invalid_user Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Laursen er ute ja. Jeg tipper: Almunia Sagna - Gallas - Djourou - Clichy Eboué - Song - Denílson - Nasri Diaby van Persie På benken sitter Fabianski, Silvestre, Gibbs, Ramsey, Wilshere, Vela og Bendtner. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Noen som tør tippe lagopstillingen i dag?Har en litt uggen følelse, men ofte når jeg har det går det bra. Er verre når man tenker at dette bør bli enkelt Hvis Wenger tørr å starte med Vela: Almunia Sagna - Djourou - Gallas - Clichy Denilson - Diaby - Song - Nasri van Persie - Vela Den andre varianten, med Diaby som OMS: Almunia Sagna - Djourou - Gallas - Clichy Wilshere? - Denilson - Song - Nasri Diaby van Persie Jeg håper på den første, men tror Wenger kjører nr 2 med ensom spiss. Jeg misliker den andre varianten av flere grunner. Ja, vi hadde suksess med 5 på midten i fjor, men da hadde vi Rosicky, Flamini og Hleb. Dagens situasjon er en helt annen. RvP er heller ingen targetman, mer en partner-spiss som spiller fri makkeren sin. Har ikke troa på han som ensom spiss. Jeg har også til gode å bli imponert av Diaby i den fremskutte midtbanerollen. Håper virkelig Wenger tørr å gi Vela sjansen sammen med RvP. Endret 26. desember 2008 av Hegland Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Denne kampen er jeg utrolig nervøs for. Dette er jo en UTROLIG viktig kamp for oss, og desverre får jeg ikke sett den pga. familie selskap, men lykke til alle Gooners, måtte vi vinne i dag Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Clichy benket. Ellers er laget slik jeg forutså det, ca. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Almunia Sagna - Eboue - Djourou - Silvestre Song - Denilson - Nasri - Diaby - Gallas van Persie Det er laget i følge Sky. Gallas på venstrekant? Endret 26. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Almunia Sagna - Eboue - Djourou - Silvestre Song - Denilson - Nasri - Diaby - Gallas van Persie Det er laget i følge Sky. Gallas på venstrekant? Ehm. Det er nok Eboue på kant og Gallas i midtforsvaret. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 http://live.skysports.com/ScoreCentre/live.html Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hvorfor skal SkySports alltid være fasiten? Jeg ser konstant feil oppstillinger der inne. De har satt opp Milner som anker hos Villa for eksempel. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 De har jo kjøpt rettighetene til kampen, og da forventer man at de poster riktig lag osv. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Wtf? Hva skjedde med Djourou? Kolo inn for han og det sitter 6 mann på benken...? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Sikkert skadet da... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er Clichy benket? Hva i helvete? Han er mange ganger backen Silvestre er. On the bright side, Kong Kolo tilbake der han hører hjemme. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Tells den bytten som en bytte, eller har dere fortsatt tre bytter igjen? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er Clichy benket? Hva i helvete? Han er mange ganger backen Silvestre er. On the bright side, Kong Kolo tilbake der han hører hjemme. Silvestre er knallgod i form han å, selv ABU'ere nekter å se eller huske det. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er Clichy benket? Hva i helvete? Han er mange ganger backen Silvestre er. On the bright side, Kong Kolo tilbake der han hører hjemme. Silvestre er knallgod i form han å, selv ABU'ere nekter å se eller huske det. Nu vel. Jeg foretrekker Clichy. Det er oppsiktsvekkende hvor lite målfarlig førsteellveren vi stiller med i dag er. Det er van Persie, og kanskje Nasri. Resten av gutta bøtter ikke akkurat inn mål. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Fy faen så deilig og ikke minst fette viktig scoring!! HAAha lol, Latias, Manu er de siste som skal kommentere ufortjente mål. Så du Stoke-manu i dag eller? Endret 26. desember 2008 av Sattern Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Fy faen så deilig og ikke minst fette viktig scoring!! HAAha lol, Latias, Manu er de siste som skal kommentere ufortjente mål. Så du Stoke-manu i dag eller? Vi så kampen vi, men jeg tviler sterk på at du så den jmfr. den kommentaren. Da var du i såfall ruset på sopp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Å herregud!!! For en redning! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 sagna gjorde seg nyttig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå