Adrax Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 https://twitter.com/EPLBible/status/901848287032074241 1 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Det blir litt spennende å se når Pierce Morgan våkner til liv. Sist vår lovde han, etter å ha ønsket AW ut i lang tid, å ikke twitre Wenger out igjen. Klarer han virkelig å holde denne "lovnaden"? Jeg ville ikke klart det!!! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Synes nesten Wengern høres litt trist ut. Pleier være litt mer trøkk i stemmen hans i intervjuer. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Shots on target against 2017 Sunderland 133 Arsenal 120 Watford 117 Fy faen.. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Dette summerer vel dagens kamp! Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Litt stygt å si det, men jeg er faktisk glad for at vi tapte idag. Jeg håper at vi taper kamp i framover, det er ikke gøy å følge med Arsenal så lenge Wenger er manager. Samme feil i kamp atter kamp, hva er vitsen liksom? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Problemet er at det virker som det ikke nytter om han hadde tapt hver eneste kamp gjennom hele sesongen, Kroenke og co vil likevell la han få fortsette. Han er nødt å dø eller frivillig tre av før vi får inn en ny manager. Men ja, som Arsenal-fan håper jeg vi taper så mange kamper som mulig denne og neste sesong. Arsenal kommer til å leve videre og kan bygge seg opp igjen, jeg ofrer gjerne en sesong eller to med drittresultater for å se Wenger bli ydmyket i sin siste tid som manager. Jeg unner den mannen absolutt ingenting godt. En mer arrogant, ignorant gammel sta idiot skal man lete lenge etter. Totalt inkompetent manager som har snakketøyet i orden, og derfor greier å overbevise styret om å la han få fortsette galskapen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 (endret) Endret 27. august 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Null press på Wenger, null press på spillerne, og dette er resultatet. Verste er at vi må leve med samme driten i to år til. Håper ærlig talt at vi selger Alexis. Han vil ikke være i klubben, og vi har ikke sjangs på PL i år uansett. Selg ham til City, så slipper vi i hvert fall at Mourinho vinner ligaen igjen. Chamberlain må også ut. For en patetisk forestilling av ham i dag. Forventer ikke mye inn de neste dagene, og tror ikke nye signeringer kommer til å hjelpe stort heller, men da har vi hvert fall noe nytt å se på. Eneste lyspunktet i dag var å se Lacazette i aksjon. Klarer ikke å begripe at han ikke startet, men det er heller ikke den mest ubegripelige avgjørelsen Wenger gjorde i dag. Wenger, Kroenke og Gazidis ut av klubben, og Reiss Nelson som spillende manager takk. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 (endret) Så resultatet nå og gleda meg til å komme inn her og lese innleggene deres! Spot on samtlige av dere. Hold dere fast, for nå går skipet ned i stor fart! Endret 27. august 2017 av OhEasy Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Alexis har lagt ut bilde på i sta fra kampen hvor han sitter på huk og er skuffa. Trur det var etter et av målene. Han har ikke skrevet noe. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 (endret) Null press på Wenger, null press på spillerne, og dette er resultatet. Verste er at vi må leve med samme driten i to år til. Håper ærlig talt at vi selger Alexis. Han vil ikke være i klubben, og vi har ikke sjangs på PL i år uansett. Selg ham til City, så slipper vi i hvert fall at Mourinho vinner ligaen igjen. Chamberlain må også ut. For en patetisk forestilling av ham i dag. Forventer ikke mye inn de neste dagene, og tror ikke nye signeringer kommer til å hjelpe stort heller, men da har vi hvert fall noe nytt å se på. Eneste lyspunktet i dag var å se Lacazette i aksjon. Klarer ikke å begripe at han ikke startet, men det er heller ikke den mest ubegripelige avgjørelsen Wenger gjorde i dag. Wenger, Kroenke og Gazidis ut av klubben, og Reiss Nelson som spillende manager takk. Hahahaha, elsker det nye nicket ditt! Spennende å se hva som skjer til uka. Dette er like mørkt som 8-2 Endret 27. august 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
polljen Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Jeg har egentlig mange spørsmål jeg gjerne skulle ha fått besvart av Wenger, men jeg konsentrerer meg om tre spørsmål som jeg ønsket å stille FØR kampen mot Liverpool ble blåst igang. 1. Hvorfor ble Holding valgt fremfor Mustafi? 2. Hvorfor ble Bellerin (event. OX) valgt fremfor Kolasinac? 3. Hvorfor ble Welbeck valgt fremfor Lacazette? Det er ikke sikkert at resultatet ville blitt noe annet om han hadde valgt de tre jeg ønsket med fra start, men ser man på innleggene her på forumet og andre steder på nettet, så manglet det ikke på bekymrede innlegg da lagoppstillingen var klar. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 1. Mustafi er på vei ut. Galskap å sjanse med ham på banen i tilfelle skade. 2. Ox, fordi Wenger prøver desperat å få ham til å signere. Tror også Wenger ikke stoler på Kola defensivt. Han er for gong ho. Var også fryktelig mot Stoke. 3. Tja, Lacazette har vært svak så langt. Kanksje småskadet? Hvem vet. Hvorfor Welbeck har klippekort er dog et spørsmål. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Kanskje Lacazette er denne sesongens Perez? Hvorfor bruke nye spillere, alt fungerer jo så bra Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Flink han social media-kisen til Özil. 2 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Er det andre klubber i verden som er mer frustrerende å være supporter til enn akkurat Arsenal FC? Jeg bare lurer på om noen klarer å forstå dette evigvarende helvette vi supportere må gjennom hver uke. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Er det andre klubber i verden som er mer frustrerende å være supporter til enn akkurat Arsenal FC? Jeg bare lurer på om noen klarer å forstå dette evigvarende helvette vi supportere må gjennom hver uke. Mye av det samme i VIF i grunn. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 1. Mustafi er på vei ut. Galskap å sjanse med ham på banen i tilfelle skade. 2. Ox, fordi Wenger prøver desperat å få ham til å signere. Tror også Wenger ikke stoler på Kola defensivt. Han er for gong ho. Var også fryktelig mot Stoke. 3. Tja, Lacazette har vært svak så langt. Kanksje småskadet? Hvem vet. Hvorfor Welbeck har klippekort er dog et spørsmål. Ikke helt ulogisk, men med Kola på wing back så hadde man ikke trengt å stole like mye på han defensivt. Jeg trur du har rett i det første at det er for å prøve få OX til å bli. Other news, så dere intervjuet med Ramsey? ser passe muggen ut "we have to change something if we are to compete this year" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå