Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må vær kjedelig å gå inn til hver kamp uten ett snev av tro på seier, uansett hvem vi møter og hvordan form vi er i :) ræva form etter 2 kamper? Du får det til å høres ut som om vi møter real madrid. Liverpool har ikke noe særlig sterkere midtbane enn oss. De har heller ingen som er spesielt god defensivt der. Dette er heeeelt åpent.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du glemmer at de har en fungerende midtbane og et av de beste angrepene i ligaen.

Det blir for absurd for meg at Liverpoolfans er redde for poengtap her. Det er deres letteste hjemmekamp for sesongen. Spesielt nå hvor Arsenal er helt ute av form. Alexis har ikke spilt en kamp denne sesongen, har ikke hatt noe preseason. Kos har heller ikke spilt noe. Angrepet er fullstendig tannløst og midtbanen er blant de dårligste i ligaen.

Noe her som er absurd i hvert fall

Hva sa du? Rett på alle punkter...

• Liker 1
Lenke til kommentar

En gang i blant må du jo treffe dessverre. ?

Helt fuckings krise i dag. Noe av det verste jeg har sett og det har vært mye ræva i 2017.

Mtp at wenger aldri i verden i sparken så skjønner jeg ærlig talt ikke hva vi skal gjøre ? vanvittig frustrerende!

Lenke til kommentar

Tror faktisk dette er året Wenger ryker. Nå begynner det sportslige og gå ut over økonomien. Spillere som Alexis og Ozil kommer aldri til å signere ny kontrakt, og kan ende opp med å bli løslatt fra kontraktene uten at Arsenal får penger igjen for de. Når Mustafi vil dra etter ett år i klubben, og Ox angivelig sier nei til £180 k i uka, da kan ikke økonomien gå veldig bra heller. De kommer ikke til å nå CL heller så lenge Wenger sitter ved roret. Ledelsen er idioter om de ikke gir Wenger fyken snart.

Endret av Momspaghetti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...