Benbjo Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Debuchy bader jo i lønn. Ospina bestemte seg for å bli. Ingen vil ha Özil Lenke til kommentar
polljen Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Egentlig overrasket at ikke flere spurte om å få forlate. Debuchy, Ozil, Ospina..Debuchy trenger ikke spørre, problemet er at ingen vil ha han (ikke en gang gratis). Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Vel, Liverpool kjøpte Ox for langt over det han er verdt. De klarer vel å prakke han på noen adre. 1 Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Er det ikke sånn at spillere potensielt kan tjene mer om de går "gratis" ? Tenker da på bedre lønninger og sign on bonuser? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 (endret) Er det ikke sånn at spillere potensielt kan tjene mer om de går "gratis" ? Tenker da på bedre lønninger og sign on bonuser? Det stemmer, men da må de jo kaste bort et år av livet sitt hvis de ville bort i utgangspunktet Endret 6. september 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 (endret) Noen som har lest oppsummeringen av Oensteins uttalelser på radio? Høres ut som det er fullstendig kaos i klubben om dagen. Spillere som misliker hverandre. Wenger som ikke har backing fra styret, prokrastinering, etc etc. However, their dealings off the field can be laughable at times. Arsenal's scouting operation(s) are not thought of very highly, anywhere in the world, their negotiation tactics are not highly regarded and their late decisions and dilly-dallying mean that signing people late was almost certainly impossible. Skremmende! Endret 6. september 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Noen som har lest oppsummeringen av Oensteins uttalelser på radio? Høres ut som det er fullstendig kaos i klubben om dagen. Spillere som misliker hverandre. Wenger som ikke har backing fra styret, prokrastinering, etc etc. However, their dealings off the field can be laughable at times. Arsenal's scouting operation(s) are not thought of very highly, anywhere in the world, their negotiation tactics are not highly regarded and their late decisions and dilly-dallying mean that signing people late was almost certainly impossible. Skremmende! Fortell oss noe vi ikke vet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 52% av de som har satt penger på at et lag rykker ned har satt pengene sine på Arsenal. Ganske interessant hvordan folk ser på Arsenal om dagen. Laughing stock. http://www.101greatgoals.com/news/punters-jump-huge-arsenals-relegation-odds/ Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 heh, sier seg selv at vi ikke rykker ned da Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Å tro at Arsenal rykker ned, er jo fullstendig idioti. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Å tro at Arsenal rykker ned, er jo fullstendig idioti. Vel, det samme kunne man jo si om Leicester for 2 år siden, at de skulle vinne ligaen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Større mirakel å rykke ned med arsenal enn Leicester-gull der alle "storlag" underpresterte Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Som jeg antok for noen uker siden idèt Ox skulle dra, så blir altså Nelson mest sannsynlig å se mye på banen denne sesongen. En gladnyhet etter min mening. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 For min del kunne de godt solgt alle "stjernene" og sluppet til unggutta som har noe å spille for og bevise. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 For min del kunne de godt solgt alle "stjernene" og sluppet til unggutta som har noe å spille for og bevise. Mnja.. Vi har ikke så mange unggutter som er på høyde med Nelson, så det tror jeg hadde vært en dårlig idè. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 For min del kunne de godt solgt alle "stjernene" og sluppet til unggutta som har noe å spille for og bevise. For min del kunne de godt solgt alle "stjernene" og sluppet til unggutta som har noe å spille for og bevise. Mnja.. Vi har ikke så mange unggutter som er på høyde med Nelson, så det tror jeg hadde vært en dårlig idè. Nå skrev vel Benbjo "stjernene" og stjernespillere har vel ikke Arsenal flust av . Skal jeg legge godviljen til så er det vel bare Sanchez og Özil som aspirerer til tittelen stjerner , så det er ikke så mange unggutter vi trenger inn på laget da . Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Håper vi får sett litt av Nelson, men i så fall når Bellerin trenger ei pause. Vil ikke se han på venstre og Kolasinac på benk eller stopper Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 (endret) Det eneste jeg håper å se er at Wenger har skrota 3 bak og går tilbake til 4 med Bellering på høyre og Kolasinac på venstre side av Kos og Mustafi. Hadde vært artig om Wilshere fikk muligheten også, men vet ikke hvordan han ligger an fysisk om dagen. Endret 7. september 2017 av archongamer Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Det eneste jeg håper å se er at Wenger har skrota 3 bak og går tilbake til 4 med Bellering på høyre og Kolasinac på venstre side av Kos og Mustafi. Hadde vært artig om Wilshere fikk muligheten også, men vet ikke hvordan han ligger an fysisk om dagen. Hadde vært spennende å sett han på høyrekanten igjen, spesielt siden han har storspilt der før. Tror det blir vanskelig for han å konkurrere med Elneny og Xhaka, spesielt da vi er nødt å ha noen med litt defensive fibre på midtbanen. Nelson og Wilshere som alternativ på høyrekanten er ikke så dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå