Benbjo Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 For et år siden var det omvendt. Da var Mignolet drit og Karius den beste keeperen.Said no one ever. Håper du tørker deg med papir etter å finne fram ting fra ræva di. Neivel. Jeg vet ikke hva jeg skal si til det. Skal jeg finne frem uttalelser fra supportere? http://www.dailystar.co.uk/sport/football/518032/Liverpool-fans-slam-Simon-Mignolet-Loris-Karius-signing Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Er vel ikke så relevant hva Liverpool-supporterne tenkte om Karius før de så ham spille? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Ei heller folk fra dette forumet Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Det var bare første treff og mer hva fansen tenkte om Mignolet for et år siden. Kan sikkert finne frem mer hvis det er sinnsykt viktig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Ei heller folk fra dette forumet Og så? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Må vær kjedelig å gå inn til hver kamp uten ett snev av tro på seier, uansett hvem vi møter og hvordan form vi er i ræva form etter 2 kamper? Du får det til å høres ut som om vi møter real madrid. Liverpool har ikke noe særlig sterkere midtbane enn oss. De har heller ingen som er spesielt god defensivt der. Dette er heeeelt åpent. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Det stemmer ikke. Hender jeg har tro på seier, men sånn vi spiller om dagen og så gode Liverpool er så kan jeg rett og slett ikke tro på seier. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Det stemmer ikke. Hender jeg har tro på seier, men sånn vi spiller om dagen og så gode Liverpool er så kan jeg rett og slett ikke tro på seier. Liverpool har ikke vært spesielt imponerende de heller. Så ser ikke helt logikken. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Logikken mot Liverpool er vel at jo dårligere vi er jo mer sannsynlig er det med seier? Lenke til kommentar
polljen Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Pool er jo minst like ræv bakover som oss. Så dette kan gå til helvete begge veier. Dette er vel den beste (og mest korrekte) spådommen jeg har lest på lenge 1 Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1784356 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Du glemmer at de har en fungerende midtbane og et av de beste angrepene i ligaen. Det blir for absurd for meg at Liverpoolfans er redde for poengtap her. Det er deres letteste hjemmekamp for sesongen. Spesielt nå hvor Arsenal er helt ute av form. Alexis har ikke spilt en kamp denne sesongen, har ikke hatt noe preseason. Kos har heller ikke spilt noe. Angrepet er fullstendig tannløst og midtbanen er blant de dårligste i ligaen. Noe her som er absurd i hvert fall Hva sa du? Rett på alle punkter... 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 En gang i blant må du jo treffe dessverre. ? Helt fuckings krise i dag. Noe av det verste jeg har sett og det har vært mye ræva i 2017. Mtp at wenger aldri i verden i sparken så skjønner jeg ærlig talt ikke hva vi skal gjøre ? vanvittig frustrerende! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Tipper vi er i Championship før Wenger får sparken. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Blir å se på arsenal fan tv ikveld gitt. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Inntektene går opp men laget blir bare svakere og svakere fra år til år. Det skal faen meg ikke gå ann egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 En gang i blant må du jo treffe dessverre. ? Han treffer jo relativt ofte,dog negativitet rår Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Lee Dixon og Phil Neville holder ikke igjen, men alt de sier stemmer jo. Burde gjort som Dixon sa. alle spillerne burde bli tvunget til å ta toget hjem sammen med fansen. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Ian Wright er gjest her og holder heller ikke tilbake. Wenger burde vært kontraktløs nå...han spør også hvorfor ikke nysigneringene og hvorfor han fortsetter med å plassere spillere utav posisjon 1 Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 (endret) Tror faktisk dette er året Wenger ryker. Nå begynner det sportslige og gå ut over økonomien. Spillere som Alexis og Ozil kommer aldri til å signere ny kontrakt, og kan ende opp med å bli løslatt fra kontraktene uten at Arsenal får penger igjen for de. Når Mustafi vil dra etter ett år i klubben, og Ox angivelig sier nei til £180 k i uka, da kan ikke økonomien gå veldig bra heller. De kommer ikke til å nå CL heller så lenge Wenger sitter ved roret. Ledelsen er idioter om de ikke gir Wenger fyken snart. Endret 27. august 2017 av Momspaghetti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå