når det ser ut til å være misnøye tvers av klubben, fans, spillere, deler av ledelsen. Klubben ser rett og slett ut til å være et stort kaos for tiden. Logisk sett så kan jo de dårligste lagene også overprestere i samme grad som storlagene underpresterte for 2 sesonger siden, Huddersfield har jo tatt 7 av 9 poeng. Men Arsenal har naturligvis bedre spillerere enn bunnlagene så de hadde nok klart å unngå nedrykk ganske greit (slik som Chelsea for ikke så lenge siden) bare ved hjelp av individuelle ferdigheter og viljestyrke. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/wenger-tror-liverpool-tok-ulovlig-kontakt-med-oxlade-chamberlain/3423370609.html Jeg hadde ikke blitt overrasket hvis de hadde allerede snakket med Ox før Liverpool-kampen, han var aldri så dårlig som i denne kampen Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Ja han spilte ned prisen på seg selv ganske bra. Not. 1 Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1786616 Ble ikke lange forumferien på meg, gitt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Hahaha, Wenger Out-plakat på College Gameday på ESPN nå: 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Arsenals siste femten hjemmekamper i PL: WWWWWLWDWWWWWWW Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Mente jeg leste et sted at kampen i dag vises på norsk tv, men finner det ikke igjen. Har gledet meg i hele dag, og blir skuffet om jeg må takke meg til en halvdårlig stream Lenke til kommentar
atwater Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 I følge VGLive så går den på EurosportN Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Eurosport Norge Står i programmet at kamp ikke er bestemt Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Pinlig startoppstilling. Ingen Wilshere ingen Nelson. AMN på wing back og Iwobi på midtbanen. Deilig at Wenger straffer Alexis dog. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Straffer Alexis? Er vel akkurat som forventet at han vil spille da han trenger kamptreningen før en viss kamp på broen til helga. Er ikke ment som noen straff dette uansett hvordan du vrir på det. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Straffer Alexis? Er vel akkurat som forventet at han vil spille da han trenger kamptreningen før en viss kamp på broen til helga. Er ikke ment som noen straff dette uansett hvordan du vrir på det. Må spille med andrelaget. Åpenbar straff. Kommer ikke til å starte på brua. 1 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 (endret) Det er IKKE straff, men nødvendig kamptrening! Er dog usikker på om han starter på brua, det skal mye til å vrake Welbeck etter det han viste mot Bournemouth. Endret 14. september 2017 av polljen Lenke til kommentar
atwater Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 (endret) Kampen er utsatt med 1 time pga crowd safety! Oppdatering: http://www.tv2.no/sport/9363716/ 20 000 Køln fans uten billett prøver å komme seg inn og hindrer supportere med billett å komme forbi. Endret 14. september 2017 av -lemoncake Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Alexis er ræv når han ikke er i form. Håper dette betyr at Welbeck starter på søndag. Samtidig bra at førstnevnte får kamptrening. Fornøyd med laget gitt at det er 4-2-3-1. Ospina Bellerin - Mertesacker - Holding - Monreal Elneny - Niles Walcott - Iwobi - Alexis Giroud Samtlige i sin beste posisjon. Dog typisk at det blir 3-4-2-1 med Bellerin på LWB. Hadde håpet på Nelson fra start, men bedre at han får et innhopp i en offensiv rolle enn at han spiller 90 min som høyreback i mine øyne. Så håper jeg han starter mot Doncaster neste uke. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 (endret) Alexis er ræv når han ikke er i form. Håper dette betyr at Welbeck starter på søndag. Samtidig bra at førstnevnte får kamptrening. Fornøyd med laget gitt at det er 4-2-3-1. Ospina Bellerin - Mertesacker - Holding - Monreal Elneny - Niles Walcott - Iwobi - Alexis Giroud Samtlige i sin beste posisjon. Dog typisk at det blir 3-4-2-1 med Bellerin på LWB. Hadde håpet på Nelson fra start, men bedre at han får et innhopp i en offensiv rolle enn at han spiller 90 min som høyreback i mine øyne. Så håper jeg han starter mot Doncaster neste uke. Det er bekreftet at det er 3-4-3. AMN på venstre wing back. Iwobi med Elnenny i midten. Får se om jeg orker å sitte oppe nå da siden kampen er utsatt. 24:00 er jo langt over leggetid. Endret 14. september 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Det er bekreftet at det er 3-4-3. AMN på venstre wing back. Iwobi med Elnenny i midten. Får se om jeg orker å sitte oppe nå da siden kampen er utsatt. 24:00 er jo langt over leggetid. Hvor? Arsenal på twitter? De får ikke oppgitt annet enn hvem som starter. Har skjedd mange ganger at de har bommet på formasjon/spillerposisjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå