MartinF Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 I hvilken sammenheng? Londonklubb? Er du dum, eller bare later du som? 2 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Han mener at pga vi er dårlig atm er vi ikke en rival lenger og en 10 ganger mindre klubb og på randen av nedrykk osv.. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Er jo fortsatt en rival uansett. Både London, liga og historisk. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Han mener det Wenger sa om Chelsea er ikke en rival til 4 plassen fordi de er tittelkandidat.. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Skulle ikke forundre meg om OX tar store steg under Conte og blir en fantastisk spiller. Det ville vært veldig typisk. Det vil jo bare i enda større grad vise hvordan Wenger har feilet de siste årene. Har ikke fått det beste ut av hverken Walcott, Ox, Ramsey, Wilshere. Noen vil jo si det skyldes skader, men hvorfor i alle dager er våre spillere langt mer skade utsatte? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 (endret) I hvilken sammenheng? Londonklubb?Er du dum, eller bare later du som?Jeg vet ikke. Det er i alle fall for dumt å mene at de er en rival til PL-gullet, for på det nivået har ikke Arsenal vært på årevis. Man kan jo mene at Palace og West Ham er rivaler også i og med at de spiller i PL og er londonklubber. Er det feil å selge til de også? Endret 28. august 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Sa du det samme når vi havnet 21 poeng foran Chelsea på tabellen for to år siden? Nei, selvfølgelig gjorde du ikke det. Arsenal og Chelsea har vært og vil være rivaler i all overskuelig fremtid. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 (endret) Vel, for ett og to år siden og tidligere enn det ja, da var Chelsea selvsagte rivaler. Men nå(?), nå er vi på nivå med Everton eller verre om ikke situasjonen bedrer seg (noe den overhodet ikke vil. Dette går strake veien jevnt og trutt nedover under det maktarrogante Kroenke-AW-regimet) Benbjo har LITT rett her ja. Litt.. Endret 29. august 2017 av Calippus Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 AW (og eieren forsåvidt) minner meg om en maktarrogrant og maktsyk diktator som er lysår unna virkeligheten til folket (fansen), samt tilstanden til landet (kampprestasjoner, tabell). I politikkens verden er dette over lengre tid ofte ensbetydende med opptøyer, revolusjon, eller i verste fall borgerkrig. Arsenalfansen, opptøyer, utpressing av Wenger? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Vel, for ett og to år siden og tidligere enn det ja, da var Chelsea selvsagte rivaler. Men nå(?), nå er vi på nivå med Everton eller verre om ikke situasjonen bedrer seg (noe den overhodet ikke vil. Dette går strake veien jevnt og trutt nedover under det maktarrogante Kroenke-AW-regimet) Benbjo har LITT rett her ja. Litt.. Vi har hatt en dårlig start på sesongen, men vi slo dem i CS, vi slo dem i FA Cup-finalen. Fatter ikke helt poenget med å svartmale alt så jævlig som Benbjo gjør. Selvfølgelig er Arsenal og Chelsea rivaler enda. Å si noe annet viser bare en total mangel på kunnskap. 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. august 2017 Forfatter Del Skrevet 29. august 2017 Benbjo er en legende for den der. Bra banter her inne nå. Martin; du må slutte å bite på agnet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Martin; du må slutte å bite på agnet. Har han blokkert/mutet, men innleggene hans dukker jo fortsatt opp. Jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 (endret) Rival eller ei,idioti å mate City og Chelsea gang på gang. Rodgers og liverpool dreiv med det samme, glad Klopp holder stand. Endret 29. august 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Rival eller ei,idioti å mate City og Chelsea gang på gang. Rodgers og liverpool dreiv med det samme, glad Klopp holder stand. Det blir jo litt sånn når man hverken er fugl eller fisk og spillerne har høyere ambisjoner. Bedre å ta penga nå enn at de går gratis neste år Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 HAha, jeg dreit meg ut med nicket. Litt for kjapt der, men det er fikset Heia Benbjo, Wenger out! Hvordan er det mulig at de behandler oss som dritt? Jeg hadde egentlig planlagt å reise til London og se Arsenal kamp sammen med nevøen min i våren, jeg utsetter det så lenge Wenger er manager. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 HAha, jeg dreit meg ut med nicket. Litt for kjapt der, men det er fikset Heia Benbjo, Wenger out! Hvordan er det mulig at de behandler oss som dritt? Jeg hadde egentlig planlagt å reise til London og se Arsenal kamp sammen med nevøen min i våren, jeg utsetter det så lenge Wenger er manager. Du er egentlig på mitt lag ser jeg nå Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Hvem vil beholde Wenger? Finnes det noen som er uenige med oss? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 For min del kan wenger bli så lenge han vil ? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 synes ikke diskusjonen har vært Wenger out vs in Wenger we trust siste årene. Det er for meg mer. Vi som ser problemene vil ha forandring men prøver holde oss positive og støtte laget (noe som blir vanskeligere og vanskeligere pr år. vs De som så problemene enda tidligere og har nå gitt opp og er generelt klikkings negative før kamp, under kamp og etter kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå